#1
ja spaced nooit meer zo hard als je eerste keer, de eerste keer is gwn zalig ![:hearteyes:]()
te koop zijn...
TheLeopardBites zei:we nemen nu al bijna 2 jaar pillen, vrij regelmatig, toch wel eens één keer in de maand ofzo, met af en toe een periode van een paar maanden niks.
we nemen bijna nooit meer als 2 pillen per keer, maar toen we die omega's hadden was 1 echt genoeg om volledig kwijt te zijn.. lala-land..
maar sinds die omega's er nie meer zijn hebben we dit gevoel dus niet meer zo hard.
we hebben geen ervaring met puur MDMA, is dit een poeder of pil? hoe moet je t innemen?
en is het veel duurder dan gewone pillen?
TrippyShit zei:TheLeopardBites zei:we nemen nu al bijna 2 jaar pillen, vrij regelmatig, toch wel eens één keer in de maand ofzo, met af en toe een periode van een paar maanden niks.
we nemen bijna nooit meer als 2 pillen per keer, maar toen we die omega's hadden was 1 echt genoeg om volledig kwijt te zijn.. lala-land..
maar sinds die omega's er nie meer zijn hebben we dit gevoel dus niet meer zo hard.
we hebben geen ervaring met puur MDMA, is dit een poeder of pil? hoe moet je t innemen?
en is het veel duurder dan gewone pillen?
Ik merk hetzelfde als jij. En ik heb toch goede, geteste pillen. 130mg zou aardig moeten werken. Maar ik heb nooit meer het gevoel als eerst. De 1e keer was ook niet het best bij mij dat waren de 7e tot 20e keer ofzo? Tegenwoordig slaat het ook niet maar geweldig in maar sluipt het erin. Ik ga nu een half jaar wachten tot QrimeTime (31dec) en dan pas weer doen kijken of dit helpt. Zoniet zou ook ik. net als jij er denk k genoegen mee moeten nemen dat het nooit meer terugkomt als voorheen. Of het nou kristallen of pillen zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."