#1
Waarom heb ik dat nooit ? 😌
Wil ook tegen mensen praten 🤣
Geloof me, dat wil je niet. Hallucineren is leuk maar hallucineren op slaap tekort is echt geen pretje. Het heeft meer iets weg van een delirium. Geen mooie kleuren of patronen maar mensen in je ooghoeken, stemmen, paranoia en argwaan, achtervolgingswanen en vooral enorme verwarring.
Toen ik een keer meer dan 72 uur wakker was na een grote speed binge kon ik niet slapen omdat ik zo hard aan het trippen was dat ik steeds fluister stemmen hoorde toen ik wilde slapen. Die stemmen werden steeds luider en luider en veranderde in oorverdovend gegil op het moment dat ik voelde dat ik in slaap ging vallen en schrok daardoor steeds wakker. Ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft me een slaap middel gegeven. Ik zag ook steeds mensen in de wachtkamer zitten maar als ik dan beter keek bleek er toch niemand te zitten.
Het nut van slaap wordt vaak onderschat. Het is zo’n belangrijk onderdeel om goed te functioneren.Zolang je slaap vermijd, of je nou drugs gebruikt of niet, er komt een moment dat je brein zich tegen je gaat keren. En dan komen de schaduwmensen. En ze gaan niet weg zonder je geestelijke gezondheid.