Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRave Rebels.

Rave Rebels.

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Dit is echt slecht advies. Je hebt geen idee wat je koopt als je het zo doet. Plus dat je makkelijk gepakt, opgelicht en/of genaaid kan worden.
Klik om te vergroten...
Ja dat is zeker waar, meestal pak ik dan ook niet wat ik op feesten koop. Het meeste test ik wel.
ik denk dat het wel voor zich spreekt dat het niet het veiligste is wat je kan doen maar ik denk dat het iedere gebruiker het wel eens overkomt. :sweatsmile:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Rataplan- zei:
De volgende keer ga ik proberen gewone xtc vast te krijgen, das veel beter. En beter doseren dan, dit was een beetje uit de hand gelopen.
Klik om te vergroten...
Je had best leuke drugs, het ligt niet aan de drugs maar aan hoe je er mee omgaat.
Maar idd als je volgende keer xtc hebt, en je weet hoeveel mdma er in je pil zit en je doseert met verstand zal je wel een leuke ervaring hebben.
Had je verstandig gedoseerd met 6-apb/1cp-lsd had het deze ervaring wss ook best leuk geweest met leuke herinneringen, herinneringen die je nu helaas mist.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sillous zei:
Ja dat is zeker waar, meestal pak ik dan ook niet wat ik op feesten koop. Het meeste test ik wel.
ik denk dat het wel voor zich spreekt dat het niet het veiligste is wat je kan doen maar ik denk dat het iedere gebruiker het wel eens overkomt. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ik begrijp niet waarom je je eigen advies nu bagatelliseerd. Je neemt een onnodig hoog risico.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben nu een 2 uur bekomen van Rave Rebels. Ik ben daar deze morgen vertrokken na de show en pas tegen 18u op weg naar huis.

Ik heb vandaag de ganse dag door Brussel gewandeld op zoek naar mijn weg terug thuis, ben er net van terug, geef me nu een paar uur en dan schrijf ik verder aan het "bekomen" van gisteren en vandaag.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zooooo jij was er ook:)

Was ook mijn eerste keer in Brussel. terugweg alleen viel wel goed mee, ik had gelukkig de metro genomen die in de juiste richting reed :sweatsmile:

Ik heb de voormiddag door maagklachten helaas niet gehaald (zie mijn vorige post van vandaag)
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Effe update, ik ben nog altijd aan het flippen als zot. Heb veel 6APB gebruikt en die pillekes blijven maar gaan.

Headset aan en alles op Marx
Sillous zei:
Zooooo jij was er ook:)

Was ook mijn eerste keer in Brussel. terugweg alleen viel wel goed mee, ik had gelukkig de metro genomen die in de juiste richting reed :sweatsmile:

Ik heb de voormiddag door maagklachten helaas niet gehaald (zie mijn vorige post van vandaag)
Klik om te vergroten...
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#7
-Rataplan- zei:
Effe update, ik ben nog altijd aan het flippen als zot. Heb veel 6APB gebruikt en die pillekes blijven maar gaan.

Headset aan en alles op Marx
Klik om te vergroten...
6apb heb ik ook al es gedaan maar is wel wat geleden, weet er niet veel meer van maar goed spul wel inderdaad.

Verloren lopen in Brussel zou er bij mij als afsluiter echt niet in kunnen maar goed hard gaan is hard gaan :tearsofjoy:

Als je een gast hebt gezien in hemd volledig in het paars, that was me. Ik viel nogal op tussen het zwart :grimacing:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Rataplan- zei:
Ben nu een 2 uur bekomen van Rave Rebels. Ik ben daar deze morgen vertrokken na de show en pas tegen 18u op weg naar huis.

Ik heb vandaag de ganse dag door Brussel gewandeld op zoek naar mijn weg terug thuis, ben er net van terug, geef me nu een paar uur en dan schrijf ik verder aan het "bekomen" van gisteren en vandaag.
Klik om te vergroten...
Wtf heb je allemaal gedaan dat je pas 12 uur later thuis komt. Hele tijd door de stad gewandeld met uw leipe bakkes?

