Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Proxima zei: Dat weten alle actieve moderators. 😇 Laten we hopen dat we ooit contact krijgen met @MacLeod en dat we dan hierin vaart kunnen maken. Ondertussen blijven we zeer geduldig. Klik om te vergroten... Ja maar ik niet! Dat is toch zeker geen geheim hier?"
"Lieve ruuupert, ik wil je zoveel zeggen maar laat ik beginnen met dat de wereld beter is met jou erin. Ik snap dat je zo niet verder kan. Maar wil je echt d**d of alleen niet meer op deze manier leven en zie je geen andere uitweg? Ik denk het laatste. Ook al zie je nu geen andere uitweg, die is er wel! Stapje voor stapje de goede richting in. Dat je je hier uit is al een goede stap. Ook voor jou heeft het leven nog veel te bieden!"
"ruuupert zei: Hey vrienden ... Ik ben er nog .. ben verre van mezelf. Alles verschijnselen zijn er en voel me radeloos. Nog 8 dagen voor de dubbele intake voor de clinic amathist in almere dit omdat dit de beste plek zou zijn op dit moment. Als ik niks neem raak ik helemaal in paniek en. Ben ik bang voor aanvallen en psychoses dus ik neeem wat ik heb ... en wat ik krijg van de arts . Na die laatste overdose ben ik constant. Aant shaken .... ook omdat ik natuurlijk al aant afkikken ben vann die klote benz o s Probeer als t lukt wat alcohol te drinken En ik had nog keta dus neem soms een beetje daarvan. Om gewoon efff het down zijn te verminderen pffffff kut uwv had een fout gemaaakt weer dus weer gekort op mn uitkering. Precies nu superhandig 10 dagen voor mn intake .....pffff ik hoop zp dat t daar een beetje oke is en ik zsm opgenomen kan worden. Hier moet ik natuurlijk doen alsof er niks aan de hand is soort van. Pfffffff dacht geef even een update . Miss had ik naar de meeting moeten gaan ..... Klik om te vergroten... Intake inmiddels gehad? Ben je oké?"
"Dit zet het beeld van alle kabouters uit m’n jeugd (david de kabouter, kabouter plop) toch weer in een heel ander perspectief. Zelfs die herinnering aan pure onschuldigheid is me afgenomen. Kabouters zullen vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn 😭😭😭"
"Nou al die natuurlijke middelen als magnesium en melatone doen bij mij echt niks. 1,5 oxaatje en 2 whiskey en daarna knock-out voor minimaal 6 uur. Ben ook geen wekelijkse gebruiker dus zie het kwaad er niet van in. Alles beter dan 2 uur plafonddienst en na 3 uuur slaap weer wakker zijn 🙈"
"Mevrouw Pløp zei: Eerder stoppen, minder gebruiken of op de blaren zitten lijkt me een betere methode. Door het voor jezelf zo makkelijk te maken om te slapen terwijl je eigenlijk nog teveel gestimuleerd bent maak je het ook makkelijker om meer/langer/vaker te gebruiken. De nadelen streep je immers weg met meer middelengebruik. Wat gebeurt er als je de (na)stimulatie accepteert? Klik om te vergroten... Dit is inderdaad wel echt zo. Als ik weet dat ik gewoon een oxa kan nemen om te slapen, wordt op één of andere manier veel later… Je denkt dan makkelijker ofzo. Terwijl als je het niet hebt ben je je er veel bewuster van dat je op tijd moet stoppen. Maar, het helpt ook enorm goed tegen de comedown… Die zijn op coke echt bleh. Als ik een oxa neem (daarna nog het laatste nakje) sluit je het af… Neem dan nog een bel whiskey en is er eigenlijk geen comedown. Na een uur strompel ik dan naar bed om bijna direct in slaap te vallen voor een uur of 6. Overigens snap ik de opmerkingen over gewenning/verslaving. Door mijn sporadische gebruik ben ik daar niet zo bang voor. Ik merk echter wel dat ik makkelijker overstag ga en ga gebruiken omdat ik die oxa heb liggen…"
"Ghb veruit de beste drug die geilheid opwekt. Thuis in die setting nog niet gedaan een ook niet in combi met xtc. Met een klein heel beetje pep vind ik het het beste effect hebben. Eerste keer g weet ik nog heel goed. Wat op een festival en was helemaa van slag van geilheid. Was in staat om iemand mee te trekken de dixie in haha. Zeker de moeite waard om te proberen alleen goed doseren met beetje pep erbij hou je energie wat met alleen g minder wordt. Gewoon rustig experimenteren en kijken wat voor jullie werkt. succes en have fun 😉"
"Chips gaat er altijd in bij mij! Maar na een avondje stappen met alleen drank gaat er niets boven een vette hap!"
"Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!"
"Proxima zei: Goede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven. Zelf ben ik admin van een ander forum dat bijna drie maal zoveel leden heeft als DF en maar de helft van het aantal posts (ja, wij ouwehoeren daar een stuk minder dan jullie lieve leden hier 😁) ook draaien wij ons forum net als DF op XenForo. Indien nodig kan ik voor DF de admin functie en taken op mij nemen, dus puur als admin voor het doorhakken van delicate knopen, toekennen van rechten en toewijzing/aanmaken van bepaalde subfora/topics, etc. Software updates doe ik liever nog niet aan voordat het volledige IT-landschap van DF in kaart gebracht is. In de functie als admin ben ik zeer discreet, technisch en diplomatiek vakkundig, met meer dan 25 jaar professionele ervaring. @MacLeod neem a.u.b. contact met mij op indien je meer info nodig hebt. Samen met mensen als @BelowTheFlow kunnen wij de last van jullie schouders afhalen. Klik om te vergroten... Mag ik vragen welk forum dat is? Ik heb wel eens gezocht naar een soortgelijk forum als df maar kon niets vinden wat ook zo ‘leeft’ als df. btw: goede sollicitatie, ik zou je uitnodigen! 😂😉"