Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat jammer. Hoe voel je je onder deze break-up? Lijkt alsof je het al aan voelde komen en er wel vrede mee hebt of stond je er heel anders in nog?"
"Ja soms werkt het gewoon niet en je kan best sommige dingen anders doen maar je moet ook jezelf kunnen blijven. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. En succes met spullen afhalen en het afsluiten. Hopelijk kom je na het verwerken weer een leuke dame tegen waar het wel mee lukt. Heel veel geluk."
"Ik weet er niks meer van. Dus dat van de aardbodem klopt wel ja. Ik weet dat ik het leuk gevonden heb want hoorde dat ik het geweldig vond. Maar smorgens niks geen enkel idee."
"Hahaha daarom probeert iedereen het natuurlijk zelf."
"Hey gemberthee, Heb heel wat jaren terug van mijn toenmalig maatschappelijkwerkster ook de opdracht gekregen om alles op te gaan schrijven. Ik was en ben namelijk niet zo'n makkelijke prater. Dat heb ik toen ook gedaan en ze daarna elke keer verbrand. Ik denk wel dat het me toen iig een beetje geholpen heeft om het in mn hoofd toch allemaal een beetje op een rijtje te krijgen. Zo nu en dan spelen alle trauma's natuurlijk wel op maar denk dat het anders nog meer was geweest en hoewel dit al een jaar of 18 terug was merk ik wel dat als het me allemaal teveel word ik nog af en toe de neiging heb om het op te gaan schrijven. Kan het soms lastig onder woorden brengen en zo kan je het dan toch op een bepaalde manier uiten. Heel veel succes met de verwerking."
"Ja ben je ze kwijt? Zoek hulp nodig?"
"Als ze om die tijd nog wakker zijn zijn ze meestal niet zo helder meer denk ik haha. En als ze net de dag zijn begonnen misschien te slaperig om naar het jaartal te kijken.🤣"
"Las ergens dat dat toch echt nieuwe bestellen wordt kijk maar is op google www.teelballenbestellen.nl op ijs meenemen naar de doc en laten omwisselen."
"Lemmy zei: Ze zijn sinds die noodlottige dag niet meer verschenen hier. Klik om te vergroten... Nahja als dat bij jezelf is dan mag je daar toch wel heel gelukkig mee zijn denk ik zo."
"Ik wil ook af en toe de ruimte en woon al heel lang samen. Waren jullie echt continu samen? Ik moet zeggen dat ik dat ook lastig vind bij bijvoorbeeld lange ziekte periode of tijd werkloos zijn benauwd het me en ga me overal aan irriteren. Heb graag wat privacy al is het maar een uur of 2 per dag. Bij mij zou het dus niet meteen een relatiebeeindiging oproepen. Maar meer dat ze tijd neemt erover na te denken hoe ze misschien het proefsamenwonen nou eigenlijk vond en hoe ze het graag zou willen of hoe ze het eigenlijk had verwacht. Maar wachten doet rare dingen met je gedachten."