Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 Feb: Footworxx - Sandy warez bday

6 Feb: Footworxx - Sandy warez bday

37 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...

Genoeg DF'ers daar me dunkt dus vrienden maak je wel :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...
Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :P

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Godverdomme, het was echt groots!

Killswitch, Limewax, Bong-Ra, Mindustries, Crystal Distortion en DJ Smurf waren te episch. <3

Ik heb nu alleen geen kuiten en voetzolen meer over. Pffft.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...
Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :P

Olle
Klik om te vergroten...

Geef maar aan mij dan :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb gehoord dat 't niet zo goed was, dat je niet mocht zitten noch liggen.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, ik ben een paar keer uitgeput wezen uitrusten in de hal, en om de zoveel tijd kwam er een beveiliger langs die je gebaarde op te staan. Maar zodra die weer uit zicht was kon je gewoon gaan zitten.

Niet dat het zitten zo comfortabel was in de natte drek, maar je moet wat.

Ook waren de main en de technocore zalen niet zo goed van elkaar gescheiden, dus je hoorde op de achtergrond nog de modderige beats van de andere zaal. Ook was het geluid in de main iets te schel (dit hoorde je bij de meeste DJ's niet, maar toen Bong-Ra z'n schelle breakcore geluidjes erin pleurde kriebelden mijn oren wel even).

Qua organisatie had het allemaal beter gekund, maar de sets maakten het ruimschoots goed.

Ik heb enkel goede muziek gehoord, en dat telt ook voor iets. Ook was de sfeer erg goed.

Olle
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hierop staan de foto's van footworxx http://users.skynet.be/wimvanwambeke/site3.htm

Organisatie had wel beter gekund, ook leek het me geldklopperij. had maar 20eur mee en was meteen al 10eur kwijt aan de lockers waar je verplicht je rugzak moest insteken. Op feesten drink ik nooit alcohol dus mocht het frisdranken aanbod wel groter zijn dan enkel water en vuile redbull cola(smaakte echt ranzig, moest meteen denken aan warme gesmolten calippo van zodra het mijn smaakpapillen raakte :kots: )

voor de rest echt vette sets gehoord van TOA, stormtrooper, limewax, manu le malin, sandy warez, ...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De lockers was ik vergeten ja. Pfft. Nou ja, je kreeg op het eind wel 5 euro borg terug, maar toch vond ik het een wat dure garderobe. Vooral omdat 'ie verplicht was.

En ja, qua organisatie was het die 20 euro misschien niet waard, maar de line-up zal ook wel het een en ander waard zijn.

Ik blijf erbij dat het een bruut feest was, maar wel met enkele grote nadelen.

Olle
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
De lockers was ik vergeten ja. Pfft. Nou ja, je kreeg op het eind wel 5 euro borg terug, maar toch vond ik het een wat dure garderobe. Vooral omdat 'ie verplicht was.

En ja, qua organisatie was het die 20 euro misschien niet waard, maar de line-up zal ook wel het een en ander waard zijn.

Ik blijf erbij dat het een bruut feest was, maar wel met enkele grote nadelen.

Olle
Klik om te vergroten...

kben mn borg vergeten terug te vrage, was iets te ver heen op het einde :grin: zoiets moet niet verplicht zijn vind ik maar goed, de avond was vet en dat is uiteindelijk het enige wat telt. Heb je nog gevonden wat je zocht Olle? :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De borg kreeg ik direct in m'n handen terug geduwd, anders was ik het ook vergeten hoor. :grin:

En ik heb enkel uit medelijden naar wat XTC voor W.F.L. gezocht, maar niet echt serieus, en heb ook niks gevonden. Ik had het veel te druk met hakken. :grin:

Godver, 'k kon haast niet meer op m'n poten staan na dat feest, en ben pas sinds vandaag van de laatste spierpijn af. :P

Er zijn overigens ook nog zat wazige figuren bij mij aangekomen met de vraag of ik ze wat drugs kon bezorgen. In de tram naar het station viel me pas écht op hoeveel waushoofden er waren. Dansende kaken en rollende ogen. :grin:

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan rijd je heen, ga je daar aan de dope, verkopen we daar de auto en hebben we geld voor de trein terug!! houden we nog geld over ook!!! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Belgen! Olle zegt sorry voor het zeggen dat hij met jullie meeleeft, hij liegt!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Artcube, Gent.

TECHNOCORE

Waldhaus & Weichentechnikk
Pic's vs Chok
Paul Langley vs Manu Kenton
Live: Arkus P.
Sandy Warez vs Richie aka MADHOUSEBROTHERS
Amok
Jason little vs Hammond
Linda Pearl
Hexor
Minupren vs P Stylez HELLBANGERS
Svetec
Killswitch vs Reset



CORE TO CORE

Coreporation
Mindustries
Outside Agency
Stroomtroper
Bryan Fury
Dj Smurf
D tox vs dj sirio
Tieum
Detest
Audiotist
I:gor live



MAIN EXTREME STYLE

Hellfazer
Format C:\\
Electrik Kettle
Crystal Distortion
Osmik
Simon Underground
Duran Duran Duran
Limewax
Sandy Warez
Manu Le Malin
Bong Ra

Wie gaan er? :grin:

Overigens heb ik nog een ticket over, aangezien mijn gezelschap afhaakt. :(

Overigens, meer informatie is hier te vinden.

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sicke lineup! jammer dat ik door financiële problemen niet aanwezig zal zijn. : <
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoals Kenny zegt

Hoe het met mijn geld zit weet ik niet haha,
Maar vind het wel een pleuriseind weg
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pfft, jullie zijn gewoon niet HxCx genoeg! :rock:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
We zijn niet belg genoeg
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor zo'n line-up zou ik graag mijn Nederlandse paspoort opgeven. Zou jij niet een beetje Belg willen zijn voor zo'n feest? :P

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Zou jij niet een beetje Belg willen zijn voor zo'n feest? :P
Klik om te vergroten...

Neen, wat denkte gij wel niet manneke!!! dan verlies ik nog meer hersencellen, van wat er nog van over is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."