Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"_shikantaza zei: Super food zijn vooral super voor de portemonnaie van de verkoper. Klik om te vergroten... Hmja, absoluut, alhoewel "Not Coffee" bijvoorbeeld wel goed werkt. Heb ik nu op na een nachtje door te werken op speed. Heb denk ook een hele goeie dosis gehad, comedowm zou nu ongeveer moeten beginnen maar voel me kipppp lekker. Naja, misschien zou ik hetzelfde voelen na een normale kop caffeine, geen idee, drink geen koffie"
"Heey allemaal Ik ben een newbie gebruiker namelijk omdat ik alleen nog maar lsd heb gedaan Ik heb tot nu heb enkel cp gebruikt beginnende van microdosering tot 200ug Zo nu en dan lees ik wel eens mee over diverse topics ivm lsd en ik merk dat velen al sneller visuals of trips krijgen bij dosissen waar ik dat niet heb. Ik spreek dan over de standaard 100mcg. onder invloed dat zeker wel, maar matig. Wel dat ik het naar mijn zin heb maar best saai toch. Voor een trip doe ik het niet meer onder 150 omdat ik er zo weinig aan heb zeg maar Het hoogste dat ik genomen heb was 200. Dat was natuurlijk wel beter. Lichte visuals als ik me concentreer zoals lichte haartjes zien op handen als ik blijf staren is iets dat ik me herinner. De grond begon dan pas echt te leven. Onder 200 was dat moeilijk om te zien tot niet, tenzij ik me erg concentreer om iets' te zien Ik ben begonnen met te experimenteren met microdosering dus ik denk de allereerste keer was Rond de 15mcg en daarna tot 50. Achteraf gezien denk ik dat ik er echt geen moer aan gehad heb en eerder het placebo effect heb gehad door ietsje pietje meer productief te zijn. Mijn intitiele motivatie om te microdoseren was voor op het werk (om extraverter en zelfzekerder te zijn), maar ik merkte niks van verschil en dus ook gestopt en gewoon wat verder geƫxperimenteerd op vrije dagen. Vandaag had ik weer eens zin om terug te proberen microdoseren op het werk maar dan gewoon met een hogere dosis dat meer geschikt was voor mij en dat werkte. Ik wilde oorspronkelijk 70 nemen maar had perongeluk een blotter van 20 mee gerekend en zat dus zo aan 90mcg. Kenmerken die aanwezig waren; lachen en vrolijk zijn (hoewel ik altijd last heb van binnenpretjes en in het algemeen gewoon vaak lach, dus dat is gelijk ook het eerste dat gebeurt) Licht trillende handen en lichaam, Verbeterde geur en gevoeliger voor plotse geluiden Sociaal was ik wat meer talkative. Niks bijzonders dus, maar wel een dosis die ik vaker zou willen gebruiken op het werk (ik ben winkelmedewerker) Nu is het zo dat 90mcg over het algemeen niet zo heel laag meer is en zeker niet voor op het werk. Ik vroeg me al tijdje af of het misschien aan het soort blotters ligt en of het omdat het rc zegels zijn. Ik had er 2x van 20ug 1cp (micro) en 1 halfje 100ug 1-p op. De micro zegels waren 1cp Wat ik ook wil vermelden is dat ik best goed alcohol kan verdragen; ik wordt snel dronken maar ik kan ook heel snel ontnuchteren. Nooit een kater gehad of gekotst ook al haalde ik de nacht bijna niet. Weet niet of dat er toe doet maar misschien is dat relevant om te weten voor andere druggebruik Ik weet dat doseringen per zegel kunnen verschillen enzo, maar tot nu was ik er niet weg van van geen enkele. Heb niet echt het gevoel dat ik al getript of hebt tussen 100 en 200. Misschien wel voor die 200, maar die leek eerder zwakjes voor die dosering imo. Voor ik bijbestel graag toch wat insight gehad over wat jullie er van denken. Ik wil graag bijbestellen maar rc is momenteel het enige wat ik nu in huis kan halen momenteel, ookal moeten de effecten ik principe hetzelfe zijn dan gewone zegels(?) Vindt het gewoon best jammer dat ik wat meer moet betalen om hetzelfe effect te hebben dan wat je mag verwachten bij een gemiddelde dosis"
"ljuv zei: Gebruik je medicatie? Klik om te vergroten... Nope, geen medicatie"
"Geneesmiddel zei: Ook niet gek om te vermelden is dat 1(c)P-LSD iets zwaarder is dan LSD-25 en daarom ietsje minder potent per gewicht. Klik om te vergroten... Oh, vandaar Met lsd-25 ga ik ook maar starten vanaf 50 om uit te proberen.. ookal zou ik in principe moeten weten dat dat laag is"
"Train your mind like you train your body. (deze zou mooi staan aan een muur van een basic fit ergens)"
