Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren door 3MMC?

Hallucineren door 3MMC?

70 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Waarom heb ik dat nooit ? 😌
Wil ook tegen mensen praten 🤣
Klik om te vergroten...

Geloof me, dat wil je niet. Hallucineren is leuk maar hallucineren op slaap tekort is echt geen pretje. Het heeft meer iets weg van een delirium. Geen mooie kleuren of patronen maar mensen in je ooghoeken, stemmen, paranoia en argwaan, achtervolgingswanen en vooral enorme verwarring.

Toen ik een keer meer dan 72 uur wakker was na een grote speed binge kon ik niet slapen omdat ik zo hard aan het trippen was dat ik steeds fluister stemmen hoorde toen ik wilde slapen. Die stemmen werden steeds luider en luider en veranderde in oorverdovend gegil op het moment dat ik voelde dat ik in slaap ging vallen en schrok daardoor steeds wakker. Ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft me een slaap middel gegeven. Ik zag ook steeds mensen in de wachtkamer zitten maar als ik dan beter keek bleek er toch niemand te zitten.

Het nut van slaap wordt vaak onderschat. Het is zo’n belangrijk onderdeel om goed te functioneren.Zolang je slaap vermijd, of je nou drugs gebruikt of niet, er komt een moment dat je brein zich tegen je gaat keren. En dan komen de schaduwmensen. En ze gaan niet weg zonder je geestelijke gezondheid.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Na amper 12u al? 😶😶
Klik om te vergroten...
Zelfs zonder drugs ben daar zwz redelijk gevoellig voor.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Geloof me, dat wil je niet. Hallucineren is leuk maar hallucineren op slaap tekort is echt geen pretje. Het heeft meer iets weg van een delirium.
Klik om te vergroten...
Geloof me ik vind dit dus helemaal geweldig. Vandaar dat ik 2cb met kleurtjes etc niet zo geweldig vind. Ik wil mensen zien staan en gekke festivals in het hoekje van mijn kamer zien. Laaste x had ik het harrie poter kasteel boven mij. Een van de mooiste dingen wat ik ooit in een dilerum/trip heb gezien.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Geloof me ik vind dit dus helemaal geweldig. Vandaar dat ik 2cb met kleurtjes etc niet zo geweldig vind. Ik wil mensen zien staan en gekke festivals in het hoekje van mijn kamer zien. Laaste x had ik het harrie poter kasteel boven mij. Een van de mooiste dingen wat ik ooit in een dilerum/trip heb gezien.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit ook. Vind kleurtjes en patronen vaak maar wat saai. Ik kan echt genieten van die spichtige mindfucks. Maar gezond is het niet helemaal.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik heb dit ook. Vind kleurtjes en patronen vaak maar wat saai. Ik kan echt genieten van die spichtige mindfucks. Maar gezond is het niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet! Maar als ik toch niet ken pitten beter maar van genieten. Ik heb verder geen mind fucks ik ben gewoon geheel normaal maar ik zie gewoon de gekste dingen.

Gelukkig heb ik hier geen nachten voor nodig vanaf 1u Smiddags op een festival 1u savonds weer thuis en dan begint het al. Langer dan 1 dag wakker blijven staat mijn lichaam zwz niet toe.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Nee zeker niet! Maar als ik toch niet ken pitten beter maar van genieten. Ik heb verder geen mind fucks ik ben gewoon geheel normaal maar ik zie gewoon de gekste dingen.

Gelukkig heb ik hier geen nachten voor nodig vanaf 1u Smiddags op een festival 1u savonds weer thuis en dan begint het al. Langer dan 1 dag wakker blijven staat mijn lichaam zwz niet toe.
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik heb dit ook al na een aantal uur. Sommige mensen doen daar dagen over en ik heb dit al als ik iets te laat ga slapen. Vind het echt niet erg. Maar ik trek ook maar max. 1 nacht door. Zelfs liever helemaal geen nachten.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Hahaha, ik heb dit ook al na een aantal uur. Sommige mensen doen daar dagen over en ik heb dit al als ik iets te laat ga slapen. Vind het echt niet erg. Maar ik trek ook maar max. 1 nacht door. Zelfs liever helemaal geen nachten.
Klik om te vergroten...
Ik slaap liever ook naar de stims houden me wakker maar max 1 nacht. maakt niet uit hoelang ik nak na 1 nacht geeft mijn lichaam op en ga ik ko.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ik heb dit ook. Vind kleurtjes en patronen vaak maar wat saai. Ik kan echt genieten van die spichtige mindfucks. Maar gezond is het niet helemaal.
Klik om te vergroten...

