Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine dosis

Ketamine dosis

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap nog steeds niet wat er zo bijzonder aan keta is.....je wordt er alleen maar maf van.

Die 10 gram zal wel broodje aap verhaal zijn. Ik heb wel is 10 gram coke gesnoven van 6 uur savonds tot half vier s middags de volgende dag. Dat doe je een dag misschien 2 en daarna kan je naar de kno arts of loodgieter.
C
Concrete LeatherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik doe de laatste tijd veel keta, is het ongebruikelijk dat ik tegenwoordig tot 10 gram per dag doe of heb ik slechte shit.
Ik vond 2fdck veel geschifter
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Concrete Leather zei:
Hallo, ik doe de laatste tijd veel keta, is het ongebruikelijk dat ik tegenwoordig tot 10 gram per dag doe of heb ik slechte shit.
Ik vond 2fdck
Klik om te vergroten...
Is een retorische vraag neem ik aan? Heb je al een katheter of moet je die nog bestellen?
C
Concrete LeatherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sniff
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 gram per dag is heel extreem en gaat je op de langere duur gegarandeerd schade aan je blaas geven.

Hoe lang gebruik je al ketamine?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Concrete Leather zei:
Hallo, ik doe de laatste tijd veel keta, is het ongebruikelijk dat ik tegenwoordig tot 10 gram per dag doe of heb ik slechte shit.
Ik vond 2fdck veel geschifter
Klik om te vergroten...
Hahahah 🤣 vast
Hoe neem je die 10 gram in dan?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Concrete Leather zei:
Sniff
Klik om te vergroten...
Waarom niet rectaal, kan je dr veel meer instoppen 🤣 Dis een grap natuurlijk...
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
10 gram door je neus? Dan ben je de godganse dag aan het snuiven of niet?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat is ongebruikelijk. Dat je überhaupt nog snapt wat de realiteit is als je zoveel keta snuift.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook wel eens flinke hoeveelheden ketamine gebruikt. Dat is echt tolerantie en adviseer z.s.m te stoppen. Je blaas gaat echt stuk en ik neem aan dat je de rest van je leven niet met een katheter wilt lopen.
Ervaar je al pijn met plassen? Of moet je om het half uur? Dan bevindt jij je al op glad ijs.
Bij mij ging dat best vlug.
Denk dat mijn record 6 gram is, dus je doet het er goed op....
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
Ik snap nog steeds niet wat er zo bijzonder aan keta is.....je wordt er alleen maar maf van.
Klik om te vergroten...
Ik kan wel zeggen dat het mij zeker spiritualiteit gebracht heeft en dat er geen zwart-wit is.
Als chronisch depressieve kan dat echt kansen bieden.
Wat ook realistisch is dat het maar kort duurt, want hoe creëer je het zonder ketamine?
Laat ik het zo zeggen, het heeft me niet alleen een kleurboek gegeven maar ook potloden.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ei-Salade zei:
Ik kan wel zeggen dat het mij zeker spiritualiteit gebracht heeft en dat er geen zwart-wit is.
Als chronisch depressieve kan dat echt kansen bieden.
Wat ook realistisch is dat het maar kort duurt, want hoe creëer je het zonder ketamine?
Laat ik het zo zeggen, het heeft me niet alleen een kleurboek gegeven maar ook potloden.
Klik om te vergroten...
Ik snoof het ook alsof het coke was denk dat ik altijd eerste paar fases heb overgeslagen.🤣
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Ik snoof het ook alsof het coke was denk dat ik altijd eerste paar fases heb overgeslagen.🤣
Klik om te vergroten...
Denk dat het bij een zeer kleine groep wat kan bieden. Denk dat je niet in die groep valt anders wist je het wel!
En ja, 10gr is veel maar de tolerantie bouwt ook enorm snel op. Op m'n laatste momenten van gebruik kon ik ook wel aantal grammen in een sessie erdoorheen jagen, en dat voor iemand die snuiven helemaal niet prettig vind.
De effecten nemen ook kwa tijd af. Iets waar ik voorheen van moest bijkomen kon ik vervolgens gebruiken zonder effect herhaaldelijk.
Goed dat ik sinds mei geen ketamine meer heb aangeraakt.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Concrete Leather zei:
Hallo, ik doe de laatste tijd veel keta, is het ongebruikelijk dat ik tegenwoordig tot 10 gram per dag doe of heb ik slechte shit.
Klik om te vergroten...
Wat denk je zelf?

Doe je lolbroek maar uit
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Concrete Leather zei:
Hallo, ik doe de laatste tijd veel keta, is het ongebruikelijk dat ik tegenwoordig tot 10 gram per dag doe of heb ik slechte shit.
Ik vond 2fdck veel geschifter
Klik om te vergroten...

En hoe gaat nou met je? :hushed:
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oeii dat is echt niet goed :(( Ik raad je echt aan om proberen te stoppen of in ieder geval te minderen. Zelf was ik ook ketamine verslaafd en helaas heb ik daar ook de lichamelijke gevolgen van mee moeten maken. Als je langdurig veel ketamine gebruikt kan je k-cramps krijgen. Ik heb die gehad en het was echt verschrikkelijk. 1-2 uur lang lag ik in foetushouding te huilen van de pijn. Mijn verslavingsarts zei ook dat k-cramps even heftig kunnen zijn als weeën bij een bevalling. Dus geloof me als ik zeg dat je dat echt niet wilt.
Ik weet ook hoe lastig het kan zijn om te stoppen/minderen, dus ik wens je heel veel succes! Als je hulp nodig hebt kan je me altijd bereiken! :)
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#17

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."