#1
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Niet gaan of alleen gaan?
Deep Blue zei:Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :PDeep Blue zei:Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Dopezilla zei:Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :PDeep Blue zei:Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Olle
)Dopezilla zei:De lockers was ik vergeten ja. Pfft. Nou ja, je kreeg op het eind wel 5 euro borg terug, maar toch vond ik het een wat dure garderobe. Vooral omdat 'ie verplicht was.
En ja, qua organisatie was het die 20 euro misschien niet waard, maar de line-up zal ook wel het een en ander waard zijn.
Ik blijf erbij dat het een bruut feest was, maar wel met enkele grote nadelen.
Olle
Dopezilla zei:Zou jij niet een beetje Belg willen zijn voor zo'n feest? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."