#1
Anabolen steroiden nemen is echt een heel slecht plan, dat zijn hormonen waar je niet mee moet gaan kloten. En als het andere wel lukt zonder anabolen, dan moet het jou toch ook lukken?
is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ikBulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Dat is gewoon niet hoe het leven werkt vriend. No pain no gain.is wel het beste maar die tijd dat ik er echt veel mee bezig was er zo ongelofelijk veel voor gedaan en heb nu zo iets van als ik dat weer moet doen met het zelfde resultaat heb ik er weinig zin in maar wil wel echt graag breed worden vandaar dacht ik
effe anabole zodat het effe stuk sneller zou gaan en als ik stuk breder was ermee te stoppen
maar zo te lezen moet je dan ook blijven gebruiken om dat te houden ookal blijf je dan trainen
Beter ga jij geen anabolen gebruiken. Met 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen.en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Oh ja wel een voordeel, als je ballen krimpen lijkt je lul groter.Beter ga jij geen anabolen gebruiken. Met 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen.
Sws blijft het niet bij 1 kuur kijk maar naar mij en de meeste, ik zit nog elke week met een naald in me annie te roeren.
Sws ga je genoeg hebben aan test only dus laat die tabs maar zitten. Het is overbodig en zwaar op de lever. En als je denkt dat je superman word na 1 kuur dan zou ik dit sprookje alvast uit je kop slaan.
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?Bulken jongen. Ik kom 4 kilo bij op 2 weken gewoon met eten. 1 maand trainen en die 4 kilo word omgezet naar spiermassa.
Niet.. er is niet iets als vet omzetten naar spier.Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
Verklaar u nader?Bullshit
Hoe zet je 4killo vet om naar spier?
weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het eindeMet 2 shakjes ga je niet gainen MET of ZONDER anabolen
Dan moet je je verwachtingsmanagement aanpassen.weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Tot kotsend aan toe eten zegt alleen vrij weinig over je voeding.. je kan heel veel eten, maar je moet wel het juiste eten.weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
Als je geen beer wilt worden blijf dan gwn natty.weet voeding is sws het belangrijkste ad elkedag tot aan bijna kotsend toe anders had ik het ook niet gehaald hoe ik was op het einde
en ik sporte minimaal 4x per week en aan het einde groeide ik echt minimaal vond het echt te sloom gaan voor hoe ik bezig was
wil ook geen beer worden maar meer kan zeker nog
mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.en zit zelf te denken aan
beginnen met 1 spuit dan 3 of 6 maanden later opnieuw
en daartussen tabletten
zou dit werken en
werken die tabletten uberhoud wel
Klinkt als een tren gevalletje dit.mijn advies naar jou is begin er niet aan. je gaat heel lang depresief zijn als je ermee stopt (bij mij wel tenminste) en als je het doe neem dan een lage dosis. ik was heel de dag belachelijk agresief tegen mensen die dat niet verdienden, thuis een hoop gezeik en je blijft er uiteindelijk toch niet veel aan over. oja slapen ging ook voor geen meter en elke nacht bed helemaal zeiknat van het zweet. tijdens de kuur.voel je je wel goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."