Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, ze zijn open op zondag. Ik woon namelijk in Vlissingen"
"PepTalk zei: Kun je de tijden ook nog even bevestigen misschien? Ik ben er namelijk al een poosje niet meer geweest, en kan dat dus niet met zekerheid zeggen. Edit: Ik woon in Goes Edit 2: Zoals je kunt zien onder m'n avatar Klik om te vergroten... Vanaf 10 tot 10"
"Ik heb het nog nooit gehad maar ik weet zeker dat het binnen 2 dagen over is!"
"Tripper zei: Sommige worden de eesrte keer niet stoned. Maar het is wel een probleem als je niet over je longen kan roken.. Je kan het eten. Klik om te vergroten... Uhmm. Je kan wiet niet zomaar eten. Edit: Kan wel maar je voelt dan niks."
"Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop."
"Hey, Ik rook al 2 jaar wiet en nog steeds doe ik het 1 of 2 dagen in de week, meestal alleen in het weekend (vrijdag en zaterdag). Ben nooit bijzonder meer gaan roken. Natuurlijk rook ik in de vakantie wat meer, maar ik vind het echt niet moeilijk om dit onder controle te houden. Ik geniet nog steeds van het effect van wiet/hasj en ben de volgende dag heel even moe en daarna voel ik me gewoon weer fit, vrolijk en actief. Ik zorg ook voor afwisseling door meestal wat leuks te doen tijdens het stoned zijn. Naar een cafe gaan / een potje poolen / een potje darten / filmpje kijken. Dit houd je bezig en zo blijft het altijd wel leuk om te blowen. Maar als ik dit zo lees wat je allemaal getypt heb, waarom stop je niet gewoon met blowen? Niet per se voor altijd maar gewoon een maandje ofzo. Misschien is de joint dan wel lekker en geniet je er weer veel meer van."
"Geweldig report! Heel leuk om te lezen. Ben zelf nog maar 16 en rook alleen wiet in principe. Maar denk als ik op de leeftijd zit van 18-20 dat ik dit zeker wel een keer ga proberen. Je hebt me wel weer heel duidelijk gemaakt dat als je zoiets doet dat je dat zeker met goede vrienden in een huis moet doen. En bijv niet buiten. Lijkt mij dat je daar mensen alleen maar mee lastig valt. En dat wil je zeker niet hebben met het imago wat drugs nu al heeft. Bedankt dat je dit geschreven hebt."
"Bij mij is het zo: Als ik een joint of meerdere joints heb gerookt val ik goed in slaap. Maar als ik dan bijv een weekje niet rook kom ik moeilijk in slaap. Aangezien ik nog nooit lang gestopt ben met wiet weet ik niet of dat echt over gaat maar dat zal wel. Maar ik weiger om elke avond een joint te roken"
"En nu?"
"Hallo, Ik wou vanavond graag wiet chocomel maken. Maar kan je niet gwn een pakje kant en klare chocomel pakken dat in een mok doen, daarbij een klontje boter toevoegen en wiet en daarna een minuut of iets langer in de magnetron doen. Of voel je er dan niks van? Zo niet is het wel mogelijk op deze manier maar om het dan in een pan te koken? Alvast bedankt."