Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeustussenschotje, neusvleugels enzo!

Neustussenschotje, neusvleugels enzo!

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou niet van pillen, daarom plet ik ze tot ze poreus worden, en daarom snuif ik ze weg als m'n neusschotten!!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Biertje zei:
Ik hou niet van pillen, daarom plet ik ze tot ze poreus worden, en daarom snuif ik ze weg als m'n neusschotten!!!!
Klik om te vergroten...

Gezond dat bindmiddel. Een pil is om te slikken kerel
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#3
gelukkig betrof het een line van Steen

S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Biertje zei:
Ik hou niet van pillen, daarom plet ik ze tot ze poreus worden, en daarom snuif ik ze weg als m'n neusschotten!!!!
Klik om te vergroten...

Gezond dat bindmiddel. Een pil is om te slikken kerel
Klik om te vergroten...

Alsof dat bindmiddel wat uitmaakt, ik denk dat de MDMA/amfetamine al zo veel schade aanricht dat de "schade" van het bindmiddel te verwaarlozen is. :)

Het enigste wat je ervan krijgt is een verstopte neus en een hele berg poeder dat je telkens in je neus moet laten verdwijnen terwijl het maar om bijvoorbeeld een 100 mg actieve stof gaat.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedenavond!

Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik speed heb gebruikt (6 juni 2010), en afgelopen weekend was het weer raak:grin: :$

Ik heb super lekker gechilt met een vriendin en ik heb dit keer óók mijn verstand gebruikt!
De kater viel reuze mee en ik kijk er met een goed gevoel op terug.

Maar er is iets wat ik nog niet helemal snap,
Waarom hoor ik zo veel mensen klagen over hun tussenschotje in de neus? M'n vriendin beweert dat ze haar hele neus al om kan buigen omdat ze ''zoveel'' gebruikt heeft de afgelopen weken.

Nou lijkt het me zéér onwaarschijnlijk dat je in een paar weken je volledige tussenschotje wegbrand, maargoed voor de zekerheid check ik het even bij de proffesionals.

Ik zelf heb ook al aardig wat Coke en speed weg gesnoven maar mijn neus functioneerd nog naar behoren! Hoeveel moet je snuiven en hoelang zal het duren voordat je volledige tussenschot weg is gesnoven? En hoe krijg je zoiets uberhaupt voor elkaar? Kan iemand mij dat uitleggen? :)

En als ik dan toch bezig ben, wil ik ook graag weten waarom mijn neusvleugels zo super zacht worden als ik onder invloed van pep ben (en daarna). Dat vind ik zo apart! Zijn er mensen die dat herkennen?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volges mij moet je daarvoor echt wel jaren dagelijks snuiven...?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Volges mij moet je daarvoor echt wel jaren dagelijks snuiven...?
Klik om te vergroten...

Inderdaad
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat hangt van een aantal dingen af denk ik, de hoeveelheid, kwaliteit, frequentie, enz...

Ook zal dat van persoon tot persoon veranderen. De ene persoon zal daar eerder last van krijgen dan de ander.

2 jaar dagelijks gebruik kan dat als resultaat hebben. Maar dat is slechts een voorbeeld waarvan ik zeker ben, ik denk niet dat je daar een jaartal op kan plakken.
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ook een vraagje omtrent men neus, wou er niet persé een nieuw topic over openen dus dacht, zet het hier maar ff bij.

Laatste tijd merk ik dat het zo moeilijk opneem via men neus. Loop nu al een maand met een 'verstropte' neus. Doe altijd ff neusspray, neus goed leegsnuiten alvorens ik doe.
Voel het ook amper binnenkomen, alles is wel weg maar ik voel niet meer de 'pijn' van vroeger. Zit ik zo als een mongool te kijken waar alles heen is.
En even later heb ik dan terug last van een verstropte neus.
Dacht eerst, zal wel met het weer te maken hebben maar aangezien het nu al een maand duurt..

Weet niet of dit voor iemand herkenbaar is ?
Of zitten hier neusspecialisten, ken er zelf namelijk niets van.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het spreekt minder tot de verbeelding dan oplossende tussenschotjes maar is een stuk aannemelijker dat het je zal overkomen: "onderhuidse ontstekinkjes".
Dit soort ontstekingen kunnen de neus zo overgevoelig maken dat een zachte aanraking al verdomd pijnlijk kan zijn. Dit ontstaat vaak door het snuiven door buisjes met scherpe randjes, afwezig neusgepeuter en natuurlijk het bij blijven snuiven van je pep.

Nu is het logisch dat wanneer je de huid van je neusholtes langer en langer de kans blijft ontnemen om zich te herstellen deze vatbaarder voor ontstekingen wordt.
Het minst aangenaamste gevolg dat die ontstekingen kunnen hebben is je neus er uit laten zien als een bloemkooltje :beer:

Nu denk ik dat de neus het een stuk eerder zal begeven bij de mensen die er voor kiezen een kristalachtig poeder te snuiven zoals Keta. Dan krijgt bij elke lijn de neus weer een zandstraal te verduren. :smoke:

Sublimo zei:
2 jaar dagelijks gebruik kan dat als resultaat hebben. Maar dat is slechts een voorbeeld waarvan ik zeker ben, ik denk niet dat je daar een jaartal op kan plakken.
Klik om te vergroten...

Ik heb twee jaar dagelijks pep gedaan, niets mis met mijn neusschotje hoor. Als je der met een zaklampje even goed in gaat kijken zie je wel dat de huid plaats heeft gemaakt voor een soort van littekenweefsel maar thats about it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."