Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"StraatPiraat zei: Ik heb zelf ook niks met rap maar ik vind spelen met taal erg leuk, rijmen of dichten ligt me altijd al wel. Ik ben een verdwaalde havist, geen messendragende drill piraat. Dat gezegd hebbende, Spinal en Steen (die oude tracks) ga ik echt hard op, zie handtekening hieronder hahaha. Enkele Amerikaanse rap kan ik ook wel waarderen (Terror Reid bijv when it's all gone is gewoon n lekker nummer). En ghostemane maar dat is meer industrial metal. Klik om te vergroten... Ik ben ondertussen wel, in vergelijking met de meeste hier, uit het stenentijdperk...maar wat betreft Amerikaanse rap kan mijn inziens nog steeds niemand tippen aan ice T. En hoewel er op een gegeven moment steeds meer in het Nederlands gerapt werd, en er echt wel wat goeie de revue gepasseerd hebben (brainpower en Extince die regelmatig met drs. P vergeleken werd qua tekstopmaak) blijft de Osdorp posse in mijn ogen geniaal. Ik heb ze meermaals live mee mogen maken, en als er eentje is die goed was/is in freestylen is dat Def P wel. En de posse samen met Extince"
"Sterretje1984 zei: Puur nieuwsgierigheid hoe oud zijn je dochters? Heel jong nog omdat er een prinsessenstoeltje staat of is dit een hele oude foto van je vrouw? Klik om te vergroten... Mijn dochters zijn 11 en 16. De foto is van vorig jaar en niet genomen op een avond dat er een ander bij was, anders waren dat soort dingen wel opgeruimd. En hoewel onder andere het stoeltje wel ooit aangeschaft was voor onze jongste dochter, zal je vast wel begrijpen dat zij er met geen mogelijkheid meer inpast. Maar zoals onze dochters zo nu en dan uit logeren gaan, en wij dus onze gekke avondjes kunnen hebben blijft de dochter van de vriendin van mijn vrouw ook wel eens een dagje/nachtje of weekendje bij ons zodat hun ook eens iets samen kunnen doen en niet alleen nog maar papa en mama zijn. Dus waarschijnlijk is daarom onder andere het stoeltje van zolder gehaald en was het nog niet meteen opgeruimd toen ik die foto nam, maar ik zal er voortaan rekening mee houden. Heb ik op deze manier voldoende verantwoording voor je afgelegd, of is nu de post weer te lang geworden naar je zin? Begint me langzamerhand wel steeds meer tegen te staan hier pffff. Je zou op een forum waar zo goed als iedereen drugs gebruikt wel een beetje verwachten dat er niet over elk wissewasje een hele discussie zou ontstaan als iets onzinnigs als een prinsessen stoeltje dat toevallig op een spontane foto staat op gang komt. Maar goed...niet iedereen heeft iets beters te doen of reageert goed op drugs 🤔"
"Dirkjan zei: Nee ik maakte een grapje, maar aan de andere kant, zet gewoon ff je dochters speelgoed in de kast als je van bil gaat. Lijkt me zo ongemakkelijk als je door allemaal playmobiel poppetjes gaat rollen met een iemand. Klik om te vergroten... Zie reactie hierboven. Staat je antwoord in."
"Dirkjan zei: Jij bent diegene die er een drama van maakt, niet ik. Ik heb je al gezegd dat het een grapje was, maar jij bent zelf degene die erover blijft doorzagen. Dus als je van iemand last hebt ben je het gewoon zelf. Klik om te vergroten... Ik maak er zeer zeker geen drama van, en reageer enkel op de posts waarin ik het idee krijg dat ik me moet verantwoorden. Had misschien een te hoge verwachting van sommige members hier."
