Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"11011101.exe zei: seth zei: 11011101.exe zei: Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies. Klik om te vergroten... en hoelang denk je nog een keuze te hebben? Klik om te vergroten... Wat denk je zelf ik wordt niet verslaafd, niet iedereen wordt verslaafd die heroïne spuit. Maar goed ik houd je toch op de hoogte? Klik om te vergroten... Ik volg dit topic al een tijdje en dacht eerst dat je serieus was, maar dit wordt naarmate dit topic langer wordt steeds moeilijker te geloven. Inmiddels denk zelfs ik dat je trollt.. Zo niet lijkt het me verstandig dat je lering trekt uit wat de mensen met een jarenlange ervaring met heroine hierboven al verteld hebben. Flikker die naalden weg en spoel je heroine door de plee, ik denk dat je jezelf een hoop ellende kan besparen. Jij geeft zelf aan dat JIJ niet verslaafd raakt. Ik zou je graag geloven en hierin met je meegaan, maar gezien jouw lakonieke houding in dit topic zou het me niet verbazen als je volgend jaar in de goot ligt als je zo doorgaat. Je bent gewoon dom bezig.. Als er iemand vindt dat ik te hard ben in deze post hoor ik het graag."
"Ik geloof dat iedereen in dit topic goed bezig is, dus ga me hier een beetje bij aansluiten. Al eerder zelf een topic gestart, maar na een teleurstellende eerste reactie mn eerste post verwijderd. Vandaag kwam er een pakketje met 400 tabletten 10 mg baclofen binnen, dus ben er ook aan begonnen. Even met de huisarts gebeld die gelukkig meedenkt en bereid is ook eventueel voor te schrijven. Zit nu totaal op 30 mg en ga opbouwen. Ik kan de bovenstaande reacties beamen, bij lage dosis (1 tablet) veel energie, zin om dingen te ondernemen en onwijze lulkicks. Na drie stuks begint de motoriek af te nemen en ben ik best wel moe. Van de week maar even een afspraak maken bij de arts en overleggen wat hem het beste lijkt. Voor alsnog weinig trek in alcohol en een goed gevoel. Wel een onwijze trek in sigaretten trouwens. Zo een blowtje en dan op 1 oor. Wish us luck, en sorry als het lijkt alsof ik iemand topic probeer over te nemen, ik deel alleen mijn ervaringen. PS: Weet iemand of je mag rijden met baclofen op?"
"Trillen en onwel voelen heb ik inderdaad ook geen last van, zweten doe ik bij inspanning echt heel erg. Na een ritje op de racefiets naar de c1000 zweet ik me daarbinnen echt kapot, maar dan kan ook aan het weer liggen. Heeft iemand hier ervaring met doseringen?"
"Dan heb ik er ook nog wel eentje voor je. Ik scheet in mn broek toen ze in de bus lagen, maar om nou te zeggen jezus wat heftig, nee. En ik heb verder helemaal geen benzo ervaring hiervoor gehad.. (ok, klein beetje lora, tenazepam en zolpiclon) http://twitpic.com/2ic89y Ze komen trouwens gewoon van marktplaats, 100 mg voor 50 eu.."
">nieuwe jonge gevoelige junks in spe Eeuh Liesette, even rustig aan denk ik dan maar? Heb je door dat je daarmee een groep mensen wellicht nogal op hun teentjes trapt? Dit mag dan misschien pas mn 5e post zijn, maar in jouw beschrijving van mensen die af en toe een fluni nemen herken in mezelf niet echt, en ik hoop anderen hier ook niet. Toch bedankt voor je waarschuwing, ik kon namelijk gisteravond me toetsenbord niet echt meer vinden en was daar behoorlijk van onder de indruk, wel heerlijk geslapen. Leg ze ook voorlopig maar even weg."
"Man man man wat een verhaal zeg... Ongelofelijk hoe je bent/wordt behandeld door de mensen die ervoor betaald krijgen om jouw situatie dragelijk te maken. Onvoorstelbaar dat ze je zomaar aan je lot overlaten mbt iv injecteren.. Waarom geven ze je in godsnaam geen fentanyl pleisters!? Waarom krijg je geen morfine pomp!? Is dat uberhaupt we eens besproken!? Kun je die dingen niet eventueel ergens onder de tafel vandaan toveren, wellicht op internet ofzo? Ik heb het afgelopen jaar meerdere malen in het ziekenhuis gelegen, en ben inmiddels vollledig lekgeprikt in de aderen van linker en rechter arm. Ik kan met niet voorstellen dat het bevoordelijk is om 10 maal daags een iv/im injectie te ontvangen. Wel eens gedacht om de nodige medische spullen om internet te bestellen om (zelf) een infuus aan te (laten) leggen? Als deze goed wordt geprikt en regelmatig gespoeld wordt kan ie weken blijven zitten en kan je zelf morfine toedienen wanneer nodig. Eventueel om de zoveel tijd opnieuw prikken op een andere plek, om de aders wat rust te geven? Laat ik het kort samenvatten, ik hang momenteel aan een infuus(pomp) die dit voor je mogelijk zou maken, en meer dan een (paar) duizend euro aan medisch spul en een klein beetje medische kennis lijkt mij niet nodig om dit zelf te kunnen doen! Het klinkt wellicht radicaal, maar onverantwoordelijker dan wat artsen je nu laten doen lijkt het mij sowieso niet. Zoek uit welke literatuur de dames die opleiding tot verpleegster volgen aanschaffen voor een studie, wellicht dat je vrouw hiermee kan leren prikken / infuus aanleggen? Je merkt hopelijk aan mijn manier van schrijven dat ik puur op zoek ben naar een oplossing, misschien dat sommige dingen hierdoor stom overkomen. Ik weet wel dat ik mezelf in jouw situatie al had platgespoten, en respect heb voor het feit dat je zo 'rustig' blijft onder de situatie.. Blijf zoeken, vragen, klagen en zeiken, en hou vol! Er moet een oplossing zijn!!"
