Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je wat beter. Misschien helpt het om het spul toch niet in je eigen huis te hebben liggen. In een craving pak je dan zoveel sneller uit opwelling, terwijl als er een dag (besteltijd) overheen zou gaan de druk er al af is. Ook een fietstocht naar vriendinnen of ouders huis is t m vaak al niet waard. 3mmc moet ik ook echt niet in huis meer hebben liggen. Heb t in een tasje in kist met oude spullen van mij bij mijn ouders liggen. En gebruikte eerder ook wel in periodes 2 keer per week. Nu 1 keer per maand. M'n beste vriend heeft weer zijn coke in mijn huis liggen omdat hij het anders gedurende de week opmaakt. Ik zit er niet aan omdat t niet van mij is en ik geen nummer heb van een dealer om het opnieuw bij te bestellen als ik t op zou maken. (Hij is degene die altijd alles regelt). Zo nu en dan koopt hij dus alsnog wel wat voor zichzelf voor een avond bij z'n dealer, maar hij zegt dat die stap toch groter is dan wanneer het gewoon in je huis ligt en hij het daarom nu ook een stuk minder gebruikt."
"Volgens mij bestaan er ook al zulke groepen op kik, maar die zijn dan wereldwijd dus moet je wel engels praten. Zelf zit ik, vanuit iemand die ik tijdens therapie voor mijn eetstoornis leerde kennen, in een kik groepje. Echter vind ik het ook wel erg zwaar af en toe (mensen zien terugvallen in gedrag bijvoorbeeld). Ook komen er af en toe trollen in de groep die erop uit zijn om te triggeren of mensen ff uit te lachen. Wees je daarvan bewust. Deze worden dan uit de groep gegooid wanneer de 'admin' weer aanwezig is in de groep. Misschien kan je op kik eens zoeken naar 'rehab' groepjes ofzo."
"Meneer Koekepeer zei: What de hell is kik ? Klik om te vergroten... Kik is een chatapp waar je anoniem kan chatten (zowel in groepjes als met individuen). Je hoeft hierbij geen telefoonnummer op te geven en de ander ziet dus ook jouw nummer niet."
"Beertjhu zei: Kun je downloaden in de play store. Beetje zelfde als whats app maar dan zonder tel nummer en kun je zelf een naam verzinnen. Klik om te vergroten... Jij was me voor"
"Gewoon zelfde tijd innemen. Geen reservepil. Je mag 1 vergeten pil binnen 12u nog gewoon innemen zonder dat hij minder werkt. Als je moet overgeven binnen 4u na inname dan neem je er nog 1. Een pil kan minder gaan werken op lange termijn als je medicatie gebruikt waar je veel van moet plassen. Maar dat is bij langdurige medicatie en niet een avondje. En ook door diarree. Als jij een avondje mdma wil gebruiken maakt dit niet uit. Veel plezier in ieder geval!"
"Ik lees nu dat het feest tot 23u duurt, dan kan je hem dus gewoon na het festival innemen ook. Wekker oid zetten kan handig zijn omdat je met wat op zoiets kan gaan vergeten."
"Casaan zei: Goed punt. Gek hè, dat ik daar dus niet aan dacht. Klik om te vergroten... Lekker bezig"
"Mdma en 3mmc"
"Beertjhu zei: Ik heb al een kleine groepje met mensen van hier maar we willen er graag nog een paar gezellige mensen bij hebben. Die het leuk vinden. Klik om te vergroten... Veel succes in ieder geval en ik hoop dat de groep wat moois voor je gaat betekenen"
"Kan je benoemen wat je verstaat onder een rot gevoel? Zijn het bepaalde specifieke gedachtes? Waarom ik dit vraag is omdat dat rotte gevoel vaak gaat over dingen waar je je normaal gesproken al wat zorgen over hebt, maar het bij het ontbrakken nog tig keer sterker zo voelt. Dit gevoel verminderd vanzelf wel weer, maar wel goed na te gaan wat je voelt en hoe je wellicht wat aan de kern van de zorgen kan doen/ er bij stilstaan."