Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Worde ADHDmense dan nie depri of psychotisch (na langer gebruik) van ritalin vraag ik me dan af? Kbedoel, als ik een avondje pep op heb, nou dan ben ik de volgende dag geen feestbeest or"
"Joehoee hier zit een zeeuw"
"Ik heb een 6-tal jaar geleden 1 keer 2-cb gebruikt samen met een vriendin, dit was rond de 20 mg geloof ik met een extra inname van 10 mg. Het effect viel ons enorm tegen. Wat ik me nog kan herinneren was een schilderij met twee handen die steeds elkaar de hand schudde maar verder was het gevoel voor ons te verwaarlozen. Aangezien paddo's bij mij ook altijd tegen gevallen zijn had ik op voorhand al wat XTC-pillen meegenomen voor het geval dat.. De 2-cb leek uitgewerkt te zijn en we waren teleurgesteld. Tijd voor XTC! Dit werkte naar behoren. Totdat de vriendin in kwestie, 2 Ã 3 uur na inname, besloot om nog wat 2-cb te nemen. Hier reageerde ze erg enthousiast op en raadde mij aan om dit ook te doen. Het resultaat was dat ieder lichtpunt in de kamer meerdere lichtpuntjes er omheen kreeg (zoals een tripbril doet maar dan zonder het regenboog effect). Maar wat mij pas aan het eind van de nacht opviel, was dat het lekkerste deel van de XTC-trip veel langer was blijven pieken! Deze zomer ga ik de nexusflip nog een keer overdoen, ditmaal op een festival"
"cerpin taxt zei: een joint na dat je je rijbewijs hebt gehaalt Klik om te vergroten... Moet maandag voor de 1e x afrijde Standaard rook ik alsk geslaagd ben een joint"
"Pfff 3 jaar gelede in 4vmbo.. Joint gerookt in de middagpauze met een paar mense. Halverwege die joint moest niemand meer, ik die laatste helft in forse teugen opgesuckt. Werd daarna best duizelig en zo licht als een veertje, ook wel beetje misselijk. Die mense zeide dak groen begon te zien. Nja wij terug naar school lope. Eenmaal binne zeide zelfs mense (die nie wiste dak geblowt had) dak groen zag. Ik gauw naar godsdienst, gelukkig op begane grond :P Als een geschenk uit de hemel ginge we een of andere film kijke over jezus. Dus gordijne dicht en lekker in et donker ging ik dus met me o zo stonede kop op me tas ligge. Et volgende uur maatschappijleer..was weer helemaal beter super blij etc etc. In de pauze tege iedereen hoi zegge en vet blij doen Vond et een fcking rare ervaring en ben et na 3jaar nog steeds nie vergete"
"Ongeveer twee jaar geleden heb ik wat grammetjes MDMA gekocht van een totaal onbetrouwbaar iemand. Maar het waren overduidelijk MDMA kristallen dus ik heb er nooit over getwijfeld. Deze persoon vertelde mij dat het om 73% pure mdma ging. Het goedje varieerde van bijna poeder tot een brok van 1x1 cm. Twee maanden later heb ik het gebruikt met wat vrienden en heb er bommetjes van gemaakt van ongeveer 125mg de stuk. Enfin dit werkte gelukkig zoals MDMA hoort te werken. Een paar maanden later nogmaals en ook dit keer geen vreemde uitwerking. Nu begin dit jaar heb ik het weer eens gebruikt, had dit keer 2x 100mg in capsules gedaan maar had hier maar weinig effect van. Drie weken geleden dacht ik er weer aan terug en bedacht me om het eens te laten testen, zomaar omdat ik nieuwsgierig was naar het percentage MDMA. Dit bleek dus maar 51% te zijn. De mevrouw bij wie ik het af heb gegeven vertelde al dat ze het waarschijnlijk niet gingen testen omdat het duidelijk MDMA was en het percentage ervan altijd tussen de 70 en 83% ligt. Ik heb de MDMA al die tijd donker bewaard in gripzakjes, dan wel niet volledig luchtdicht. Zou het dan toch zijn dat de houdbaarheid van MDMA niet levenslang is zoals overal te lezen is of heb ik gewoon slechte kwaliteit MDMA gekocht (en heeft die mevrouw er dus geen verstand van) ?"
"TeQ zei: Secoo zei: Maar wordt van de eventuele amfetamines die erin zitten de werking dan wel minder? Klik om te vergroten... Wellicht, maar je moet maar zo denken, des te puurder het mdma gevoel zal zijn Klik om te vergroten... Daarom vroeg ik het ook"
"Mijn eerste hallucinatie die ik me nog kan herinneren is toch wel die na m'n tweede keer XTC. Om 5 uur 's morgens 12km naar huis op de scooter. Vanaf dat ik de stad uit was en dus op een lang fietspad met hier en daar wat bochtjes terecht kwam, begonnen de eerste schimmen het fietspad over te steken. Het werden er steeds meer, schimmen van mensen, soms met honden, soms met een kind aan hun hand. Ze haalden me in of ze renden van me weg. Ik besefte wel dat het niet echt was, maar toch ontweek ik ze maar. Want stel is dat er echt iemand zou lopen."
"Kom zelf uit regio Terneuzen. Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve. Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten. Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 Ã 3uur) wachten door al die kkfranse + belge nederlanders kom je er bijna niet tege. Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat"
"Tekyesss zei: Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt. Klik om te vergroten... Heb ik ook altijd last van, als et weer langzaam begint uit te werke, da je dan opsta en da et dan ff zwart ga zien. Maar heb dit overdag ook wel is (lage bloeddruk & sweekends blowe). Dus ik denk dat als de pep begint uit te werke dat je bloeddruk weer terug verlaagd en dat je lichaam daar weer ff aan moet wenne ofzo"