Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Immo zei: Scralemonkey zei: Nu is mijn vraag, gooien ze bij pep effectief iets bij dat die eetlust remt ? Klik om te vergroten... Waarom zouden ze dat doen? Klik om te vergroten... Geen idee, niet misschien de hoofdfunctie van dat stofje maar iets bijkomend ofzo..."
"maar hoezo die verschillen dan ?"
"Guys...thanks voor al die voedingstips, maar ik heb echt geen eetproblemen hoor . Aan het gebruik in periodes ligt het al vast niet. En mentaal is het zeker niet. Ik ga echt niet liggen denken 'oh een nieuwe pep, nu ga ik meer honger hebben als de vorige' ?"
"darksoul001 zei: Theupsetter zei: darksoul001 zei: Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton Natuurlijk een drogist heb je het direct enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden Klik om te vergroten... Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten. Klik om te vergroten... En waar heb je het gevonden? Klik om te vergroten... Jij al iets gevonden in België ? Ik las laatst een post dat ze het gewoon in Kruidvat hebben."
"Als je gele plekken op je ogen moest krijgen van de speed zou ik altijd het zonnetje in huis zijn !"
"Heb ook een vraagje omtrent men neus, wou er niet persé een nieuw topic over openen dus dacht, zet het hier maar ff bij. Laatste tijd merk ik dat het zo moeilijk opneem via men neus. Loop nu al een maand met een 'verstropte' neus. Doe altijd ff neusspray, neus goed leegsnuiten alvorens ik doe. Voel het ook amper binnenkomen, alles is wel weg maar ik voel niet meer de 'pijn' van vroeger. Zit ik zo als een mongool te kijken waar alles heen is. En even later heb ik dan terug last van een verstropte neus. Dacht eerst, zal wel met het weer te maken hebben maar aangezien het nu al een maand duurt.. Weet niet of dit voor iemand herkenbaar is ? Of zitten hier neusspecialisten, ken er zelf namelijk niets van."
"Bedankt voor jullie reactie. Nuja, ik ben eigenlijk niet zo gekend met de praktijken rond drugstesten. Hoe gaat dit juist in zijn werking ? Ken ook niemand dat dat zou kunnen doen ofzo en je hebt eigenlijk toch iets 'illegaal' om te laten testen ?"
"Hi there, Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten) Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking. Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld. Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ? Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ? Thx"
"Thx voor de info . Ben wel een Belg. En als ik het goed heb moet je dus een staaltje pep afleveren bij een inleverpunt. Die zijn allemaal wel vrij ver verwijderd van mijn woonplaats. Met de post opsturen gaat niet veronderstel ik ?"
"Hi guys ! Weet niet of er al een soortgelijke topic over is maar bij deze... Heb al verschillende pepjes gehad en merk toch wel grote verschillen op gebied van eetlust. Bij de ene heeft het geen effect op de eetlust, bij de andere hoef ik dan weer een hele dag niet te eten (om het zo maar te zeggen, zorg er voor dat ik voldoende opneem) Maar laatst had ik dan eentje en die geeft me telkens zo'n bomvol gevoel, dan krijg ik echt niets binnen. Voel men maag dan ook werken en moet dan toch 2x meer een grote boodschap doen als anders. Nu is mijn vraag, gooien ze bij pep effectief iets bij dat die eetlust remt ?"