Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lysergine25 zei: tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss... doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen. HEROINE IS EEN VLOEK !! SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!! VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !! Klik om te vergroten... Had het zelf niet beter kunnen zeggen."
"Hallo jongens/meisjes, Vanavond wordt mijn eerste keer paddo! :P Aangezien ik vaak lees dat de smaak niet bepaald lekker is, vroeg ik me af of het erg is als ik het eet en dan doorslik met een slokje cola ofzo.... Ik ben wel redelijk gespannen (om eerlijk te zijn wel een beetje bang om het te gebruiken aangezien de slechte verhalen die ik heb gehoord. Mja dan denk ik weer: Dat waren van die kut toeristen die gelijk 3 bakken leeg vreten enzo..... (Amerikanen etc) Kan iemand mij mischien ook muziek tips given? Ik blow wel redelijk vaak dus vroeg me af of het ook relaxed is om Reggae te luisteren als je zit te tripe. Tot nu toe waren dit mijn vragen :P"
"Hmm bedankt voor de tip van de suiker, ben van plan om dan maar een bakje vla te maken en dan de paddo's in stukjes er in te doen. En geestelijk is er totaal niks met me aan de hand. Of nouja wel iets, maar dat noem ik positief gestoord :P In ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden."
"Ik was 9 en ging toen met de crimineeltjes om in mijn wijk. Heb toen paar hijsjes gehad voordat ik over me nek ging."
"lysergine25 zei: lol Klik om te vergroten... Ik snap jou hele probleem niet hoor. Als je zoveel tegen wiet hebt, wtf doe je dan op een drugsforum? dat jij het onzin vindt etc moet jij weten, maar veel mensen genieten er ook van heb daar respect voor! En waarom wil je zo graag dat Mayan toegeeft dat wiet alles bij hem kapot heeft gemaakt etc? Dat dat bij jou gebeurd is is wel duidelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. In mijn ogen kraam je alleen maar onzin uit met je anti tabak/wiet/alcohol/games kruistocht. Als je wat wil bereiken sodemieter dan op en ga lekker de politiek in jonge. Iedereen heeft zo zijn ding, de een gaat naar elke voetbal wedstrijd, de ander blowt. Dus wat is je probleem nou eigenlijk, heb je er zoveel last van dat mensen blowen? lig je er wakker van? moet je er van huilen? En al zou wiet alles hebben kapot gemaakt het is hun leven en hun mogen daarmee doen wat ze willen! En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan. Als jij ons (Ik spreek in het algemeen) zo dom vindt, ga dan zelf lekker al het technishe werk doen met je handen. Als je zo'n opgeleid persoontje bent ga dan lekker in je kantoortje kruipen en zoek een leven!"
"lysergine25 zei: Skullcrusher zei: En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan. Klik om te vergroten... Jank niet zo loser ..... Je snapt er geen hout van .... wil je rellen !! Stop die VMBO maar diep in je hol mongool. Klik om te vergroten... Haha had toch wel wat meer van je verwacht dan dit. Mja soms zit het mee en soms zit het tegen."
"Wat bij mij hielp: Gewoon blijven doorgaan!!!! het kan een flinke strijd worden maar als je lang genoeg blijft doorgaan geven ze zich over. P.S Ik ben niet verantwoordelijk voor enige schade na het opvolgen van mijn tip."
"jcutter123 zei: Dude, ga eens dmt kristallen roken of zo.. Klik om te vergroten... Dude ga eens een nuttig antwoord geven ofzo... Ontopic: Ik denk inderdaad dat je een andere gedachte kunt krijgen over de dood als je zo'n ervaring zou krijgen. Je weet pas wat het is als je het ongeveer hebt meegemaakt. Nou is dat met de dood natuurlijk erg moeilijk maar toch."
"Ben het volledig met je eens, Het ligt aan de gebruiker of er problemen van wiet gebruik komen. Vroeger had je ook nooit last van hippie 's die gewoon met zijn allen zaten te chillen. Als ik s'morgens naar het nieuws kijk denk ik ook vaak '' Ging de hele wereld nou maar eens tegelijk een joint opsteken'' Ik denk dat het dan veel vrediger wordt. Wat is er mis mee om gewoon lekker te relaxen wanneer dat kan, je moet in je leven namelijk al genoeg werken en beslissingen nemen."
"Beste blowbroeders, Heb gisteravond voor het eerst zo'n goedkope zelfgemaakte waterpijp geprobeert en jezus wat is dat toch lekker zeg!!! Ik vraag me af of meerdere mensen hier dat al hebben geprobeerd zo ja vertel je ervaring en geef desnoods tips. :P P.S, I.P.V water kun je er ook Fernandes (Groen blikje) er in doen stuk of twee heb je nodig, smaakt echt heerlijk!!!!!"