Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDominator : The Hardcore Festival 2008

Dominator : The Hardcore Festival 2008

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JaNeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om te weten (Y)
Ik heb dus echt geen zin om dat feest te moeten missen :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zaterdag 26 juli 2008
11:00 - 23:00
Recreatiegebied Vlietlanden
Leidschendam

Prijs: Voorverkoop: € 45,-

Lijn Omhoog:

Dominator Mainstage

Angerfist
DaY-már
Evil Activities
Korsakoff
Neophyte
Noize Suppressor
Nosferatu
Outblast
Paul Elstak
Predator
Promo
Tha Playah
Vince
Live: Traxtorm Gangstaz Allied
MC: Ruffian

Early Hardcore

Dr. Rude
J.D.A.
Lars
Marc Acardipane
Masochist
Panic
Rob & MC Joe
Ruffneck
Scott Brown
Shadowlands Terrorists
Syco
The Viper
Waxweazle

Industrial

Bryan Fury
Catscan
D-Spirit
Daisy
E-Noid
Hellfish
Lenny Dee
Manu Le Malin
Mindustries
Negative A
Partyraiser
Tymon
Live: Matt Green
Live: N-Vitral

Uprising

D-Saster
Linez
Mercenary
Nexes
Osiris
Re-Style
Recype
Rudeboy
Sagem
Sceletor
T-junction
The Beat Controller
The Menace
Tomcat

Hardcore Italia

Amnesys
Anime
Art of Fighters
Mad Dog
Meccano Twins
Nico & Tetta
Placid K
The Stunned Guys
Tommyknocker
Unexist
Villain

Hongkong Violence

Akira
Angernoizer
Beatkiller
Bonehead
Drokz
Fiend
Mekok
Metal D
Razion
Stinger
Toxic
Twilight
Live: Destroyer
Live: Mr. Courage
Live: Passenger of Shit

Evolution

Dana
Darkraver
Deepack
Genius
Isaac
Pavo
Ruthless
Stanton

Early Hardcore, industrial & Italia :hearteyes: :rock: :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoezo lomp?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
hoezo lomp?
Klik om te vergroten...
Lomp als in 'hard', zoals het Dominator betaamd.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
Lauu zei:
hoezo lomp?
Klik om te vergroten...
Lomp als in 'hard', zoals het Dominator betaamd.
Klik om te vergroten...

oh :P positief dus...wou al zeggen :P
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore Italia :hearteyes: :hearteyes:
zeker aanwezig :xtc:
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeker vette line up. K ga er zeker heen! :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben nog in twijfel
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
Lompe line-up, Serenity zal hier wel moeten werken dus als ik geld genoeg over hou voor m'n vakantie ben ik er ook bij :)
Klik om te vergroten...


Huh, werken? Schat, ik ga hier gewoon feesten gast! Ik ben niet zo dom om op zo'n gruwelijk feest te gaan werken :wink: Hier gaan we gewoon heen :grin:
(mysteryland ga ik wel zonnebrillen en waaiers verkopen though)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
ik ben nog in twijfel
Klik om te vergroten...


Ah welneeee :grin: Gewoon komen, harstikke top :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
ik ben nog in twijfel
Klik om te vergroten...


Ah welneeee :grin: Gewoon komen, harstikke top :grin:
Klik om te vergroten...
ik kan denk geen vrij van mn werk meer
plus ik ga die donderdag daarna ook weg naar Nature One
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
ik ben nog in twijfel
Klik om te vergroten...


Ah welneeee :grin: Gewoon komen, harstikke top :grin:
Klik om te vergroten...
ik kan denk geen vrij van mn werk meer
plus ik ga die donderdag daarna ook weg naar Nature One
Klik om te vergroten...

ja dan heb je een probleem....

kaartje besteld hier :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
ja dan heb je een probleem....

kaartje besteld hier :rock:
Klik om te vergroten...
ik zie dat niet als een probleem hoor :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
ja dan heb je een probleem....

kaartje besteld hier :rock:
Klik om te vergroten...
ik zie dat niet als een probleem hoor :grin:
Klik om te vergroten...

tja ligt aan de muziek smaak :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
tja ligt aan de muziek smaak :wink:
Klik om te vergroten...
dat niet , ik ben al naar zoveel feesten geweest dat ik er echt niet wakker van lig als ik naar een bepaald feest niet kan...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
wie gaan er nogmeer?
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
mischien weet het nog niet zeker
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hm weet ook nog niet zeker, maar het lijkt men wel vet feesie :beer: :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#19
leidschendam ligt toch vlakbij amsterdam? (even monopoli terughalen :stoned: )
dan weet ik het niet, is wel een endje, maar de line up is gruwelijk vet though.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
vdk zei:
leidschendam ligt toch vlakbij amsterdam? (even monopoli terughalen :stoned: )
dan weet ik het niet, is wel een endje, maar de line up is gruwelijk vet though.
Klik om te vergroten...

nee leidschendam ligt naast Den Haag/Leiden...het is 15min met de bus vanaf Leiden Centraal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."