Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vindt de geur van uit4mmc je neus als je buiten bent echt lekker"
"Please dont je wil echt geen verslaving Te pakken Hebben"
"En drugs gebruiken voor energie is echt een No Go !"
"De Apotheker zei: Misschien is 2c-b wel iets liever de eerste keer Klik om te vergroten... Denk ook dat 2cb goed is om mee te beginnen Test wel je pillen !"
"Perenijsje zei: Maar bij snuiven neem je hopelijk geen lijnen van 180 mg tegelijkertijd. Klik om te vergroten... Haha nee gelukkig niet"
"Ik heb gister 3mmc gebruikt in een capsule zn 180mg netjes afgewogen en kreeg super veel last van mijn hart met snuiven heb ik dit heeft iemand dat al eerder gehad?"
""
"Perenijsje zei: Ja dat is normaal bij 3MMC. Dat is een cathinone en werkt heel erg op je hart- en bloedvaten. Klik om te vergroten... Iknow maar bij snuiven heb ik dit nooit gehad"
"Sabotage zei: Wat bedoel je . Hartkloppingen te snelle hartslag ? Dan moet je wellicht volgende keer minder nemen . Je zou kunnen overwegen naar de huisarts te gaan als je het niet vertrouwd . Het wel een bijwerking snelle hartslag . Bij gebruik van stimulerende middelen . Maar heel veel zit ook tussen de oren . Je kan jezelf behoorlijk gek maken tijdens gebruik . Die aandacht kan dan zich fixeren op het te snel kloppen van het hart . Succes! Klik om te vergroten... Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas weg"
"Blonde krullen 😜"