Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij denken jullie dat iedereen die timo is heb ik zelf ook al ondervonden, ik kan je zeggen dat is helemaal niet leuk. Tot dusver geen excuus whatsoever voor alle aantijgingen maar hee laat maar he. Zolang jullie mn vragen serieus beantwoorden. Ik op mijn manier probeer ook waar ik kan mensen te helpen maar niet met geterroriseer. Dit zeg ik trouwens niet om een discussie ofzo te openen daar heb ik ff geen behoefte aan volgende week ga ik met afkicken beginnen tiidens een korte opname mbh van buprenorfine. Sterkte iedereen die het nodig heeft. groet sambalbij"
"ok COOL kon het niet laten er wat van te zeggen. We moeten een oplossing bedenken hiervoor vind ik. Het beste is denk ik om het geen aandacht te geven want die timo zit zich eigen rot te lachen dat jullie iedereen betijgen hem te zijn, hoeft ie helemaal niks voor te doen. Zelf een beetje upgrowen dan maar sommige figuren hier. wat een flikkertje trouwens, afgaande op die hiervoor geposte foto. (misschien wordt ie later ook wel wijzer?) Ltrs SamneeneeikbenechtniettimojokerschijterdBalneeneeechtnietgeloohoooooooooooooffmenouBij"
"Mooi man..... fijne kerstdagen Sambalbij"
"ja ik vind het nog steeds lkkr"
"maar er zitten ook goeie kanten aan.... maar als ja gaat shotten vraag je erom maar dit te lezen is wel bedroevend"
"ja maar ik was dus niet van plan om bij (haha!) te gebruiken. Het is nu juist vrij onstabiel omdat ik het niet meer kan betalen, dealers komen niet opdagen, alles van waarde al verpatst, ik kan soms niet poffen etc. Dus ik zit liever stabiel aan een medicijn snappie. maar ok je hebt wel een punt, ik denk dat ze dat ook bedoelen dan en ik wist het trouwens niet dat het zooo oppassen is met die combo (maar ik wil echt stoppen met bruin). Ik bedoel dat mijn verslaving nog redelijk vers is wat bruin betreft en ik denk dat als ik nu stop het beter te doen is dan over 2.5 maand omdat ik nu ook vaker en meer gebruik dan 2.5 maand geleden. Ben bang dat het in die tijd verder uit de hand gaat lopen. Zolang ik mn dagelijks bruin heb VOEL ik me ieg wel stabiel maar tis de hele situatie he. welterusten sarori mooie naam trouwens gegroet"
"Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter. Fijn dat je schrijfstijl hun bevalt.Dit is alles wat ik wilde weten stelletje idioten (srry maar ik ben behoorlijk pissed off zie topic 'vervanging') ik ga t zeker proberen als ik het van de arts voorgeschreven krijg. Als ik de bruin dan nog gebruik dan. (dit is waarschijnlijk). Ik ga het in ieder geval ook in andere dingen zoeken dan alleen in smack. Groet, (sambal)Bij"
"r@r@77 zei: SAMBALBIJ zei: Het is nu juist vrij onstabiel omdat ik het niet meer kan betalen, dealers komen niet opdagen, alles van waarde al verpatst, ik kan soms niet poffen etc. Klik om te vergroten... Hé Sambalbij, Ik wilde mijn mond houden, maar dat ga ik lekker toch maar niet doen, want daar is een forum toch voor... . De reden dat jij niet gebruikt nu, lijkt enkel/vooral voort te komen uit omstandigheden buiten jou om, nl. het feit of jouw dealer wel/niet bereikbaar is, of je wel/geen geld hebt etc. Ik denk dat het pas zin heeft om aan Buprenorfine te gaan beginnen als de wil om te stoppen in JOU zit (insintrieke motivatie). Eerlijk gezegd begijp ik dan wel waarom artsen jou (nu nog) geen Bupe willen