Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring natte coke vs. droge coke?

Iemand ervaring natte coke vs. droge coke?

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

De meeste onder jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel met natte coke: De coke is niet echt poederig maar eerder een beetje pasta-achtig... Als je het probeert fijn te hakken valt het niet zoals brokkelig poeder uit elkaar maar blijft het een beetje plakken.

Meestal trek ik mij hier niet veel van aan en snuif ik het gewoon zoals het is. Maar ik heb na een avondje snuiven wel altijd een overdreven
loopneus, het is niet gewoon snot wat uit mijn neus komt dan maar echt een doorzichtig waterig slijm.

Ik had ergens in de vluchtte gelezen dat natte coke eerder een loopneus veroorzaakt dan gedroogde coke.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Is natte coke effectief meer irriterend dan gedroogde coke?

Dus voortaan gewoon 5min op een warm bordje leggen of direct met aceton uitwassen? Maakt dat veel verschil?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Dus voortaan gewoon 5min op een warm bordje leggen of direct met aceton uitwassen? Maakt dat veel verschil?
Klik om te vergroten...
Je zou eerst moeten weten of er sprake is van versnijdingsmiddelen. Cocaïne kan bijvoorbeeld vermengd zijn met levamisole, wat gebruikt wordt als verdikkingsmiddel. Als dat ervoor zorgt dat je cocaïne plakkerig is, dan heeft het geen zin om aceton eruit te verdampen. Maar je kan het altijd even proberen natuurlijk.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn coke is getest op 86% puur.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
heyol zei:
Mijn coke is getest op 86% puur.
Klik om te vergroten...
Ah dat scheelt. Ja dan misschien nog even het warme bord proberen misschien.
Zou ook nog kunnen dat de kristallisatie niet volledig is uitgereageerd door een tekort aan toegevoegd zuur.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Natte coke? Tja je moet het ook niet in het water laten vallen he....
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Natte coke? Tja je moet het ook niet in het water laten vallen he....
Klik om te vergroten...
Precies :wink: Coke en water is drie keer niks.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SneeuwStorm zei:
Precies :wink: Coke en water is drie keer niks.
Klik om te vergroten...
Coke en bier daarintegen is een combinatie van plezier :grin: 🍻_____/:nose1:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Thunderdome zei:
Coke en bier daarintegen is een combinatie van plezier :grin: 🍻_____/:nose1:
Klik om te vergroten...
Coke en whisky voor de echte mannen😎
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
Hallo

De meeste onder jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel met natte coke: De coke is niet echt poederig maar eerder een beetje pasta-achtig... Als je het probeert fijn te hakken valt het niet zoals brokkelig poeder uit elkaar maar blijft het een beetje plakken.

Meestal trek ik mij hier niet veel van aan en snuif ik het gewoon zoals het is. Maar ik heb na een avondje snuiven wel altijd een overdreven
loopneus, het is niet gewoon snot wat uit mijn neus komt dan maar echt een doorzichtig waterig slijm.

Ik had ergens in de vluchtte gelezen dat natte coke eerder een loopneus veroorzaakt dan gedroogde coke.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Is natte coke effectief meer irriterend dan gedroogde coke?

Dus voortaan gewoon 5min op een warm bordje leggen of direct met aceton uitwassen? Maakt dat veel verschil?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring mee, maar heb zelf nog nooit droge Coke gehad of gezien.. alleen natte speed. Vind het nog al raar dat je natte Coke hebt..
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
heyol zei:
Dus voortaan gewoon 5min op een warm bordje leggen of direct met aceton uitwassen? Maakt dat veel verschil?
Klik om te vergroten...
Leeg bord idd 3 minuten in de magnetron en dan je sos erop verdelen. In de meeste gevallen werkt dat wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."