Is dit niet meer psy fy achtige muziek? Waar de TS juist niet om vraagt.
Die muziek zoog mij de K-hole in. Vervolgens begreep ik er geen fuck meer van. Deze plaatjes associeer ik dan ook direct met Ketamine.
Stiekem wel een beetje eerlijk gezegd. Alleen is het nu niet meer zo gemakkelijk te combineren met het gezins leven. Heb dan toch wel 2 dagen herstel nodig. Sinds ik vader ben heb ik het dus ook niet meer gedaan.. Maar de keta kriebel is eeuwig denk ik 🤔🤗Ik ben helemaal nuchter, maar ik snap er nu ook geen ene fuck meer van...
Krijg je ook weer keta vibes als je dit hoort? Je brein kan malle dingen doen.
Er is een periode geweest dat ik mezelf weleens een K-hole in snoof.
Vlak voor dat gebeurde zette ik een lijstje van 4 plaatjes op repeat.
Die muziek zoog mij de K-hole in. Vervolgens begreep ik er geen fuck meer van. Deze plaatjes associeer ik dan ook direct met Ketamine.
Ik ga hier 1 plaatje uit dat lijstje delen en ik denk dat de ervaren ketamine snuiver hem wel kan waarderen.
Veel plezier en mocht het je aanspreken deel ik de overige 3 ook, die een intergalactic trip into the hole of k-licious compleet kunnen maken!
Oogjes dicht en genieten maar!
Goedemorgen 🤗 zal voortaan via YouTube delen. Minder omslachtig.Er is maar een fragment van de muziek te horen zonder via Spotify te luisteren
Het ontbreekt in dit plaatje aan een climax. De refreinen blijven open en zijn enigszins onbegrijpelijk samengesteld. Dit sluit naadloos aan op een keta trip.Op de een of andere manier heeft deze muziek iets ‘raars’ (vreemde logica van tonen, ritmes ofzo)
Dan ga ik die hier onder delen. Zijn overigens van de zelfde dj.Ben wel benieuwd naar je andere plaatjes.
Ik kan me nog muziek herinneren uit mijn kindertijd. Als ik sommige nummers hoor weet ik precies wanneer ik ze voor het eerst gehoord heb en waar dat was. Muziek is magisch en kan veel doen/ betekenen voor een mens.Sowieso doen de nummers van die lijst me altijd denken aan LSD, die associatie gaat ook nooit meer weg.
Goede morgen kerel, dank voor het delen!Hier heb je de hele versie op YouTube:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."