"Ik moet je teleurstellen Rudolf, ik hang wel aan een infuuspomp, alleen zit daar geen morfine in maar antibiotica. Ben wel redelijk bekend met infuuspompen, ze zijn bedoelt voor een constante intraveneuze toediening van allerlei stoffen. Er zijn vast ook oplossingen waar morfine in een bepaalde concentratie in zit? Fentanyl is per gewichtseenheid 80x sterker dan morfine, pleisters zijn verkrijgbaar van 25, 50, 75 en 100 ug per uur. Een hogere dosering hiervan zou toch uiteindelijk effect moeten hebben? Welke dosering pleisters heb je gehad? Heb je geprobeerd er 2/3 tegelijk op te plakken?"
"Ben ik weer, na een maand ziekenhuis opname. Op 2 september ben ik opgenomen met een acute alvleesklierontsteking, uiteraard als gevolg van alcoholmisbruik. Alle organen waren aangetast, en na een ongelovelijk delirium van 4 dagen (vreselijke hallicunaties, schoppen van zusters, de hele dag engels praten in mezelf) na 2 dagen normale opname uiteindelijk naar de IC over gebracht. Mn bloed was in zoverre verzuurd dat ik praktisch stilliggend een marathon had gelopen zonder daar verder de conditie voor te hebben. Mn bloed zag eruit als aanmaaklimonade. Op de IC heb ik na een het zoeken naar de juiste cocktail uiteindelijk 2 weken onder narcose gelegen van de propofol, en heb alle benzo's en medicijnen gekregen die jullie kunnen opnoemen. Ik heb tijdens mijn delier tientallen keren infusen, maagsondes en beademingsapparatuur uit mezelf getrokken, tot ik uiteindelijk volledig aan mijn bed ben vast gebonden. De eerste dagen was het niet zeker of ik het zou redden, uiteindelijk pakte mn afweer op en heb ik me met hulp van het medisch personeel in Delft (alle lof voor deze mensen) doorheen geslagen. Na twee weken werd ik wakker met als eerste herrinering het gezicht van mijn vader. Hierna nog twee weken op de normale afdeling gelegen waarna ik eindelijk naar huis toe mocht, afgelopen dinsdag. Ik heb foto's en filmpjes van mezelf gezien tijdens de eerste periode (ben twee weken volledig kwijt) en het was echt the full monty. Drie dingen die ik kwijt wil: 1. Baclofen is geen wondermiddel, ik hield me netjes aan de doseringen maar dronk er gewoon nog steeds bij. Het haalde bij mij de trek niet weg, stopte alleen de trillende handjes. 2. Baclofen is net zo slecht zo niet slechter voor je lever dan alcohol zelf, mijn leverwaardes waren 100x zo hoog als doorsnee, tegenover 10x zo hoog de laatste keer dat ik alcohol gerelateerd in het ziekenhuis belandde en nog geen baclofen slikte. In verhouding was ik echter niet meer gaan drinken. 3. Aan iedereen die teveel drinkt: Zoek hulp. Het is het niet waard om door te gaan en mee te moeten maken wat ik heb meegemaakt, dat gun je je ergste vijand niet, en voor je het weet is het te laat. Ik moet de rest van mn leven bloeddrukverlagers slikken, en zal waarschijnlijk een chronisch ontstoken dikke darm aan het verhaal overhouden. Ook mag ik dus werkelijk nooit meer drinken. Ik was de jongste persoon met acute alvleesklierontsteking die ze ooit in Delft gehad hebben, 25 jaar jong, en dit op "maar" twee liter wijn op een dag.... Inmiddels sta ik sinds 2 september helemaal droog, en dit voelt erg goed. De drang naar alcohol is volledig weg, ik heb zelfs een afkeer ervan gekregen. Mezelf aangemeld bij brijder en nu proberen vol te houden. Sorry voor de gedeeltelijke offtopic, de moraal van mijn verhaal is dat ik iedereen aanraad professionele hulp te zoeken bij het stoppen met drinken en niet te proberen die met thuismedicatie zelf te proberen zoals ik gedaan heb. Het belangrijkste is, schaam je niet! Aju! PS: Je merkt wel dat er veel mensen om je geven als je zoiets als dit meemaakt, wat achteraf dan weer wel een goed gevoel geeft."
"Ik hou het bij alleen mn favo dus geen top 3. Flunitrazepam dan maar. Ik heb laatst 60 mg voor me laten verstoppen door mn moeder want met mijn persoonlijkheid zijn die dingen te lekker. Gelukkig ken ik mezelf een beetje inmiddels.."
"Excuses voor mijn eerdere reactie. Ik kende het hele verhaal over Berbatov niet, kom hier nog niet zo lang. @Liesette, aangezien je 15 jaar ouder bent dan ik ga ik met mn ogen dicht uit van jouw ervaringen. Nogmaals excuses, ben gewoon wat eigenwijs denk ik, een slechte eigenschap als je 100mg fluni in huis hebt.."