Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Maar bij snuiven neem je hopelijk geen lijnen van 180 mg tegelijkertijd.
Klik om te vergroten...
Haha nee gelukkig niet
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gister 3mmc gebruikt in een capsule zn 180mg netjes afgewogen en kreeg super veel last van mijn hart met snuiven heb ik dit heeft iemand dat al eerder gehad?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#3
F88B2F59-D697-44A0-B28C-CA4DFC561518.png
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat is normaal bij 3MMC. Dat is een cathinone en werkt heel erg op je hart- en bloedvaten.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ja dat is normaal bij 3MMC. Dat is een cathinone en werkt heel erg op je hart- en bloedvaten.
Klik om te vergroten...
Iknow maar bij snuiven heb ik dit nooit gehad
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miauw:) zei:
Iknow maar bij snuiven heb ik dit nooit gehad
Klik om te vergroten...

Maar bij snuiven neem je hopelijk geen lijnen van 180 mg tegelijkertijd.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miauw:) zei:
Ik heb gister 3mmc gebruikt in een capsule zn 180mg netjes afgewogen en kreeg super veel last van mijn hart met snuiven heb ik dit heeft iemand dat al eerder gehad?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je . Hartkloppingen te snelle hartslag ? Dan moet je wellicht volgende keer minder nemen . Je zou kunnen overwegen naar de huisarts te gaan als je het niet vertrouwd . Het wel een bijwerking snelle hartslag . Bij gebruik van stimulerende middelen . Maar heel veel zit ook tussen de oren . Je kan jezelf behoorlijk gek maken tijdens gebruik . Die aandacht kan dan zich fixeren op het te snel kloppen van het hart .
Succes!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sabotage zei:
Wat bedoel je . Hartkloppingen te snelle hartslag ? Dan moet je wellicht volgende keer minder nemen . Je zou kunnen overwegen naar de huisarts te gaan als je het niet vertrouwd . Het wel een bijwerking snelle hartslag . Bij gebruik van stimulerende middelen . Maar heel veel zit ook tussen de oren . Je kan jezelf behoorlijk gek maken tijdens gebruik . Die aandacht kan dan zich fixeren op het te snel kloppen van het hart .
Succes!
Klik om te vergroten...
Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas weg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hartslag van 210bpm?
Wow.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miauw:) zei:
Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas weg
Klik om te vergroten...
Oké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sabotage zei:
Oké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?
Klik om te vergroten...
Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rust
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miauw:) zei:
Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rust .
Klik om te vergroten...
Ok echt de dokter inlichten bij twijfel . En arts heeft geheimhoudingsplicht . Zou bij hem je onzekerheid hier over bespreken .
Zelf heb ik het ook bij te veel inname simulanten . Ben er dan rustig onder omdat ik weet dat als het uit is gewerkt dit ook zal normaliseren . Maar spreek over mezelf . Het zou zomaar anders zijn in jou geval
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ging jij niet stoppen met 3mmc? Hoe loopt het met jou gebruik?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
Ging jij niet stoppen met 3mmc? Hoe loopt het met jou gebruik?
Klik om te vergroten...
Ben voorlopig nu ook gestopt ga me nu echt aan de 3 maanden regels houden hou het nu bij een jointje
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Hartslag van 210bpm?
Wow.
Klik om te vergroten...
😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miauw:) zei:
😂
Klik om te vergroten...

Wat is er grappig? Ik leer graag bij
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt een capsule gesnoven?
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Je hebt een capsule gesnoven
Klik om te vergroten...
Capsule snuiven 😄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Hartslag van 210bpm?
Wow.
Klik om te vergroten...

Dat kan ook een soort meetfout zijn. Die digitale metingen zijn niet altijd even betrouwbaar (ben totaal geen expert, maar ik zie op de metingen van m’n smartwatch dat er soms pieken in zitten die niet lijken te kloppen, gewoon nuchter).

Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen. Het probleem met hartslag/bloeddruk is dat het enorm kan oplopen als je je er druk over gaat maken, wat het totale beeld beïnvloedt.

Goed idee om even geen stims te gebruiken. Ik val hier op het forum een beetje in herhaling geloof ik maar ik snap het echt niet: wáarom zou je 3-MMC überhaupt willen snuiven. Het werkt korter, minder intens en is verslavender.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen.
Klik om te vergroten...

Ik hoop op een meetfout. Wetende dat uw "maximale" hartslag 220 min uw leeftijd is, zit TS toch serieus in risicogebied.

Of hij moet 10j oud zijn natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."