voorschrijven. Vraag jezelf af of je zelf echt WIL stoppen, of dat dat noodzaak is uit geldgebrek/beschikbaarheid dealertjes/niet (meer) kunnen poffen etc. Suc6! Groetjes, R@r@ Klik om te vergroten... Ja ik wil echt echt stoppen mn voornaamste motivatie is dat ik bang ben over 2.5 maanden dubbel zo verslaafd te zijn. mn secundaire motivaties zijn: -ik heb niet meer zon effect als in het begin - ik voel me niet prettig afhankelijk van dealers/medegebruikers en of ik wel of geen geld heb -ik voel me niet goed zonder(meer een motivatie om te blijven gebruiken eigenlijk ) -het is illegaal en waar ik woon zijn maar 2 dealers en het is duur dus het is de onzekerheid als randverschijnsel maar mn reden om over te willen gaan op bupe is gewoon dat ik ermee wil stoppen en ook denk dat ik het kan (psychologisc, qua craving) Maaar als ik nu 2,5 maanden zo door ga? dan weet ik het eigenlijk niet...... Zoals ik al zei alle advies is welkom en ja dit is inderdaad een forum, daar zijn die dingen voor ik zie woensdag mn psych, ik laat wel weten hoe dat was; het voornaamste dat ik bang voor ben is dat hij het middel niet kent of dat hij het niet voor wilt schrijven. (ik zet nu dus wel al mn hoop op dat gesprek want anders stort het allemaal aardig in, ik ben er nu klaar voor, niks nog 2,5 maanden ) groetjes"
"Hallo, Even in het kort; Ik ben bij mn psych geweest en hij had wel begrip voor de situatie en gaat kijken voor een opname om in te stellen op waarschijnlijk bupe. Daar kan ik nu een beetje naar toe leven, waarschijnlijk kan het binnen een week geregeld zijn en maandag moet ik bellen dan hoor ik meer. Zoalang ik blijf gebruiken voel ik me psychisch aardig in balans en dat is vrij nieuw voor me, ik hoop dat dat met het stoppen dadelijk ook redelijk zo blijft. tot schrijfs, sambalbijbalbijsambalbijbzzzzzzzzzzzzzzz"
"Yoro zei: SAMBALBIJ zei: Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter. Klik om te vergroten... ik heb ff vlug wat teruggezocht: Dit was de eerste zin van jouw eerste topic (op naam van sambalbij) Datum: 8 mei. SAMBALBIJ zei: Beste mensen, De afgelopen tijd heb ik wel eens een hele nacht gelezen op dit forum. Klik om te vergroten... Dan maak je mij dus niet wijs dat je na al dat lezen alle topics die jouw vraag naar eigen zeggen beantwoorden dus over het hoofd hebt gezien! Als je antwoorden zoekt over een bepaald onderwerp zijn dat juist de topics die je leest. Als je meekijkt naar boven zie je dat de laatste reactie van de Eend er al op 2 maart te lezen was.... Hoe meer je spreekt, hoe meer ik het zeker weet, en alle twijfelaars onder jullie zouden nu toch ook langzaam maar zeker door deze zielige vertoning heen moeten kunnen prikken. i rest my case. Klik om te vergroten... ten eerste ik hoef mezelf niet uit te leggen maar dat zal ik toch ff doen: Ik heb nooit beweerd alle topics gelezen te hebben ik gebruik bruin nog niet erg lang en had tot dusver nooit gehoord van buprenorfine ik kan dat nog geeneens uitspreken tot +- 2 weken terug nooit gehoord van subutex en zn verwanten. Ik zit dus nog niet lang met die vraag en afkicken was nog niet aan de orde omdat ik in het begin hooguit 2 keer per week zeer weinig gebruikte. Ten 2e: ik ben dat spervuur van beschuldigingen (aan het verkeerde adres) echt zat. Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer GROET SAMBALBIJ"