"Ben niet echt afgekickt/verslaafd geweest aan een middel maar ik heb wel erg last van gsm/social media gebruik dat volgens mij de grooste boosdoener is van mijn mental health de laatste tijden (depressie) Ik had vorige week 2 dagen volledig gestopt met schermgebruik, letterlijk alles behalve de echt noodzakelijke dingen, de rust die ik over me heen kreeg is onbeschrijfelijk als je weet dat enkel social media/gsm detox is. Ik ben nu nog steeds aan het struggelen maar het lukt me beter beetje bij beetje elke dag. Als social media ook onder verslaving valt (voor mij wel) Dan zijn de voordelen die ik ervaar toen ik pauze nam: -meer productiviteit, (fysieke vermoeidheid had/heb ik wel nog) -meer gevoel van vrijheid en oppurtuniteit -ik ervaar nu echt wat er in me omgaat zoals bv tijdens eten, proberen te slapen, etc,... en sta er daadwerkelijk bij stil -meer verbonden met mezelf - minder depressieve gedachten -Het geeft wel meer verveling maar ook minder verveling want ik merkte dat ik minder zin/craving had in druggebruik. Ben best gevoeliger voor gebruik als ik me verveel. Maar ik had geen ket cravings wat me wel opviel. Misschien placebo? Dusja ben nog niet helemaal hersteld ervan maar kijk alvast wel naar uit en wat de mogelijkse langdurige voordelen zijn Kan niet meteen op verdere voordelen op komen maar wouw dit wel effe delen edit: onder schermgebruik valt ook het gamen. Ik besefte me toen pas hoeveel invloed gamen werkelijk heeft omdat het kostbare tijd van je dag neemt.. niet dat ik een grote gameverslaving heb maar het kan even erg oplopen als een middelen verslaving als het echt je leven controleert zoals algemeen schermgebruik dat bij mij deed en dat onderschatten veel mensen wel waaronder ik. Anyways is off topic :P"
"Eens rondvragen op Reddit"
"Ik ben nu een uur en een half verder na het hebben genomen van 14,5g truffels (4,5g Utopia en de rest Pandora) Ik voel me een beetje suf en ik zoek entertainment (ja ik ga zo naar buiten) Ik had zojuist de gordijnen dicht gedaan en heb wat trip muziek opgezet met visuals () en dat is best leuk als ik mij concentreer maar ik vind het jammer dat de computer mijn enige entertainment is Ala ik rondom mij kijk zie ik niks van visuals en ik voel me eigenlijk heel normaal. Ik zou zo kunnen gaan werken eigenlijk.. Het voelt een beetje als een microdosering maar dan dat ik er dan echt iets aan heb (niet de placebo) Laatst toen ik 7g in had tripte ik meer dan nu. (ook niet sterk en zeker toen ook geen visuals) Ik voel me lichaamlijk wel heel licht en floaty maar mentaal heb ik echt niks aan atm Ik ga nu snel nog naar het park voordat het uitgewerkt is maar ik voeg later nog toe Edit: misschien ben ik iets te impulsief. Het is nog lang niet uitevwerkt. Oftewel, truffes is echt niet iets om binnenshuis te doen. Lesson learned. Check"
"Chr0nic zei: Wat een krachtige molecuul. Mijn respect voor DMT is zojuist vertienduizendvoudigd. Bedankt voor het lezen. I wish you all the best Klik om te vergroten... Topper!"
"Ape zei: Ik ben sceptisch over hoe krachtig het nou werkelijk is vs. hoe krachtig placebo effect werkelijk kan zijn. Klik om te vergroten... Is dat niet een beetje het ding bij superfoods? Ik heb een tijdje superfoods geprobeerd als shake, dagelijks.. merkte geen reet van verschil. Mischien een heeel klein beetje, subtiel (placebo wellicht) Maar moet wel zeggen dat ook heel wat bij elkaar gooide. Van citroensap tot chiazaadjes in combinatie met allerlei superfoods. Leek wel een smurie en dat was het ook. Wat wel werkt wat ik sporadisch neem is "Clearly Not Coffee" Dat Lions Mane bevat! (was vergeten wat er in zat, nu ff gegoogled) Clearly Not Coffee ā Caffeine-Free Mushroom Coffee Alternative Een cafeĆÆnevrij alternatief voor koffie met paddenstoelen, cacao, maca en rhodiola voor rustige energie, focus en dagelijkse balans. clearly.eu Clearly Not Coffee: Morning Focus Mix - Cacao, Maca, Lions Mane, Chaga, Cordyceps,... | bol Clearly Not Coffee: Morning Focus Mix - Cacao, Maca, Lions Mane, Chaga, Cordyceps, Reishi en Rhodiola. Not Coffee, maar functionele paddenstoelen,... www.bol.com Ik gooi er wat extra cacaopoeder in met een theelepel honing in een halve liter (water) shake"