Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit jaar eens geprobeerd wiet op een shisha te doen en ik wil niet eens meer jointjes. Zoveel fijner voor mijn keel dit! Ik rook namelijk niet. Nu doen wij meestal zo'n 0,5 gram erop met fruit tabak. Goed door elkaar mixen en klaar. Werkt als een tierelier. Fruit tabak is nog steeds tabak met nicotine. Werkt het bijvoorbeeld ook met de steentjes? Wat is jullie ervaring überhaupt met een waterpijp? Wij hebben tot nu toe alleen white widow erop gedaan. Was wel benieuwd naar het effect van amnesia haze, maar de shop had deze helaas niet. Nu silver haze mee gekregen. Is er een soort die juist beter is op de waterpijp?"
"Ik ben een zij en heb een eigen huisje Shisha vond ik wel makkelijk, want die heb ik liggen. Was me ook heel erg bevallen. Was benieuwd naar de alternatieven zonder nicotine"
"Ik houd van 2cb. 2cb is voor mij vooral mentaal. En erg mooi. Vaak krijg ik een grijns als hij begint te werken. Soms heb ik wel eens een moeilijk moment, maar daar krijg ik mezelf altijd wel uit, ik kan het onwijs goed sturen. Die keer niet. Ik ging bad. Wat: 2CB Dosis: 28 mg (getest en al vaker gebruikt) Waar: thuis Met wie: mijn vriend en beste maat Trippen doe ik het liefst thuis. Lekker veilig in je eigen omgeving. En thuis maken we dan gezellig. Al mijn lampen zijn Philips hue kleurlampen. Dus kleurtjes aan. Zo'n galaxy lichtje op plafond. Verschillende sapjes, fruit, snoep. Zo komen we de avond wel door. Ook hebben we een playlist gemaakt met visuele filmpjes om die af te spelen op tv. Lekker psytrance aan. We nemen in. Mijn vriend en ik gaan voor 28mg, onze normale dosis. Mijn maat gaat voor 49mg. Hij weet dat hij op mij terug kan vallen. Ik neem mijn normale dosis dus dat voelt veilig. Mijn vriend en maat voelen al wat na een half uur. Ik nog niet. Dat is meestal wat later bij mij. Mijn vriend vind die bodyload altijd wat vervelend en gaat even op bed liggen. Mijn maat zondert zich ook even af. Ik begin nu ook de effecten te merken. Uiteindelijk wordt ik stik misselijk. He bah, dat is vervelend. Toch maar naar de wc. Kan er maar beter uit dan, toch? Op de wc moet ik alleen maar kokhalzen. Ok. Dit heb ik eerder gehad. Zit in mijn hoofd. Ik hoef niet over te geven. Hup terug naar de woonkamer. Ik kijk naar de tv en vind het veels te heftig. Ik zet snel de tv uit. Misselijkheid blijft aanhouden. Ook begin ik mij erg naar te voelen. Ik voel me opgesloten en een strop om mijn keel. Ik ga op de bank liggen en probeer de misselijkheid weg te zuchten. Na even toch maar weer naar de wc. Nop. Wederom niks. Mijn vriend komt net weer naar beneden en vraagt hoe het gaat. Nou ja. Niet zo goed dus. Hij sleurt me mee en zegt dat ik gewoon andere prikkels nodig heb. Ik probeer wat te drinken. Misschien moet er wel iets in mijn maag ipv dat ik denk dat het eruit moet! Nop. Werkt ook niet. Ik wordt mega onrustig en zit onwijs in de knoop met mezelf. Wat ik op dat moment nog niet weet, is dat mijn maat ook bad aan het gaan is. Fuck. Dat is echt worst case scenario! We gaan naar buiten. Mijn vriend doet een jointje. Vraagt of ik ook wil. Ik twijfel, misschien geeft het me rust. Maar wiet versterkt ook altijd mijn trip. En ik haat mijn trip op het moment. Nee. Geen wiet. Nog steeds knetters misselijk. Ik wil graag wandelen. Gelukkig hebben we een binnenplaats parkeerplaats. Dus ik ga daar rondjes lopen. Mijn vriend vind het te grappig wat ik doe en begint hard te lachen. Waardoor ik me nog vervelender voel. Hup weer naar binnen. zowel mijn vriend als mijn maat vragen wat ik wil. Ik.weet.niet.wat.ik.wil. ik voel me kut en misselijk. Ik loop naar de klok en zie dat het 2 uur later is na inname. 