#1
Haha nee gelukkig nietMaar bij snuiven neem je hopelijk geen lijnen van 180 mg tegelijkertijd.
Haha nee gelukkig nietMaar bij snuiven neem je hopelijk geen lijnen van 180 mg tegelijkertijd.
Iknow maar bij snuiven heb ik dit nooit gehadJa dat is normaal bij 3MMC. Dat is een cathinone en werkt heel erg op je hart- en bloedvaten.
Iknow maar bij snuiven heb ik dit nooit gehad
Wat bedoel je . Hartkloppingen te snelle hartslag ? Dan moet je wellicht volgende keer minder nemen . Je zou kunnen overwegen naar de huisarts te gaan als je het niet vertrouwd . Het wel een bijwerking snelle hartslag . Bij gebruik van stimulerende middelen . Maar heel veel zit ook tussen de oren . Je kan jezelf behoorlijk gek maken tijdens gebruik . Die aandacht kan dan zich fixeren op het te snel kloppen van het hart .Ik heb gister 3mmc gebruikt in een capsule zn 180mg netjes afgewogen en kreeg super veel last van mijn hart met snuiven heb ik dit heeft iemand dat al eerder gehad?
Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas wegWat bedoel je . Hartkloppingen te snelle hartslag ? Dan moet je wellicht volgende keer minder nemen . Je zou kunnen overwegen naar de huisarts te gaan als je het niet vertrouwd . Het wel een bijwerking snelle hartslag . Bij gebruik van stimulerende middelen . Maar heel veel zit ook tussen de oren . Je kan jezelf behoorlijk gek maken tijdens gebruik . Die aandacht kan dan zich fixeren op het te snel kloppen van het hart .
Succes!
Oké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas weg
Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rustOké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?
Ok echt de dokter inlichten bij twijfel . En arts heeft geheimhoudingsplicht . Zou bij hem je onzekerheid hier over bespreken .Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rust .
Ben voorlopig nu ook gestopt ga me nu echt aan de 3 maanden regels houden hou het nu bij een jointjeGing jij niet stoppen met 3mmc? Hoe loopt het met jou gebruik?
😂Hartslag van 210bpm?
Wow.
Capsule snuiven 😄Je hebt een capsule gesnoven
Hartslag van 210bpm?
Wow.
Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."