Als je van mindfucks houdt kan je natuurlijk ook gewoon de dosering verhogen. Volgens mij als je over de 300 mcg lsd gaat krijg je ook pittige mindfucks
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ging altijd ziek hard spacen wanneer ik een goeie bak XTC had gebruikt en vlak voor ik in de naspace klap een mg of 30-40 2c-b. Zo heb ik een kwartier staan praten met een kennis van mijn opa om 3 uur s nachts en toen ik gedag zei en op m'n fiets stapte keek ik om en was er niemand. Daarnaast olifanten zien lopen door de IJssel en een vliegende speeltuin boven de straat.

En anders gewoon k-holen. De ringen van Saturnus zijn prachtig van dichtbij hahaha.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
straatpiraat zei:
En anders gewoon k-holen. De ringen van Saturnus zijn prachtig van dichtbij hahaha.
Klik om te vergroten...
Kon ik dit maar. Ik krijg het altijd voor mekaar om een ander de hole in te sleuren maar na een kleine 2gram vind ik het ookwel weer mooi geweest dan lukt het bij 3 ook niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk om te zien hoe iedereen anders reageert / prefereert op slaaptekort. Zelf mag ik 70u wakker zijn, ik heb dat niet (meer).
T
TaxiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Taxi zei:
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
Klik om te vergroten...
Klinkt als genoeg reden om eens een pauze in te lassen of hulp te zoeken? Het kan op een dag heel verkeerd uitpakken en dan kun je zomaar een stimulant psychose te pakken hebben.

Ik ben echt geen heilig boontje maar als die symptomen regelmatig zouden voorkomen zou ik nog een keer goed nadenken of het niet te ver gaat.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Klinkt als genoeg reden om eens een pauze in te lassen of hulp te zoeken? Het kan op een dag heel verkeerd uitpakken en dan kun je zomaar een stimulant psychose te pakken hebben.

Ik ben echt geen heilig boontje maar als die symptomen regelmatig zouden voorkomen zou ik nog een keer goed nadenken of het niet te ver gaat.
Klik om te vergroten...
Eens, ik heb zelf een lange periode eens in de 2 nachten geslapen en een gram 3mmc per dag gesnoven. Hallucinaties kwamen wel voor maar zeker niet in de mate die hier omschreven wordt.
D
Drugshoofd2020Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Addrera zei:
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
Klik om te vergroten...
Af gezien van het feit dat je niet gaat hallucineren van 3-mmc,
Addrera zei:
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
Klik om te vergroten...
Ondanks dat 3-mmc hartstikke leuk kan zijn, zou ik misschien voortaan wat meer informatie opzoeken over drugs voordat je ze probeert. Alle soorten drugs hebben allerlei soorten effecten afhankelijk van dosering, puurheid, je gemoedsstand, etc. Geen enkele substantie heeft één effect. Daarnaast is het sowieso beter als je van tevoren geïnformeerd bent over alle risico's en positieve effecten van drugs die je probeert. Is veiliger, een kleine moeite en ook nog eens interessant om te lezen!

P.S.: Nee, van 3-mmc ga je niet hallucineren. Behalve als je minstens een gram in een nacht erdoorheen jast.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugshoofd2020 zei:
P.S.: Nee, van 3-mmc ga je niet hallucineren. Behalve als je minstens een gram in een nacht erdoorheen jast.
Klik om te vergroten...
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of TE VEEL 3mmc in een TE KORT tijdsbestek. Of dit nou gaat om eenmalig een gram op 24 uur, of 10 gram op 3 maanden.
Uw lichaam geeft tekenen dat het teveel is.
Jullie lichaam, jullie keuze.

Maar gezond is het niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Taxi zei:
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
Klik om te vergroten...
2 a 3 gram per week. Moet je lekker zelf uitmaken, maar je speelt uw eigen proefkonijn.
3mmc is een analoog van 4mmc, en meer dan waarschijnlijk ook een serotonineslurper.
Google maar eens : serotonine tekort.

Hoe leuk het nu ook is, draai het roer 180° om want het blijft niet zo.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
Klik om te vergroten...
Iets teveel genomen wellicht? Ik heb geen idee hoe 3mmc werkt.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
Klik om te vergroten...
Voor slaap tekort hoef je geen dagen wakker te blijven. Ik ervaar na speed meestal al na 2uurtjes slaap schimmen etc voorbij komen (mits het donker is)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."