Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWazig/Verdooft 2 dagen na blowen??

Wazig/Verdooft 2 dagen na blowen??

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het nog nooit gehad maar ik weet zeker dat het binnen 2 dagen over is! :)
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor je reactie,

Maar wat jij nu omschrijft is niet preccies wat ik bedoelde ik bedoelde meer dat je het eigenlijk niet echt voelt als je met andere dingen bezig bent, nou je voelt het wel, maar het dringt niet tot jedoor om het zo maar te zeggen.
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal, ik ben nieuw opdit forum en ben hier gekomen omdat ik met een vraag zit hier komt het;

Ik heb vrijdagavond geblowd, (2 keer eerst een keer in waterpijp en daarna nog een keertje in de waterpijpe en uur later)
sinds die zaterdag erop voel ik me een beetje wazig soort van verdooft, heb moeite met het beschrijven ervan, bijvoorbeeld nu ik dit aan het schrijven ben en ik raak me gezicht aan, besef ik me dat eigenlijk maar half, ik weetniet meer hoe ik het beter kan omschrijven, oja, ik heb nu denk ik iets van 12 keer ofzo geblowd vanaf December (?) ongeveer, mocht dit van belang zijn.
Mijn vraag is nu;
Hebben meer dit? En trekt het weer weg?

Als er meer informatie relevant mocht zijn, laat het me weten.

Bij voorbaat hartelijk dank.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
beste raadvik.
dit is heel normaal...ik raak ook wel eens mijn gezicht aan zonder daar erg in te hebben,en om dat verdoofde gevoel te behouden zul je toch echt meer moeten gaan blowen...
:rolleyes: :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
raadvik zei:
Bedankt voor je reactie,

Maar wat jij nu omschrijft is niet preccies wat ik bedoelde ik bedoelde meer dat je het eigenlijk niet echt voelt als je met andere dingen bezig bent, nou je voelt het wel, maar het dringt niet tot jedoor om het zo maar te zeggen.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik. Dat heb ik mijn hele leven lang al.
Het dringt allemaal niet door.
J
JanDeManLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 dagen lijkt me lang, maar ik heb het vaak als ik stoned ga slapen en 's ochtends wakker word dat het allemaal niet echt tot me doordringt. Een fietstocht in de open lucht doet voor mij wonderen :)
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacht nog een paar daagjes, dan zal het waarschijnlijk wel voorbij zijn.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
raadvik zei:
Bedankt voor je reactie,

Maar wat jij nu omschrijft is niet preccies wat ik bedoelde ik bedoelde meer dat je het eigenlijk niet echt voelt als je met andere dingen bezig bent, nou je voelt het wel, maar het dringt niet tot jedoor om het zo maar te zeggen.
Klik om te vergroten...

je bedoelt dat je in een roes bent en alles langs je heen gaat?
is niet zo vreemd, hoewel ik het zelf niet krijg van blowen, eerder het tegenovergestelde.
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha bedankt voord e reacties allemaal, het is langzaam weer terug gekomen, weetniet precies wanneer het weer terug was, maar toch bedankt!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."