"Rodge zei: Had misschien een te hoge verwachting van sommige members hier. Klik om te vergroten... En die maakte je net met je emoticoon op mijn post nog waar ook. Ben nu wel nieuwsgierig naar je leeftijd als je begrijpt wat ik bedoel 😉"
"Dirkjan zei: Ja ik weet niet soms als ik een emoticon gebruik schaam ik mezelf een beetje. Dan denk ik ik kan mezelf toch wel uitdrukken zonder plaatjes? Ik ben toch geen kleuter. Ik ben 28 btw Klik om te vergroten... Nou, ook al ben je voor mij nog een broekie die door schade en schande nog de nodige levenswijsheid moet leren (ik vlak mezelf ook niet uit hoor, ik heb echt de wijsheid niet in pacht) kunnen we vanaf nu niet op een normale manier op elkaar reageren? En het anders niet verder via een privé conversatie voortzetten?"
"Ik zal niet mijn hele verhaal hier neerzetten want dan ben ik echt uren aan het typen, maar als er iemand een vraag heeft mag dat altijd. En dan is het aan mij om er antwoord op te geven. Als het te persoonlijk of te pijnlijk wordt, zal ik dat aangeven en het dus niet beantwoorden. Als ik je vraag wel beantwoord kan ik je verzekeren dat het een eerlijk antwoord is, ik heb een hekel aan liegen. Maar ik ben al 9 jaar verslaafd aan ghb (mijn grootste probleem), en ik heb ook al evenveel detoxen achter de rug waarvan 8 bij de brijder (wat een ongelooflijke kut instelling). Verder ben ik ook nog verslaafd aan diazepam. Beide middelen dus ook lichamelijk, eigenlijk voor m'n enkel lichamelijk want er wat van merken doe ik niet. Van alcohol merk ik ook niets trouwens. Vorig jaar met oud&nieuw zaten we met wat buurtjes bij ons thuis, en ik had voor mezelf een liter wodka in huis gehaald (wodka/cassis is iets wat ik altijd al erg lekker heb gevonden). We waren rond 21:00 begonnen en voor twaalven was mijn fles al leeg, en van alle stelletjes was ik degene die nog recht op zijn benen kon staan. Maar even wat ik momenteel gebruik: -10ml ghb om de 2 uur -120mg diazepam p/d -120mg baclofen p/d -een fles likeur in de avond (12%) -2 × p/d speed (ik maak het puntje van mijn wijsvinger met een beetje speeksel vochtig en doop het dan in mijn potje speed.) Ik heb geen idee hoeveel dat precies is maar een vriend van me die een enkele keer naar een festival gaat en dan ook een bommetje neemt verbaasde zich erover. Maar het is voor mij voldoende om rust in mijn hoofd te krijgen. Maar bij dit alles voel ik geen enkel euforisch gevoel, ook niet als ik meer zou nemen. Dus als we een keertje een feestje/verjaardag of wat dan ook hebben dan neem ik cocaïne, dat is het enige waar ik wat van heb. Afhankelijk van het tijdsbestek van de gelegenheid neem ik dan toch zo'n 2 tot 3 echte grammen. Ik heb een kennis die het vooral in het groot verkoopt, en ook aan enkele bn'ers levert, en hij haalt het voor mij dan van een blok af. Neem altijd Boliviaanse (dat vind ik de meest chille, en wordt je niet zo onrustig van). Het is dus niet verder versneden als dat het in Nederland aankomt. Nu nog 2 weken wachten tot ik weer de detox in kan, en deze keer (eindelijk) met een aansluitend natraject inclusief dubbel diagnostiek. En hopelijk daarna de rest van mijn leven geen terugvallen meer."
