Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik wou mijn ervaring eventjes delen met jullie. Ik heb vorige week hero gespoten. Het was gewoon een verlangen ik moest moest en moest weten hoe het voelt. Het gevoel was te extreem voor mij, te lekker, te ver van de realiteit. Dat laatste vond ik maar niks. Ik kan begrijpen dat mensen hier gelijk verslaafd aan raken. Maar als jezelf goed genoeg kent, je weet wat je in je leven wil. Dan zou je t een keertje kunnen proberen. 1 keer en nooit meer."
"Ik was vanavond uit in een discotheke. Bij binnenkomst van de discotheke ben ik opgepakt met een halve gram coke... Echt te dom, ik ben zelf geen gebruiker, maar ik nam het mee voor een vriend van mij. Hebben jullie enige ervaring met situaties zoals dit? De politie werd ingeschakeld en ik moest een verklaring afleggen bij de politie.. De politie zei als ik dit niet zou tekenen, dat er dan een onderzoek ofzo naarmij gestart zou worden. In eerste instantie dacht ik natuurlijk dat dit bullshit was, maar achteraf heb ik het toch getekend. Weten jullie de gevolgen van mijn actie nu? krijg ik iets op mijn strafblad ofzo? Thx Ser,"
"Ok thx man Maar nog steeds wel een rare gedachte dat ze mijn naam en coke toch ergens in hun bestand hebben staan. Niet voor herhaling vervatbaar dus"
"Tja, life suxx ! xD"
"Een fles sambuca (40%) en een dikke 40 zak. Geloof me chille combo"
"Het is wel waar de combinatie werkt niet, maar stel je voor als het wel zou werken, Helemaal gek"
"Ik heb 2 jaar zn beetje elke dag geblowed. Sinds 2 maanden blow ik eigenlijk helemaal niet meer. Het is zeg maar alsof me lichaam zegt "Blowen is niet chill" Heb er gewoon geen zin in. En eerlijk gezegd vind ik me dagen nuchter doorbrenger veel leuker dan stoned Ik heb in deze 2 maanden helemaal geen trek gehad in een joint en makkelijk kunnen slapen. Zijn er meer mensen die zeg maar zo onverwachts zo makkelijk kunnen stoppen?"
"Al die verhalen die ik hier heb gelezen. Ik denk dat ik maar van de speed afblijf. Heb 4 dagen voor het eerst een aardige te grote dosis gesnoven. En ik ben nog steeds helemaal focked op. Ik ga nu maar eens proberen te slapen na die 4 dagen. Ik denk dat ik het maar bij me oude vertrouwde jointje hou"
"Weet je wat me erg zou lijken... Eerst een paar jointjes roken, dan je vreet kick stillen met een portie paddo's en dan als laatst je dorst lessen met lsd. Wie dit aan kan, respect."
"Ik haal ook altijd bij de shoppa. Maar ik krijg bijna nooit mee, dus dan sta ik ook bij het hoekie Dus ik ben ook een kindje die naar ze moeder moet gaan?"