Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier uw onbekende Rustige trip/space muziek (Geen Pink Floyd ed ed)

Hier uw onbekende Rustige trip/space muziek (Geen Pink Floyd ed ed)

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
E
Eve's drop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
N
New DawnLid
Boards of Canada kunnen er ook wat van:

(Hierboven heeft een verwijzing naar het Boc Maxima album gestaan)
N
New DawnLid
Portishead - Dummy heb ik ook grijs gedraaid

N
New DawnLid
Trippy Everything

Bijbehorende fractal landschappen:

@Mindless heeft gelijk, ik heb de link aangepast, deze is beterder.
M
MindlessLid
New Dawn zei:
Trippy Everything

Bijbehorende fractal landschappen:

Klik om te vergroten...
Is dit niet meer psy fy achtige muziek? Waar de TS juist niet om vraagt. :wink:
D
DirkdirkLid
A
AudioAddictLid
Er is een periode geweest dat ik mezelf weleens een K-hole in snoof.
Vlak voor dat gebeurde zette ik een lijstje van 4 plaatjes op repeat.
Die muziek zoog mij de K-hole in. Vervolgens begreep ik er geen fuck meer van. Deze plaatjes associeer ik dan ook direct met Ketamine.

Ik ga hier 1 plaatje uit dat lijstje delen en ik denk dat de ervaren ketamine snuiver hem wel kan waarderen.

Veel plezier en mocht het je aanspreken deel ik de overige 3 ook, die een intergalactic trip into the hole of k-licious compleet kunnen maken!

Oogjes dicht en genieten maar!

I
Indigo SeekerLid
N
New DawnLid
AudioAddict zei:
Die muziek zoog mij de K-hole in. Vervolgens begreep ik er geen fuck meer van. Deze plaatjes associeer ik dan ook direct met Ketamine.
Klik om te vergroten...

Ik ben helemaal nuchter, maar ik snap er nu ook geen ene fuck meer van...
Krijg je ook weer keta vibes als je dit hoort? Je brein kan malle dingen doen.
A
AudioAddictLid
New Dawn zei:
Ik ben helemaal nuchter, maar ik snap er nu ook geen ene fuck meer van...
Krijg je ook weer keta vibes als je dit hoort? Je brein kan malle dingen doen.
Klik om te vergroten...
Stiekem wel een beetje eerlijk gezegd. Alleen is het nu niet meer zo gemakkelijk te combineren met het gezins leven. Heb dan toch wel 2 dagen herstel nodig. Sinds ik vader ben heb ik het dus ook niet meer gedaan.. Maar de keta kriebel is eeuwig denk ik 🤔🤗
R
Roze OlifantLid
AudioAddict zei:
Er is een periode geweest dat ik mezelf weleens een K-hole in snoof.
Vlak voor dat gebeurde zette ik een lijstje van 4 plaatjes op repeat.

Ik ga hier 1 plaatje uit dat lijstje delen en ik denk dat de ervaren ketamine snuiver hem wel kan waarderen.

Veel plezier en mocht het je aanspreken deel ik de overige 3 ook, die een intergalactic trip into the hole of k-licious compleet kunnen maken!

Oogjes dicht en genieten maar!

Klik om te vergroten...

Er is maar een fragment van de muziek te horen zonder via Spotify te luisteren, maar kan me op basis van dit fragment al wel voorstellen dat dit met keta werkt. Op de een of andere manier heeft deze muziek iets ‘raars’ (vreemde logica van tonen, ritmes ofzo) en iets ‘mechanisch’ en tegelijkertijd inderdaad de dromerige, spacy vibe gemeen met disso’s. Ik vind het altijd zo bijzonder dat die disso-sfeer ook weer zó anders is dan de sfeer op psychedelica. Echt totaal andere manieren van trippen. Wat betekent dat er dus ook weer andere muziek bij past. (Als ik stevig gedoseerde psychedelica-trips ga doen ben ik hier wel erg selectief in, omdat muziek zó je trip kan bepalen, bij disso’s is dit iets minder extreem direct van invloed.) Persoonlijk ben ik in het algemeen meer van de psychedelica, maar kan een dissotripje op zijn tijd ook zeker waarderen. Ben wel benieuwd naar je andere plaatjes.

Ik begrijp je herinneringen aan tripmomenten gekoppeld aan de muziek goed. Ik heb dit met een bepaalde LSD-lijst, een Spotify-lijst met geselecteerde rustige nummers die ik talloze keren al helemaal heb ‘doorgeluisterd’ en ‘doorgevoeld’ op LSD. Soms zet ik die lijst op terwijl ik m’n huis aan het poetsen ben en dan zie en voel ik opeens weer in heel m’n lichaam en geest hoe het landschap van een bepaald nummer eruit zag/ervaren werd tijdens een goeie stevige LSD-piek (bijzondere synesthesie-momentjes). 😍 Sowieso doen de nummers van die lijst me altijd denken aan LSD, die associatie gaat ook nooit meer weg.
N
New DawnLid
Hier heb je de hele versie op YouTube:

Ben wel benieuwd naar de rest van de playlist!

Kan amper typen, 15mg O-PCE + dit nummer = verwarrend..!
A
AudioAddictLid
Roze Olifant zei:
Er is maar een fragment van de muziek te horen zonder via Spotify te luisteren
Klik om te vergroten...
Goedemorgen 🤗 zal voortaan via YouTube delen. Minder omslachtig.
Roze Olifant zei:
Op de een of andere manier heeft deze muziek iets ‘raars’ (vreemde logica van tonen, ritmes ofzo)
Klik om te vergroten...
Het ontbreekt in dit plaatje aan een climax. De refreinen blijven open en zijn enigszins onbegrijpelijk samengesteld. Dit sluit naadloos aan op een keta trip.
Roze Olifant zei:
Ben wel benieuwd naar je andere plaatjes.
Klik om te vergroten...
Dan ga ik die hier onder delen. Zijn overigens van de zelfde dj.
Roze Olifant zei:
Sowieso doen de nummers van die lijst me altijd denken aan LSD, die associatie gaat ook nooit meer weg.
Klik om te vergroten...
Ik kan me nog muziek herinneren uit mijn kindertijd. Als ik sommige nummers hoor weet ik precies wanneer ik ze voor het eerst gehoord heb en waar dat was. Muziek is magisch en kan veel doen/ betekenen voor een mens.

😊😍
A
AudioAddictLid
New Dawn zei:
Hier heb je de hele versie op YouTube:
Klik om te vergroten...
Goede morgen kerel, dank voor het delen!
A
AudioAddictLid
Deze clip zie ik nu voor het eerst, wat een masterpiece! Ik luisterde altijd via Spotify deze plaat, maar man man man, de clip is al trippend an sich!

Vergeet de muziek zelf niet hè, die wordt nu eenvoudig ondergesneeuwd door deze super gave clip😄😉

A
AudioAddictLid
A
AudioAddictLid
Deze krijgen jullie als bonus!

A
AudioAddictLid
Wanneer deze plaat gelijk liep aan de come back uit de K-hole kreeg ik alles weer kloppend voor mezelf. Een lekker subtiel plaatje met de juiste klanken.

S
StratoraLid
Trip muziek......nou.....
Mijn eerst LSD trip in 1975 werdt oa dit gedraaid en ik zag notenbalken met elfjes uit de boxen komen.....
het is nog steeds lekker dit....uit 1969.

AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."