Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp anabole goed en snel

help anabole goed en snel

88 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar je bent al zo knap!
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Klik om te vergroten...
is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ik
effe anabole zodat het effe stuk sneller zou gaan en als ik stuk breder was ermee te stoppen
maar zo te lezen moet je dan ook blijven gebruiken om dat te houden ookal blijf je dan trainen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een daddybuikje. Wie houdt er nou niet van?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
d&f zei:
is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ik
effe anabole zodat het effe stuk sneller zou gaan en als ik stuk breder was ermee te stoppen
maar zo te lezen moet je dan ook blijven gebruiken om dat te houden ookal blijf je dan trainen
Klik om te vergroten...
Dat is gewoon niet hoe het leven werkt vriend. No pain no gain.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
d&f zei:
en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Klik om te vergroten...
Beter ga jij geen anabolen gebruiken. Met 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen.

Sws blijft het niet bij 1 kuur kijk maar naar mij en de meeste, ik zit nog elke week met een naald in me annie te roeren.

Sws ga je genoeg hebben aan test only dus laat die tabs maar zitten. Het is overbodig en zwaar op de lever. En als je denkt dat je superman word na 1 kuur dan zou ik dit sprookje alvast uit je kop slaan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Beter ga jij geen anabolen gebruiken. Met 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen.

Sws blijft het niet bij 1 kuur kijk maar naar mij en de meeste, ik zit nog elke week met een naald in me annie te roeren.

Sws ga je genoeg hebben aan test only dus laat die tabs maar zitten. Het is overbodig en zwaar op de lever. En als je denkt dat je superman word na 1 kuur dan zou ik dit sprookje alvast uit je kop slaan.
Klik om te vergroten...
Oh ja wel een voordeel, als je ballen krimpen lijkt je lul groter.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Klik om te vergroten...
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
muscle memorie je heb het zo weer terug, goede voeding en je ben breeder dan je ooit zal denken
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
Klik om te vergroten...
Niet.. er is niet iets als vet omzetten naar spier.

4 kilo aankomen in 2 weken zijn sowieso al geen realistische getallen voor een normale bulk. Daar zal een hoop vet bij komen kijken en dat zet je niet om in spier, dat bestaat niet. Voor 1 kg aankomen moet je 9000 kcal teveel eten boven op je normale kcal onderhoud.

4x9000=36000 kcal
36000/14=2571kcal extra per dag boven op je onderhoud kcal wat je al moet eten om op gewicht te blijven.

ik weet niet wat het vet % is van TS, maar als je vet % niet hoog is, dan zal je moeten gaan lean bulken. Heb je veel vet, dan zou ik wat gaan cutten en gewoon hard gaan trainen.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Bullshit
Klik om te vergroten...
Verklaar u nader?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
Klik om te vergroten...

Bulken is niet gelijk vet opstapelen..
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Met 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen
Klik om te vergroten...
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
d&f zei:
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Klik om te vergroten...
Dan moet je je verwachtingsmanagement aanpassen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
d&f zei:
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Klik om te vergroten...
Tot kotsend aan toe eten zegt alleen vrij weinig over je voeding.. je kan heel veel eten, maar je moet wel het juiste eten.

Besef je ook dat je pas 1.5 jaar bezig was en dat een deel van deze tijd ook nog oriënteren zal zijn geweest.. Dus hoeveel hiervan optimaal was is lastig. Ook profiteer je in het begin van “rookie gains”. Dit houdt in dat je in het begin best snel breder kan worden en dat valt al helemaal snel op omdat je zonder veel spiermassa begint. Hoe langer je aan het trainen bent, hoe langzamer je spiermassa erbij komt, totdat je een plafond bereikt… dat is het moment dat mensen gaan nadenken over anabolen.. dat is vaak wel pas na minimaal een jaar of 5 trainen en vaak zelfs meer.

Dat je aan het einde minimaal groeide kan maar 1 grote oorzaak hebben en dat is dat je voeding niet juist was. Een andere oorzaak kan zijn dat je trainingsschema niet optimaal was, maar voeding is echt het belangrijkst.

helaas is fitness een super oneerlijke bezigheid. Je kan een jaar strijden en dat in veel minder tijd kwijtraken.. Ik worstel hier zelf ook mee.. Er zit niets anders op dan opnieuw beginnen, voeding juist doen en precies bijhouden in een app en je trainingsschema optimaliseren.

Neem de ervaring mee die je al een beetje hebt opgedaan in die 1.5 jaar en gewoon weer gasgeven in de gym, dan is de kans groot dat het sneller terugkomt dan hoelang je er de vorige keer over deed.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Post je voeding & train schema is misschien kan je daar nog iets uithalen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
d&f zei:
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Klik om te vergroten...
Als je geen beer wilt worden blijf dan gwn natty.
g
geengemekkerpepislekker1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
d&f zei:
en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Klik om te vergroten...
mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
geengemekkerpepislekker1 zei:
mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een tren gevalletje dit.
g
geengemekkerpepislekker1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
sorry voor late reactie maar was inderdaad test + tren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."