Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga ik wss ook heen, als ik geld over heb van m'n vakantie koop ik 'n kaartje."
"matthijs zei: matthijs zei: 8 Juni naar the stones Klik om te vergroten... Been there, done that en jezus wat was het geweldig. Jammer dat het zo hard regende. Van morrison die in het voorprogramma stond moest het optreden na 10 minuten staken. Daniel Lohues met de louisiana blues band was daarvoor en die was wel vet Maar de Stones waren echt geweldig. Wat een concert! Klik om te vergroten... Hehe, mijn mentor was daar ook"
"The prodigy - Poison"
"k00k zei: Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas Helaas! Klik om te vergroten... Ik had 'm niet om Wel een duiveltje zien lopen toevallig?"
"Ja, da's wel sneu ben vergeten het nog even te zeggen, dan had ie kunnen zoeken naar een duiveltje :P Jammer dat ik niet meer de jezusbus ben ingelopen......."
"Xeloc zei: gratis koffie!!! Klik om te vergroten... precies, en die mensen blijven maar doorlullen...."
"Pak Suiker zei: Ik kan niet kiezen tussen: Ray Charles - Shake your tail feather. Ray Charles - Halelujah I love her so John Lee Hooker - Boom Boom Klik om te vergroten... Ray Charles!!"
"Ik ben er ook Samen met m'n beste vriendinnetje, als elfjes met vleugels"
"Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen."
"www.google.nl ?! En waarom koop je het als je niet weet wat het met je doet.."