#1
Hier dinsdag dipdag.
Woensdag al weer trek.
Woensdag al weer trek.
Nou, ik heb nog zo'n dikke 50 jaar te gaan voor mijn 70ste verjaardag. Mijn gehele jonge leven is een aaneenschakeling van mindsets die meestal niet langer duren dan een jaar en heel abrupt kunnen eindigen. Misschien is de mindset van drugsfeestjes pakken voorbij. Ik hoop dat het binnenkort terug komt, want ik dacht dat ik mijn roeping gevonden had. Ik zit nu in de twilight-zone...tussen de vorige mindset en de volgende die nog moet komen. Ik ga het proberen met een nieuwe studie wijsbegeerte.Vigilante zei:Misschien ben je de tijd van zo vaak mogelijk feesten een beetje ontgroeid? Of had je het idee dat je tot je 70ste elk weekend een feestje zou willen pakken? :P
Ik heb er tegenwoordig ook minder behoefte aan terwijl ik 1-2 jaar geleden 2-3x per maand naar een feestje ging.
Omdat ik altijd de neiging heb om alles uit te pluizen :P vooral als het gaan om zo'n abrupte omslag.Vigilante zei:Ze zeggen dat elke 7 jaar je smaak veranderd en dat dat niet alleen voor eten geld maar ook voor activiteiten en vrienden. Zou zomaar kunnen toch?
Hoezo wil je zo graag weten waarom? Je vind het niet chill meer, ik zou dan zoiets hebben van 'Oke ik zoek wat anders.' Basta![]()
Dit dus, ik heb ook een tijd gehad dat ik naar punk en al die herrie luisterde. Maar nu kan ik dat met moeite aanhoren.Vigilante zei:Ze zeggen dat elke 7 jaar je smaak veranderd en dat dat niet alleen voor eten geld maar ook voor activiteiten en vrienden. Zou zomaar kunnen toch?
Hoezo wil je zo graag weten waarom? Je vind het niet chill meer, ik zou dan zoiets hebben van 'Oke ik zoek wat anders.' Basta![]()
Cooper zei:Maar waarom dan een verandering van de een op de andere dag? Ineens totaal geen interesse meer in feestjes, met de daarbij behorende muziek en drugs? Het is bijna een soort aversie/angst.
Ik weet niet of je een 'stoornis' hebt, maar bijv. Maar met pdd-nos kun je van 't een op het andere moment niet meer geboeid zijn of geboeid door iets anders. Mensen met dat soort 'stoornissen' willen ook weet hoe, waarom enzo. En ze zijn vaak van de feiten. (ik heb pdd-nos)Cooper zei:Maar waarom dan een verandering van de een op de andere dag? Ineens totaal geen interesse meer in feestjes, met de daarbij behorende muziek en drugs? Het is bijna een soort aversie/angst.
pascal828 zei:Ik weet niet of je een 'stoornis' hebt, maar bijv. Maar met pdd-nos kun je van 't een op het andere moment niet meer geboeid zijn of geboeid door iets anders. Mensen met dat soort 'stoornissen' willen ook weet hoe, waarom enzo. En ze zijn vaak van de feiten. (ik heb pdd-nos)Cooper zei:Maar waarom dan een verandering van de een op de andere dag? Ineens totaal geen interesse meer in feestjes, met de daarbij behorende muziek en drugs? Het is bijna een soort aversie/angst.
Maar het kan natuurlijk ook door een verandering in je omgeving, iets dat is gebeurt, of het is gewoon je karakter dat je van afwisseling houdt.
endor zei:Ik herken 't , maar bij mij is dat door een andere reden dan drugs.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."