Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer dat je heroïne zal doen zal je waarschijnlijk moeten overgeven en je slecht voelen, daardoor ga je het nog een x doen tot je het wel leuk vind. Ondertussen ben je al bezig met een verslaving te creeëren. Sol niet met heroine of heroine solt met jou!"
"Heb het ook iedere keer wanneer ik een tijdje stop met wiet, die dromen zijn echt wel geschift dan. Een verklaring kan ik er echter niet voor geven..."
"Ze schijven het voor bij obesitas ok, maar ik heb me altijd laten wijsmaken dat je van amfetaminen afslankt maar dat als je er mee stopt die kilo's er terug aanvliegen. Dit heeft dan weinig nut niet? Tenzij je tot het einde van je dagen aan die zooi zit."
"Lysergine, ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig. Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen. Wou ik gewoon even vermelden. om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!"
"Heb ik nog nooit last van gehad eerlijk gezegd..."
"Goed dat er weer zo'n dergelijke topic bestaat. Ik heb ook een meisje gekend dat enkel en alleen aan de gevolgen van ghb is overleden. Ze had een gat in haar maag en haar organen weigerden nog langer dienst. Ze deed het iedere dag, maar niet in overdreven porties. Maar goed, flugeltje zal allicht weer iets vinden om dit alles te ontkennen. Hoe jij die drug ophemelt snap ik niet man."
"Kappen met die shit, en nog wel nu direct nu het nog kan! Goed dat je wel beseft dat je echt fout bezig bent. Praat erover met iemand die je in vertrouwen kan nemen!"
"Ik heb net hetzelfde als jou man. Meestal heb ik het wanneer ik in slaap val, dan word ik zo ineens opgeschrikt door een elektrische shock in men hoofd, en hoor ik precies echt de elektriciteit. Soms heb ik dat ook overdag wanneer ik zo even wegdroom in de klas ofzo. Zeer irritant wel en het baart me ook wel zorgen. Natuurlijk weet ik ook hoe het komt, overdadig xtc gebruik. Net zoals bij jou waarschijnlijk. Een raad: een tijd stoppen met x tot je serotinine terug is aangevuld. Ik ondervind hier wel enkele problemen mee, vooral in het weekend. Gezond eten ook (banaan!) en zelfs chocolade zorgt voor een verhoging van serotinine. Wanneer je een tijd stopt zul je merken dat ook de schokken verdwijnen. Greetz!"
"Grote pupillen krijg je vanaf de lever begint met afbreken van de mdma. Dit kan je ook krijgen door het nemen van bepaalde medicijnen of antibiotica. Er is niks aan te doen..."
"Natuurlijk is het schadelijk, veel mensen sluiten daar hun ogen voor vind ik. Het is niet goed voor je hoofd (lui en vergeetachtig), al zeker niet voor de longen (grote hoeveelheid teer), indien je het rookt met tabak is de kans bestaande dat je ook daar aan verslaafd word, schadelijk voor de portemonnee en er zijn er allicht nog wel enkele. Natuurlijk heeft het ook zo zen voordelen, werkt echt wel kalmerend en stressverlagend en het heeft ook wel een sociaal aspect tenzij je zo'n lonely stoner bent (crookers ) Het valt niet te vergelijken met harddrugs das een feit, maar schadelijk is het ongetwijfeld!!! Je moet daar realistisch in zijn..."