Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 15 jaar zwaar speed gebruik clean

Na 15 jaar zwaar speed gebruik clean

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Super knap van je, mag je echt trots op zijn!
Na 15 jaar is 4 weken clean al wel echt een lange tijd hoor. Goed dat je ook weer aan het werk bent en zoveel steun hebt. Ga zo door en heel veel succes!
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi , mijn langere afwezigheid heeft een reden gehad , ik ben nu volledig clean van speed , nooit gedacht maar ik heb ook afgezien en met vele mensen moeten breken maar er komen nu ook positieve zaken mijn kant op mede dankzij nuttige tips hier. Mijn dank daarvoor ik gebruik geen medicatie enkel een joint als het te moeilijk word , mijn familie en echte vrienden steunen me ook en dat helpt enorm...dit wou ik even delen met jullie. Groeten Walter White.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is goed nieuws kerel, mag je trots op zijn 👍
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Dat is goed nieuws kerel, mag je trots op zijn 👍
Klik om te vergroten...
Jup ben ik ook wel , heb zelfs terug werk en maar goed dat houdt me bezig dank je !
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
15j? Wow...Hopelijk geen klachten aan over gehouden? En Hoe lang ben je al clean?

Congrats !
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
15j? Wow...Hopelijk geen klachten aan over gehouden? En Hoe lang ben je al clean?

Congrats !
Klik om te vergroten...
Nee enkel geheugen wat minder is dokters vonden het ook vreemd mja des te beter en nu zit ik aan 4 weken , lijkt nie lang maar zo voelt het wel
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb zelfs tips van Simbesim gehad haha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat gebruikte je per dag? En wat of wie is Simsebim?😄
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Wat gebruikte je per dag? En wat of wie is Simsebim?😄
Klik om te vergroten...
Zo n 3a4 gr en ken je Simbesim niet ? Kijk eens op youtube , is hier normaal gebant 😆
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 of 4 gr pep per dag? Ongelovelijk.. hoe kan je zoveel pep snuiven? Met 3 a 4 gram doe ik dik 1 jaar ofso. Je kon nooit geslapen hebben in die tijd..

Maar gefeliciteerd man! Hou het vol he!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
3 of 4 gr pep per dag? Ongelovelijk.. hoe kan je zoveel pep snuiven? Met 3 a 4 gram doe ik dik 1 jaar ofso. Je kon nooit geslapen hebben in die tijd..

Maar gefeliciteerd man! Hou het vol he!
Klik om te vergroten...
Tolerantie is a bitch. Net als dat jij grammen keta in een paar dagen erdoor ramde.

@Walter White gefeliciteerd man, erg knap. Wat is je drijfveer om clean te blijven?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Tolerantie is a bitch. Net als dat jij grammen keta in een paar dagen erdoor ramde.

@Walter White gefeliciteerd man, erg knap. Wat is je drijfveer om clean te blijven?
Klik om te vergroten...
Pohhhhhh, op een after na een feest kon er wel 5 gram ket door me nuisgaten gaan. Wat een tijd
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat goed dat je nu voor jezelf en je gezondheid kiest man! Daar is veel moed voor nodig, na 15 jaar.
Veel succes op de ingeslagen weg. 👍 En maak zeker dankbaar gebruik van alle hulp die je krijgt hier op het forum en van je vrienden en uit je omgeving.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een top prestatie zeg..!!!.
Je kumt echt super trots zijn op jezelf!!.
Wat moet jouw leven veranderd zijn zeg.
Trots op jou..!!! 💪👌
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Topper!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou wat toevallig, ik had gister nog aan je gedacht en vroeg me af hoe het met je ging en dan lees ik dit! Echt onwijs goed van je, mag je erg trots op zijn!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ken je niet, toch gefeliciteerd!
Zelf 4 dagen clean en hoop dat je je beter voelt als ik!!
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vreemd je verjaart op zelfde dag als mij ? Kennen we elkaar ? En ik ben gewoon belg en heb veel marokaanse vrienden maar ik typ met gsm vandaar mss , zeer kinderachtig man/vrouw , profiel zegt man en jij zegt pfff laat zitten boeit me niet van jou dus bye bye nutjob
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
geflipt zei:
Ken je niet, toch gefeliciteerd!
Zelf 4 dagen clean en hoop dat je je beter voelt als ik!!
Klik om te vergroten...

Waar ben jij clean van? Ook Speed?
Kop op, na uw laatste lijn komt zonneschijn 🤪
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Tolerantie is a bitch. Net als dat jij grammen keta in een paar dagen erdoor ramde.

@Walter White gefeliciteerd man, erg knap. Wat is je drijfveer om clean te blijven?
Klik om te vergroten...
Wel , ik moet nu wel een vriend had me letterlijk opgesloten 2 weken me wel verzorgd maar ik kon niet weg en ik geef toe dit is zeer moeilijk , en ik ben aan het werk als wegenwerker en dan is een paar joints en benzo s wel oke maar het gemis blijft , politie heeft me ook even in cel gezet omdat ik zogezegd geweld ging of zoiets , moet nog voorkomen , ik doe zo lang ik kan maar ik denk wel dat ik ooit nog ga gebruiken maar niet meer misbruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."