2 uur. Fuck myself. Ik kan niet misselijk zijn van opkomst. Dit is gewoon al trippen. Nu ff normaal doen!! Mijn maat vraagt of andere muziek een idee is. Ja! Andere prikkels. Laten we dat doen! Hij gaat ook nog steeds bad. Andere muziek. Gaat eventjes beter. Dan weer misselijk en kut. Weer naar de wc. Weer kokhalzen. Ik loop naar boven en ga op bed liggen. En denk bij mezelf. Het is nu ruim 2 uur. De tijd gaat voorbij. Laat dit voorbij zijn... Even later komen mijn vriend en maat erbij liggen. Mijn maat probeert me op te beuren dat ik zo mooi ben. Hij voelt zo lekker zacht en warm. Langzaam beginnen we ons beide weer wat beter te voelen. Ik zeg dat ook en zeg dat ik me ook iets helderder voel. Hij ook. Ah fijn. Een minuut later is het weer helemaal omgedraaid. We voelen ons beide weer kut en mijn misselijkheid is terug. Bleeeeeeeeeh. Laat dit over zijn!!! Mijn maat besluit een nuchtere vriend te bellen. Ik lig nog steeds op bed mijzelf kut te voelen. Voor mijn gevoel lig ik er al uren. Toch maar weer opstaan. Hup naar beneden. Ik probeer wat druiven te eten. Ook niks. Wat een kutnacht. Ik ga even later face timen met een maat. Een nuchter iemand horen helpt al enorm. Ik word even met beide benen weer op de grond gezet. Na tijdje met hem te hebben gepraat voel ik me een stuk beter. Ik meng me weer in de woonkamer. We zetten een waterpijp op zonder wiet. Even lekker buiten zitten en we kletsen. Zowel mijn maat als ik voelen ons een heel stuk beter. Ze besluiten een jointje te doen. Ik vind het enorm stinken en ga weer naar binnen. Ik zet mijn koptelefoon op. Oh yes! De muziek klinkt weer fijn. Op dat moment is het 3,5 uur later na inname. Ik geniet nog van de muziek en ga de katten aaien. Ik merk wel dat ik een massive hoofdpijn aan het ontwikkelen ben. Hup pijnstiller erin. De andere 2 komen weer naar binnen. We zijn duidelijk minder hard aan het trippen. We besluiten nog even de visual filmpjes te kijken. Best geinig. Als je dan wegkijkt naar de muur, beweegt de muur van je af. Gelukkig kunnen we beide op die manier nog beetje genieten van onze trip. Mijn vriend is in slaap aan het vallen. Haha. Uiteindelijk besluiten we na 6 uur naar bed te gaan. De volgende dag praten we erover natuurijk. Ik heb echt geen idee waarom ik zo slecht ging. Tijden de trip hadden we ook een gesprek dat ik altijd zo sterk ben. Dat er iets is wat me dwars zit. We probeerden te bedenken wat, maar konden niks bedenken. En nog steeds niet. Het o zo mooie 2cb heeft me even een andere kant laten zien. Ik achtte het onmogelijk om bad te gaan. Ik wist immers altijd dat ik aan het trippen was en kon het zo sturen. Het lukte me gewoon niet. Heftige nacht."
"Neem nooit drugs zonder te testen. Dus weet eigenlijk altijd wel wat ik neem. Ziek was ik zeker niet. Had de volgende dag nergens meer last van. Waarschijnlijk toch onbewust toch moe geweest ofzo. Elke trip is altijd weer anders. Ongeacht of je zelfde dosis neemt. Het was iig een aparte ervaring! Ik had zeker wanhoop. Haha"
"Ik doe eigenlijk altijd rond de 28mg. Dus ken het heel goed. Lager dan heb ik echt bijna geen visuals en is de trip echt minimaal. Heb al zo vaak tussen 25 en 30 gedaan. En uit die ervaring weet ik dat het voor mij een prima dosis is. Xtc wel eens ja. Truffels nog nooit gedaan. Wil ik wel een keer doen Misselijk ben ik altijd wel beetje als ie begint te werken. Maar is altijd zo voorbij. Nu bleef ik er echt in hangen."
"Dat is zeker waar. Soms valt het gewoon verkeerd."
"Ik weet niet wat de doseringen van 2cb pillen zijn tegenwoordig. Maar ik ben nog nooit pillen tegen gekomen hoger dan 14 mg. Dealers overdrijven nogal graag. Desondanks is voor een 1e keer 2cb twee pillen nemen een beste dosis."
"Uuh wat heb je genomen??"
"Ik denk 3 xtc pillen. Denk niet dat deze persoon in staat is om in het juiste topic te plaatsen :P"
"Ik heb de waterpijp ontdekt. Lekker met een smaak tabakje. Rookt heel licht. Ik haat nu ook jointjes. Wel jammer, want een waterpijp meesjouwen is toch wat lastiger. Ik rook dan ook vaak lekker relaxed thuis of bij vrienden"