Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nooit visuals met ketamine."
"mwoa het zijn niet echt visuals voor mij, ik voel me raar, maar de wereld is nog hetzelfde zegmaar. En of je hard van 50-60 mg zult gaan weet ik niet, heel veel mensen reageren anders op ketamine, de een gaat heel erg hard van weinig, de ander heeft superveel nodig en voelt alsnog bar weinig."
"Lavalamp zei: Wtf 3.5 gram... Lijkt mij genoeg voor 4 personen? Klik om te vergroten... Inderdaad.. hoeveel had jij erin gedaan en hoeveel had je op NorthernLights?"
"http://lmgtfy.com/?q=hasj+maken"
"klinkt eerder als een flinke berg caffeine. :P"
"kunlan zei: Heb je wanneer er een ballonnetje coke open is gegaan in de neger onderweg naar hier. Je gaat er wel behoorlijk hard van hoor ik! Klik om te vergroten... Die had ik niet verwacht..."
"maar pindakaas is veel lekkerder"
"Die ene waar ik stoned van werd."
"Nee. je kan gewoon eten."
"Zeg dat je een beastiality site runt en de paarden laatste tijd wat tegenstribbelen.."