"Dirkjan zei: Jij hebt hulp nodig, man Bekijk bijlage 36893 Klik om te vergroten... Dat realiseer ik me al 9 jaar, maar die kutbrijder denken dat ze alles zelf wel op kunnen lossen. De eerste paar keer na de detox was het altijd daarna 1 × per week een gesprek met een ambulante behandelaar, en daar heb ik er wat van versleten. De eerste die ik toegewezen kreeg drukte juist bij mij op alle knoppen waardoor ik zelfs nog meer redenen had om terug te vallen. Er was op een gegeven moment een afspraak met hem, mijn verslavingsarts en mijn vrouw. Hij was toen weer zo lekker bezig, en zelfs nog erger dat mijn vrouw het aan mij door had dat ik vreselijk boos aan het worden was (er begint dan een ader op mijn voorhoofd op te zwellen) en zij zij zei toen ook...Dennis, je moet nu echt anders tegen hem gaan doen, maar ipv daarvan zette hij er juist een tandje bij. Ik ben godzijdank op gestaan, tafel omver gekieperd, kantoortje uitgelopen en die glazen deur zo hard achter me dicht gesmeten dat die in kleine stukjes op de grond lag. Achteraf hoorde ik van mijn vrouw dat hij nog achter mij aan wilde komen maar daar heeft zij en de arts hem vanaf weten te houden. En ik ben eerlijk waar niet agressief van mezelf (tenzij het om mijn vrouw en kinderen en ook, toen nog vrienden, van mij gaat). Ook omdat ik besef dat er voor mij geen eer aan te behalen valt. Ik heb tot aan mijn verslaving op zeer hoog amateur niveau aan bodybuilding gedaan en daarnaast ook gebokst. Tel daar bij op dat ik nooit en te nimmer op zal geven, ik laat me eigen eerder doodslaan dan gezichtsverlies te moeten lijden. Dus bij zo'n mannetje loop ik liever weg. Ze vroegen aan mijn vrouw wat ik nu ging doen dan...waarop ze zei, wat denk je zelf? Zo snel mogelijk een een flesje en sos halen om te kalmeren, dus je wordt bedankt. Na andere detoxen wilde ze de dubbele diagnostiek ambulant doen, maar dat werkt niet. Bij het het eerste gesprek met een psychiater, een psychiater in opleiding en een psycholoog vertelde ik slechts een tipje van de ijsberg en ik zag aan hun gezichten al dat ze schrokken/geschokt waren, en hun besefte ook maar al te goed dat dit nog niet eens alles en het ergste was (want je gaat bij een eerste gesprek niet meteen met de heftigste gebeurtenissen in je leven beginnen) maar het komt bij mij wel weer allemaal naar boven. En dan kom ik daarna thuis in een gezin met 2 kinderen, en dat gaat gewoon niet. 2 jaar geleden zou ik na een detox aansluitend doorgaan naar een intern natraject, maar toen kwam het hele corona gedoe om de hoek kijken waardoor het niet doorging. Ik heb nog veel meer te vertellen maar heb nu even geen tijd meer, dus kom er later op terug. Mocht ik dit vergeten, want er speelt op het moment heel wat af hier in huis, help me dan gerust herinneren."
"Blauweaap zei: Dat je 127kg weegde op 7%bf op 183cm en deze lifestyle je gewicht niet op at. Dat wil wel zeggen dat je wss zware elite genetics hebt man want dit is close to mr olympia weight. Wel heftig man hoop dat het nu wel goed met je gaat. Doe je nog steeds aan bodybuilding of zit je nu gewoon op trt? Klik om te vergroten... Nee, helaas train ik al 9 jaar niet meer. En het gaat verre van goed. Ik was bezig met een post (heel verhaal) en was al 3 dagen bezig met het te typen maar net plaatste hij hem ineens terwijl ik nog niet eens klaar was en bij het heftigste uitkwam. Ga er onder het wel afmaken en de moderators moeten het maar in de juiste (sub)forum plaatsen. Misschien kan je het opzoeken. Ik weet nog niet precies hoe dit forum werkt. En het is ook niet een post met een vraag maar meer omdat ik het idee heb dat ik hier mijn verhaal kwijt kan"
"Dirkjan zei: Ken je drs p? Trojka hier trojka daar 👏 Klik om te vergroten... Drs. P heeft echt geniale nummers geschreven. Degene die jij bedoelt heet "dodenrit"."