Hoe was de rave zelf?
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Wtf heb je allemaal gedaan dat je pas 12 uur later thuis komt. Hele tijd door de stad gewandeld met uw leipe bakkes?

Hoe was de rave zelf?
Klik om te vergroten...
Idd, de rave zelf kan ik me bijna niks van herinneren. De flarden die ik me nog herinner, snoeiharde techno, ferme lichtshow en veel begaaide mensen.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
-Rataplan- zei:
Idd, de rave zelf kan ik me bijna niks van herinneren. De flarden die ik me nog herinner, snoeiharde techno, ferme lichtshow en veel begaaide mensen.
Klik om te vergroten...
Wat had je gebruikt 🤣
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ulixes zei:
Wat had je gebruikt 🤣
Klik om te vergroten...
-Rataplan- zei:
Effe update, ik ben nog altijd aan het flippen als zot. Heb veel 6APB gebruikt en die pillekes blijven maar gaan.

Headset aan en alles op Marx
Klik om te vergroten...
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah oops, had mijn bril niet op
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ulixes zei:
Wat had je gebruikt 🤣
Klik om te vergroten...
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
-Rataplan- zei:
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Klik om te vergroten...
Wel zonde dat je je van het feest niets meer kan herinneren door dat overmatig gebruik, zou ik persoonlijk jammer vinden.
Heb je nu spijt dat je zoveel genomen hebt? Of was het dat jou waard?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
-Rataplan- zei:
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Klik om te vergroten...
Tripgame uitgespeeld met zon dosis😵‍💫

Had je geen last van het gevoel alsof je hersenen gefrituurd werden met zon hoge dosis 6-apb? Bij te veel mdma met lsd kreeg ik last van extreem onaangename koude rillingen en een gevoel alsof mijn hersenen aan het overkoken waren.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Wel zonde dat je je van het feest niets meer kan herinneren door dat overmatig gebruik, zou ik persoonlijk jammer vinden.
Heb je nu spijt dat je zoveel genomen hebt? Of was het dat jou waard?
Klik om te vergroten...
De volgende keer ga ik proberen gewone xtc vast te krijgen, das veel beter. En beter doseren dan, dit was een beetje uit de hand gelopen.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#17
-Rataplan- zei:
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Klik om te vergroten...

Jeeeeeesus wat ging jij hard :astonished:

Ik lig denk ik al om na 3 pillen

en met lsd zou ik het niet kunnen voorstellen. Nuja ik ben ook maar een klein manneke
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
-Rataplan- zei:
9 6APb's en 5 kartonnetjes 1cp lsd. Ik heb blackouts van 4 uur. Zo liep ik uren na de rave nog steeds rond in die paleizen en was busworld begonnen. Daar hebben ze mij 3 keer buiten gezet. Ik was nog op zoek naar een trui die ik had achtergelaten in de lockers van Rave Rebels maar die waren al lang weg. Dus trui kwijt.
Klik om te vergroten...
Ik zou ver van drugs vandaan blijven als ik jou was.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#19
-Rataplan- zei:
De volgende keer ga ik proberen gewone xtc vast te krijgen, das veel beter. En beter doseren dan, dit was een beetje uit de hand gelopen.
Klik om te vergroten...
Voor elk wat wils daar, gewoon effe een ronde doen mensen aanspreken en hopen dat je de juiste hebt aangesproken. Een hele winkel loopt daar door elkaar.

Ik heb een voorraadje kunnen inslaan daar aangezien mijn plug niet meer actief is, is dus das ook mooi meegenomen :tilttearlaugh:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sillous zei:
Voor elk wat wils daar, gewoon effe een ronde doen mensen aanspreken en hopen dat je de juiste hebt aangesproken. Een hele winkel loopt daar door elkaar.
Klik om te vergroten...
Dit is echt slecht advies. Je hebt geen idee wat je koopt als je het zo doet. Plus dat je makkelijk gepakt, opgelicht en/of genaaid kan worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."