Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga morgen 4FMP gebruiken. Heb een zakje van 1 gram en wil dit gaan verdelen over capsules van formaat 1. Wat is aan te raden qua startdosis? Ik lees hier uiteenlopende verhalen over. De een had een topavond met 130mg, waar anderen 180mg of meer nodig hadden om er meteen lekker in te komen. Ik ben 1,84 en weeg 70kg. Wat zouden jullie aanraden?"
"Dag allemaal, De laatste paar maanden heb ik vrij vaak (1 tot 2 keer in de maand) XTC/MDMA gebruikt. Om te voorkomen dat ik het effect van deze drug voor mezelf verpest, wil ik het de komende maanden even niet gebruiken. Eind deze maand heb ik echter een leuk feestje waar ik wel iets wil gebruiken. Ik wil al een tijdje speed proberen. Ik heb al het een en ander gelezen en dit heeft uiteraard een ander effect dan XTC. Begrijp ik het goed dat je bij speedgebruik het energieke gevoel hebt dat XTC je geeft maar dan nog heftiger? Wat zijn andere dingen waar ik rekening mee moet houden qua effecten en de duur daarvan. Ik heb gelezen dat er een grote kans is dat je niet kunt slapen na speedgebruik. Wat zou het met mijn slaap doen als ik een kleine dosis ghb neem lang genoeg na de inname van speed?"
"MusicIsLife zei: Kijk even naar de datum van het topic... Denk niet dat TS hier nog op gaat reageren Klik om te vergroten... Haha, heel toevallig klik ik net op 'Bekijk je eigen berichten' en kom ik dit topic tegen. We zijn inmiddels meer dan 1 jaar verder en heb vorig jaar juni speed geprobeerd. Vond het niet geweldig, dat hyperactieve gevoel. Zeker geen geschikte xtc vervanger voor mij. Inmiddels ook 4FMP ontdekt en dat vind ik eigenlijk nog veel chiller dan xtc. En ik ben nu ook uit de experimentele fase waarin ik zoveel gebruikte. Ik reguleer het nu meer."
"Ik herken dit wel. Maar ik heb dit gevoel vaak thuis als ik techno draai de dagen voorafgaand aan een feest/festival waar ik heel veel zin in heb. Ik lijk er dan zoveel zin in te hebben dat mijn lichaam automatisch al in dat heerlijke gevoel schakelt. Heel fijn om dan al dansend door de woonkamer voorpret te hebben."
"Dag allemaal, Na het een en ander Gegoogled te hebben over de combi XTC en het antibioticum doxycycline plaats ik mijn vraag toch zelf maar. Ik begin vandaag aan een kuur van een week waarbij ik tweemaal daags een tablet doxycycline in moet nemen. Ik word behandeld voor chlamydia in de anus. Uiteraard geen pretje, maar ben er over een week weer vanaf. Nu ga ik vrijdag naar een feestje waar ik een pilletje wil gebruiken. Kan het kwaad om dit te doen in combinatie met de antibioticakuur? Ik lees veel verschillende antwoorden op internet en dit ligt ook aan het feit dat doxycycline bij ieder persoon weer voorgeschreven kan worden voor iets anders. Heeft iemand hier ervaring mee of meer verstand van? Hoor graag van jullie. Thanks!"
"Dag allemaal! Mijn scriptie deadline is op 2 juni en ik moet echt nog behoorlijk wat. Ik ben wat studie en deadlines betreft niet de beste, maar ik wil echt op 2 juni mijn scriptie inleveren aangezien ik al heel wat vertraging heb opgelopen. Nu zat ik te denken om een hulpmiddeltje te nemen om mijn concentratie te verhogen. Ik vroeg me af of Ritalin geschikt is bij het schrijven van een scriptie. Zo ja, welke hoeveelheid? Of is het handiger bij bijvoorbeeld het leren van een tentamen?"
"Skirre zei: Omdat jij slecht bent in plannen (ik zeg lui, maar ik ken je verder niet) wil je iets gebruiken om je te concentreren? Klik om te vergroten... Precies om die 'ik ken je verder niet' moet je dit soort opmerkingen gewoon laten. Verdere persoonlijkere motivaties wil ik er niet bij geven, maar iedereen heeft zo zijn redenen om (te overwegen) bepaalde dingen te doen. Volgens mij snappen we allemaal dat de middelen die 'we' gebruiken niet de meest gezonde en verstandige keus zijn. Wat dat betreft is dit forum natuurlijk onwijs dubbel. Aan de ene kant is het een kanaal om vragen te stellen en advies te geven/krijgen over het gebruik van verboden en ongezonde middelen. Aan de andere kant lopen sommige gebruikers elkaar massaal te veroordelen en soms zelfs te kleineren wanneer iemand een dergelijke vraag stelt... het forum schiet zijn doel voorbij als dit soort reacties in plaats van goedbedoelde adviezen de boventoon gaan voeren. Overigens heb ik vanochtend een 10mg pilletje Ritalin genomen en dit werkte erg fijn. Een aantal uur opperst geconcentreerd kunnen werken en veel vooruitgang geboekt. Ik ben van plan het de komende week nog een paar keer te gaan gebruiken, uiteraard met mate omdat ik er niet afhankelijk van wil worden."
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Ik heb gisteren UPS pillen gekocht van de dealer en na wat zoekwerk op internet zie ik dat er wordt gewaarschuwd voor een extreem hoge dosering MDMA. Ik ga dus extra voorzichtig doseren op het feestje waar ik heen ga. Ik begin normaal met een halfje, maar dit keer maak ik daar een kwartje van en zal ook telkens maar bij doseren met een kwartje. Begrijp ik goed dat het dan in feite oké is? Je vermindert gewoon de dosis die je normaal gesproken zou nemen bij een 'normale' pil...?"
"Ik wil altijd weten of de mensen waar ik mee ben wel lekker gaan: "Gaat het goed?" "Ga je lekker?""
"Goedenavond! Aanstaande zondag heb ik feestje waar ik XTC ga gebruiken. Het feestje duurt best lang en dit leek mij een gelegenheid om eens op een feestje GHB te proberen wanneer de XTC over zijn hoogtepunt heen is. Ik heb GHB vaker in combinatie met XTC gebruikt en vind het een heerlijke combi, maar de vorige keren deed ik het thuis op een after. Echter heb ik hierbij de laatste paar keren te voorzichtig gedaan. Om op safe te spelen nam ik maar 1ML GHB, maar hier had ik nauwelijks effect van. Mijn vraag is hoeveel G ik het beste kan nemen als ik al XTC heb gebruikt en hoe lang na het nemen van de laatste XTC? En ik wil het dit keer dus nog op het feestje zelf nemen... Ik neem meestal zo'n 1,5 pil op een avond. Ik ben 1,84m en weeg 70kg."