#1
gandwarf777 zei:Waar ligt de grens wat betreft drugs/farmaceutica gebruiken dan als ik vragen mag?
Iets voor de lol nemen is wel toegestaan?
Er zijn ook genoeg mensen die van mening zijn dat je lol moet kunnen hebben zonder 'iets' te gebruiken.
Mijn punt is, hij/zij moet zelf weten of die ritalin wil nemen maar uit persoonlijke ervaring zeg ik dat het voor mij niet werkte. En gaan oordelen over iemand die ritalin gebruikt is wel misplaatst als je zelf ook drugs om wat voor reden dan ook gebruikt.
Er zit verschil tussen recreatief gebruik van drugs en functioneel gebruik. Ikzelf ben hier ook niet heilig in maar functioneel gebruik zonder dat het noodzakelijk is, is niet goed te praten.
En over het lol hebben zonder drugs... Een ja nee discussie die je niet kan winnen omdat het argument "ik kan ook lol hebben zonder" blijkbaar niet sterk genoeg is aangezien de vraag die je dan krijgt is: "waarom doe je het dan?".
