Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghosttown maart in Utrecht

ghosttown maart in Utrecht

38 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#1
serieus?!??!?!? voorschut.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
in de wc's controleren ze er juist vaak op
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar hoe doen ze dat dan? ik zou dat niet eens kunnen, dan ligt alles op de grond.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
heroesss zei:
maar hoe doen ze dat dan? ik zou dat niet eens kunnen, dan ligt alles op de grond.
Klik om te vergroten...
gewoon met een sleutel een puntje uit je pak scheppen en in je neus doen
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
heroesss zei:
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
net of je de enige bent die gebruikt daar :grin:

op een feest is dat echt niet raar hoor
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zie mezelf dat toch niet doen denk ik :P
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
heroesss zei:
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
net of je de enige bent die gebruikt daar :grin:

op een feest is dat echt niet raar hoor
Klik om te vergroten...


Het is eerder raar als je niet gebruikt. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amateurtje zei:
SperSIZEboon zei:
heroesss zei:
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
net of je de enige bent die gebruikt daar :grin:

op een feest is dat echt niet raar hoor
Klik om te vergroten...


Het is eerder raar als je niet gebruikt. :grin:
Klik om te vergroten...
op sommige feesten haast wel ja :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op de wc is geen goed idee idd

Ik spreek uit ervaring of die boete van 600 euro...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos :stoned:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hellraiser_[NL] zei:
ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos :stoned:
Klik om te vergroten...
Wat dacht je ervan om de sleutel zelf te gebruiken? Veel makkelijker.

Olle
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
doen we :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gezellig :rock: Samen nuchter :grin:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha yeaah :rock:
gebruik jij nooit of wat..?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
heroesss zei:
haha yeaah :rock:
gebruik jij nooit of wat..?
Klik om te vergroten...

Ben gestopt :wink: Jij?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat heb je gebruikt dan?

Ik ben ook gestopt, maar heb paar dagen geleden weer een half jointje gerookt en ben wel van plan om in maart weer te snuiven, want dan vind ik dat ik lang genoeg gestopt ben zodat ik er niet afhankelijk van word snap je?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pillen/kristallen het laatste jaar(misschien de laatste 1,5jaar) gemiddeld elke 3 weken en het laatste half jaar daarbij ook nog te vaak speed erbij gepakt op feesten. Dus stoppen is het enige wat nu even moet :)

Op die 3 na gebruik ik recreatief nog andere drugs maar niet op feesten.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yeah Ghosttown, misschien ook wel aanwezig, maar staat nog niet vast.

Lau ik heb je gemist op mindcontroller :wave: .

Vorig jaar op ghosttown stond er de hele tijd zo een heel erg lekkere meid voor me die ook van die pumps aan had met extreme hakken en een heel mooi jurkje. Ik stond er van te kijken hoe hard zij uit haar dak ging en dat ze het schijnbaar langer volhield dan ik en veel anderen.

Ik was toen heel ff op me tenen gaan staan en kreeg meteen heavy kramp in me kuit. Maarja beste is gewoon op de classics :hearteyes: .
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie gaat daar heen of is daar weleens geweest?

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, voor mij is het ook voor het eerst dat ik naar een echt 'feest' ga. Wat kan ik verwachten? Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."