Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Maken] Wiet Chocomel

[Maken] Wiet Chocomel

4 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik wou vanavond graag wiet chocomel maken.

Maar kan je niet gwn een pakje kant en klare chocomel pakken dat in een mok doen, daarbij een klontje boter toevoegen en wiet en daarna een minuut of iets langer in de magnetron doen.

Of voel je er dan niks van? Zo niet is het wel mogelijk op deze manier maar om het dan in een pan te koken?

Alvast bedankt.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
moet lukken, maar zelf chocomelk maken is beter. kunje zelf kiezen hoeveel cacao/chocolade je toevoegt. chocomelk die je kant en klaar koopt is waarschienlijk met half volle melk gemaakt (volle is beter).
overigens vind ik kant en klare chocomelk niet te zuipen (op inex na dan , maar dat kennen we aleen in België)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan zeker met gewone chocomelk.
Maar pak dan wel volle! Dan is die vieze boter erbij ook niet nodig.

In de magnetron is erg onhandig.
Gewoon zoals al gezegd in een pannetje de chocomelk opwarmen.
Wiet er zo klein mogelijk verkruimeld bij gooien, en op laag vuur ( mag niet koken!) laten trekken.
Goed blijven roeren, en het belangrijkste: Uitzeven.
Wiet in je chocomelk is echt niet lekker, hoewel ik HASJ chocomelk toch een stuk lekkerder vind.
Ook hoef je dan niet te zeven:)
Hiervoor dan wel een polm achtige hasj gebruiken.
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Het kan zeker met gewone chocomelk.
Maar pak dan wel volle! Dan is die vieze boter erbij ook niet nodig.

In de magnetron is erg onhandig.
Gewoon zoals al gezegd in een pannetje de chocomelk opwarmen.
Wiet er zo klein mogelijk verkruimeld bij gooien, en op laag vuur ( mag niet koken!) laten trekken.
Goed blijven roeren, en het belangrijkste: Uitzeven.
Wiet in je chocomelk is echt niet lekker, hoewel ik HASJ chocomelk toch een stuk lekkerder vind.
Ook hoef je dan niet te zeven:)
Hiervoor dan wel een polm achtige hasj gebruiken.
Klik om te vergroten...

Bedankt, hier kan ik wel een tijdje mee verder :)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zou het lekker even laten trekken in een pannetje. Even heel kort aan de kook brengen dan kwartiertje op een heel klein vuurtje laten staan.

waarom wil je het in de magnetron doen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."