Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier zit het ook altijd in een flugelflesje, moest je niet gewoon een flugeldopje nemen om te beginne?"
"niet verslavend, maar ik vind da ook nie zo fijn, geef mij maar andere dingen"
"ja hier is het nu ook 20€ voor een flugelflesje, vroeger was het veeel minder. Ik weet ook niet hoe het komt..."
"Een vriend van me heeft in psychiatrie gezeten, hij moet nu nog altijd hopen benzo's nemen. In het weekend drinkt hij veel, als hij daarna zijn pillen neemt is hij echt helemaal kwijt, wartaal praten, gekke dingen doen,.. is wel lachen soms"
"Ik heb da heeeel veeel! Ook de dagen erna, ik ga ergens heen om iets te doen en dan sta ik daar fijn, hmm WAT moest ik weer doen.."
"een kameraad van mij had een t-shirt van mij aan, ik zag hem lopen, maar ik zag hem als mijzelf, was wel ff schrikken, echt gek"
"roze tankstationnetjes en blauwe euros :P"
"nog 20 X en ongeveer 2gr pep en kheb al van zondag nix meer gedaan"
"schranziewanzie zei: ik ga eens beginnen aan de ghb Klik om te vergroten... ahha lkkr da moet ik ook nog is gaan doen ma ik betaal die veel te duur hier.. ma gy woont toch niet zo ver van mij dus kom ik wel is langs om die goedkoper te krijge bij u :P kheb juist een jointje gerold en kga er sffs aan eens aan beginne"
"C-Mos - 2 Million Ways (Axwell remix)"