#1
Je kan je ook afvragen waarom je elke dag iets nodig hebt.
Ja heb ik ook, ik blow al van mijn 15 jaar denk ik (ben nu 38, ook aantal jaren volledig gestopt geweest.Het 'probleem' is nu, ik word zo ongelooflijk snel stoned. Sinds die vier maanden heb ik elke avond geblowed, maar na 0,1g in een pijpje, heb ik al genoeg. Dit is natuurlijk hartstikke relaxed, lekker goedkoop, maar het lijkt me niet helemaal normaal toch?
Iemand die toevallig hetzelfde heeft? Zo niet, hebben jullie tips dat ik wel gewoon lekker een 'grote' joint kan draaien en lekker kan genieten van de smaak, zonder dat ik na twee hijsjes al niks meer waard ben?
Alvast bedankt!
Als hij persé een dikke joint wil roken ipv een slanke dan kan hij er altijd CBD wiet bij ingooien.Als je een paar keer grote toeters draait.

Zo niet, hebben jullie tips dat ik wel gewoon lekker een 'grote' joint kan draaien en lekker kan genieten van de smaak, zonder dat ik na twee hijsjes al niks meer waard ben?
Alvast bedankt!
Meeroken met anderen doe ik ook niet meer, de joints zijn veel te dik geladen.Ik heb ook jarenlang toch wel iets of wat tolerantie gehad voor cannabis, maar kan nu zelfs niet meer meeroken met anderen omdat cannabis gewoon te sterk voor mij lijkt geworden te zijn.
Waarom is doseren moeilijker?Geen idee hoe het komt, maar voor mij is het wel een reden om eigenlijk amper nog te blowen omdat het doseren moeilijker is geworden en ik niet graag 'te' stoned ben. Wat uiteindelijk dus ook wel positief is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."