Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hihi ik zie me al boos worden op iemand die zijn geld verspild aan een Mercedes... Geef het dan aan mij, ik koop tenminste een BMW"
"Maar een iets aansteken met een briefje van 100 is gewoon onzinnig? En ik vind het roken van bruin nou 1maal lekker, moet ik het dan maar chinezen of spuiten voor een nog beter effect? Probeer met moeite al te stoppen van dit, ik wil niet weten waar ik nu was beland met chinezen of spuiten.... Edit: En ik denk dat ik geeneens zou gaan flippen... Het is niet gezegd dat hij dat honderdje aan mij zou geven als hij het niet had aangestoken..."
"ArieKanariE zei: Allemaal ego van een mens dat een zelfbeeld van nix heeft en door een ander wat te verwijten nog een beetje hoop in zichzelf probeert op te bouwen.. ook al doe je zelf net zo dom, je voelt je beter als in jouw ogen die ander toch nog wat dommere dingen doet en dus zal je ze zo duidelijk mogelijk proberen aan te wijzen ... In feite gewoon een geval van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet natuurlijk, want of je nou troep gebruikt die je vernaggeld of troep die je verneukt ... het is gewoon niet zo heel er goed voor je zeg maar Klik om te vergroten..."
"Thnxxx voor alle reacties weer!!! Maar nee ik weet niet zeker of ik wel met Meet wil beginnen, juist omdat ik er genoeg "enge" verhalen over gehoord heb... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de rest ook niet zal weten wat er nog meer voor opties zijn... Heb vandaag me telefonische afspraak met Parnassia/PsyQ gehad en de 25e ga ik daar langs, mag aannemen/hopen dat hun er wel wat meer verstand van hebben dan mij en dat zij wel verschillende manieren weten met daarbij de voor- en nadelen van die keuzes.... Blijf het hoe dan ook knap vinden ArieKanarie hoe je de drang kan inwilligen door toe te geven aan iets anders! Tot nu toe eigenlijk elke keer als ik gestopt was en ik kreeg weer een beetje trek erin heb ik eraan toegegeven.... Moet ook wel erbij zeggen dat de keren dat ik hiervoor gestopt was ik nauwelijks afkickverschijnselen had, dus dan is het ook weer wat makkelijker om te beginnen omdat je dan toch denkt dat je zo weer kan stopppen... Helaas heb ik dat 1x tevaak gedacht... En ja er wordt een hoop verspilt door 't als een blowtje te roken, er gaat nou eenmaal een hoop zo de lucht in wat niet in me longen komt... En daar komt bij dat ik de Hero-rush of hoe je het wil noemen, nooit zo heb ervaren, komt denk ik ook weer doordat je met chinezen of spuiten gewoon veel meer in 1x naar binnen krijgt. Maar goed ook anders had ik het denk ik nog moeilijker gehad de komende tijd, of niet, de tijd zal het leren Op naar de 25e.... Doegie"
"Kan iemand mij aub helpen? Mijn vraag is eigenlijk vrij helder; wat is de snelste manier om (legaal) aan Methadon of een ander middel wat je kan gebruiken om de afkickverschijnselen tegen te gaan als je stopt met bruin te komen?? Ik had namelijk als streven om 1 augustus met de bruin te stoppen, maar doordat het allemaal nogal erg lang duurt bij Parnassia / Brijder gaat dit streven op deze wijze sowieso niet lukken, dan kan ik het beter uitstellen naar 1 oktober volgens mij En eerlijk gezegd ben ik er nu helemaal klaar voor, had me helemaal ingesteld om de maand augustus clean van de bruin te beginnen... En nu dat dus nu z.g.a. onmogelijk wordt, wil ik in ieder geval dan zoveel mogelijk van de maand augustus clean vd bruin doormaken... Het klinkt misschien stom, maar ik kan haast niet wachten om te stoppen, ben het helemaal beu en ben echt bang dat als ik nog een maand ofzo moet wachten het er uiteindelijk niet van komt... Ik hoop echt dat iemand iets voor mij weet... Thanks alvast..."
"Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Ik woon zelf in Den Haag, zoals ik al eerder heb aangegeven duurt het bij Parnassia/Brijder bij mij dus wel een aantal weken voordat je in aanmerking komt voor de Methadon... Dit loopt nu wel, maar over 2,5 week heb ik dus pas weer een afspraak daar en die afspraak die daar weer uit voortvloeit krijg ik het pas mee en dat duurt me eigenlijk gewoon te lang.... Heb volgende week een afspraak bij mijn huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen met een wat snellere manier, want zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik weinig zin om nu nog een maand ofzo te moeten wachten met stoppen... Heb hier en daar al gevraagd of ze aan Meet konden komen (op straat dus) maar helaas helaas.. Er zijn ook niet veel mensen die weten dat ik het gebruik dus ik ga ook niet zomaar aan iedereen die ik ken die wat hosselt vraagt of hij eraan kan komen Ben dit weekend trouwens tot de conclusie gekomen dat me huidige vriendje nog liever is dan ik al dacht... Hij weet dat ik per 1 augustus wilde stoppen en omdat ik er zó erg klaar voor was, dacht ik vrijdag toen ik opstond "fok it, ik ga er gewoon voor met óf zonder Meet!", maar ik was echt doodziek aan 't gaan, het ging van kwaad tot erger en ik sliep ook nog 's bij mijn vriend (die overigens zelf niks gebruikt, of heeft gebruikt, behalve wiet), dus hij maakte me echt op mijn slechts mee... Toen ik vanmorgen weer 's wakker werd (elke x hooguit een uurtje achter elkaar geslapen) en ik echt dood en doodziek was, is HIJ gewoon bruin voor me gaan halen bij iemand die hij dan weer kent. Toen hij terug kwam, zei hij tegen me dat hij het echt supererg vond om me zo verrot te zien, maar dat hij er de komende tijd ook echt voor me zou zijn om me zover hij kan er doorheen te helpen... Toen ik 't ging roken voelde ik me uiteraard weer helemaal goed, maar alleen lichamelijk dan, geestelijk was ik zo erg in mezelf teleurgesteld... Ik weet niet waarom, maar ik voelde me gisterochtend ineens zo zeker van mezelf en dan toch niet door hebben kunnen zetten. Heb gewoon als een klein kind lopen huilen joh! Een uurtje of wat daarna zei mijn vriend tegen me dat hij me nooit meer zo wilde zien... Ik dacht natuurlijk dat hij het over die avond/nacht had dat ik zo ziek aan 't worden was van de afkickverschijnselen, maar wat denk je? Had die lieverd het alleen over dat ik zo teleurgesteld was in mezelf! Hij had zoiets van, het is niet het einde van de wereld, je komt er uiteindelijk wel, maar dan moet jij ook echt in jezelf blijven geloven etc.... Ik weet in ieder geval nu echt zeker dat hij me echt neemt zoals ik ben, ondanks mijn verslaving.. Ik moet zeggen, dat het echt goed voelt en nog een (hele grote) extra stimulans is om door te zetten (maar dan mét medicijnen )"
"Ivoos zei: En waarom elke topic beginnen met "vraagje aan de bruinjunks" Klik om te vergroten... Telepatisch??"
"Hallo lieve mensen... Nadat mijn vorige afspraak (zo'n drie weken geleden) werd afgezegd door Parnassia, omdat de vrouw die mij zou behandelen ziek was, zag ik het echt even niet meer zitten. Ik snapte echt niet waarom het allemaal zo lang moest duren terwijl ik er zooooo graag vanaf wil! Vorige week was dan mijn gesprek met een ander, dit maal een vent die overigens echt super aardig was en helemaal niet bevooroordeeld (wat ik wel een beetje verwacht had eigenlijk). Dit gesprek is echt super gegaan en we hebben toen gelijk een vervolgafspraak gemaakt om de behandeling te bespreken en dit is a.s. woensdag al! Ook maakte hij gelijk een afspraak bij een arts om bepaalde dingen te controleren (bloeddruk, urine etc..). Hij waarschuwde van tevoren dat dit wel eens lang kon gaan duren, omdat die artsen het nogal druk hebben... Dus wij naar de afsprakenbalie en wat denk je?? Kon ik vandaag terecht (dit alles gebeurde vorige week donderdag)!!!! Vandaag dus bij die arts geweest en wat ik totaal niet had verwacht, gebeurde; Ik kreeg gelijk Methadon! Dus deze week moet ik iedere dag naar de Methadonpost om mijn Meet te halen en vanaf volgende week krijg ik het dan voor een hele week mee... Echt super, ik wist echt niet dat het zo'n opluchting zou zijn joh! Aangezien ik het niet had verwacht, had ik nog zeker 2,5 gr heroïne over. Hiervan heb ik toen ik thuiskwam afscheid genomen... Ik heb er eerst een hele tijd naar staan kijken om het vervolgens beetje bij beetje in het toilet te gooien. Ik had echt het gevoel dat toen ik het doorspoelde, ik het als het ware ook gelijk uit mijn lichaam spoelde... Klinkt misschien een beetje raar, maar denk echt dat ik het nodig had. In eerste instantie zat ik nog te denken om één laatste te roken om er afscheid van te nemen, maar ben blij dat ik daar niet aan toe gegeven heb. Daarmee zou ik alleen mezelf voor de gek gehouden hebben, aangezien ik al zeker een maand of 3 supergraag wil stoppen, ben ik naar mijn idee al 3 maanden aan het "afscheid nemen". Maar voorlopig voel ik me prima, voel me energieker en vooral erg blij! Nu is het ook nog maar 11 uur geleden dat ik voor 't eerst Meet op heb, dus wil nog niet te vroeg juichen, maar ik ben in ieder geval super blij dat ik deze stap genomen heb. Op naar de volgende stap; afbouwen & stoppen met de Meet, maar first things first groetjes van een happy ex-rokertje"
"Thanks eend... Huisarts geeft idd alleen maar een verwijsbriefje en bij Parnassia krijg je dan iig geen voorrang"
"Vanadesse zei: Maar sommige die spuiten doen raar over mensen die chinezen, en chinezers (is dat een woord? :P) doen dan weer raar over mensen die het roken in de vorm van een joint. Klik om te vergroten... Idd... Waarom is dat?! Ik heb al zovaak te horen gekregen dat ik mijn bruin "verspil" (ik rook het dus als een joint), maar als ik mijn bruin half in lucht wil laten opgaan, is dat toch mijn pakkie aan Nog een half uurtje... mag ik naar huis :P"