Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mn echte uitspraken onthoud ik meestal niet, maar waar hadden we het over is uiteraard bekend. Wel een keertje met n vriend paddo's op en vervolgens hebben we meer dan 5 min een conversatie gehad waarin we met elkaar over twee compleet verschillende onderwerpen aan het praten waren om dat vervolgens heel droog te zeggen."
"Afgelopen maandag kerstavond met mdma-kristallen op een smsje proberen te typen: 'PrTis nogal rustig...stilte voor de s! Als is,a' Nou ben ik bijna de hele tijd goed bij geweest, alleen dit smsje kon ik me even niet herinneren whaha. Is gelukkig wel aangekomen bij degene waar ie voor bedoeld is, want anders krijg je nog leukere taferelen..."
"Afgelopen weekend met zegel op filmpje aant kijken: ja, en dit is het moment waarop ie die spilaren gaat tellen. Wat, pilaren of spiralen? Ja, spilaren ja! That's when the drugs began to take hold Vlok"
"Ellesdee zei: er zijn echt al zo veel topics over dit onderwerp Klik om te vergroten... Hallucinaties kan ik dit alles ook niet noemen, meestal maar te zien in 1 oogopslag...als je echt wil hallucineren pak dan geen mdma volgens mij is hallucineren ook niet het juiste effect en pak je dan meer dan nodig is Maar je mag natuurlijk doen wat je niet laten kan"
"Kauwgom werkt idd niet, je gaat alleen maar meer kauwen en als je goed hard gaat heb je echt niet door of het nu je tong, wang of die kauwgom is waar je op kauwt. Ik voel zo af en toe een keer met mn vinger tussen mn tanden en als die vinger er dan nog heel uitkomt gaat t de volgende dag nog wel lukken"
"Eerste keer echt goed was op Extrema '04 of '05 meen ik zo....nadat ik om 21u 's avonds al op apengapen lag door de drank en de jointjes. Toen maar besloten een pilletje te pakken. Heb zeker 2u helemaal stokstijf weg staan dromen op de muziek, alles mooi, alles geweldig + geen kater de volgende dag (kon alleen wel ruiken aan mn huid enzo dat ik iets chemisch had gebruikt)!! Sindsdien:"
"Haha...zeker wel mdma-lollie's!!"
"Heb het oook gehad met mdma, maar dan gewoon te veel gepakt....hallucineren op mdma vind ik zelfs verwarrender dan lsd"
"Toen ik laatst mn boodschappen weer ging doen werd me dit ook aangeboden. Leek me wel leuk, maar denk toch teveel trend-achtig verschijnsel en lijkt me zeker niet de bedoeling hiervan! Maar toch, binnenkort wel even proberen..."
"Ik heb ook een keer mijn wangen kapotgebeten...niet leuk nee. Maar zolang je iets in je mond hebt ga je juist extra kauwen lijkt me. Gewoon goed op blijven letten dat er niks tussen je tanden zit en dat je af en toe even bewust probeert te ontspannen"