Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het kan van alles zijn. Het kan iets heel onschuldigs zijn, maar het kunnen ook capsules zijn met iets wat hij er zelf in heeft gestopt. Zou je er eentje open kunnen maken en kijken wat er in zit?"
"persoon zei: Ik heb dit soort dingen wel is de volgende dag na xtc. Dat er net iets in me ooghoek voorbij komt, als ik kijk is het weg. Klik om te vergroten... Dat is denk ik niet zo erg man. Gewoon nog wat na-effecten van de mdma denk ik."
"cropp zei: Wat versta jij precies onder drugs behandeling? Wil je afkicken? Klik om te vergroten... Als dat zo is begrijp ik niet waarom hij een naam heeft als : Drugsdealer112 heeft."
"Re: AD/HD en verslaving Ik heb mijzelf nooit gezien als een ADHD/ADD'er. Maar alsnog herken ik wel 7 van de tien punten bij mijzelf."
"PepTalk zei: Bij mij wel. Geen drinken = niet blowen voor mij. Er moet op z'n minst binnen 5 minuten na het uitdrukken van de joint drinken in het vooruitzicht staan. Zelfde als met gewoon roken overigens, ik vind die smaak gewoon echt smerig en die wil ik wanneer het ritueeltje er op zit weg hebben. Droge bek/dorst of niet. Klik om te vergroten... Precies!"
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Heel erg informatief en goed geschreven. Ik merk op dat je er verstandig mee bent omgegaan. Bedankt. Dit bevestigd maar weer eens dat het een killer is en dat ik er ook nooit aan zal gaan."
"Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed. Heel erg bedankt voor de informatie! Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten. Robin"
"Hallo beste mensen, Dit is mijn eerste post en meteen een leuke Wat ik nam: Blauwe Batman 130MG. Waneer: 1 jaar terug. Hoeveel personen: 5, 2 mensen inclusief mijzelf namen het. Ik weet het nog als de dag van gisteren, een vriend van mij had het met mij erover dat hij aan XTC kon komen. Ik was verbaasd maar ook heel nieuwsgierig dus ik zei, ik wil er wel eentje. Zo gezegd zo gedaan en een week later hadden wij afgesproken dat hij 20:00 uur bij mij zou zijn. Eenmaal boven op mijn kamer en drinken gepakt te hebben namen wij het (hemelse pilletje) tot ons toe. Rond 20:30 kwamen er nog een paar vrienden aan wie wij hadden verteld dat wij 'het' zouden nemen. Ik was een beetje zenuwachtig, maar naar een beetje tv te hadden gekeken gingen de zenuwen weg. Rond 21:00 sloeg het in, ik dacht bij mijzelf "wow wat voelt dit lekker zeg". Ik vroeg aan mijn vriend of hij al wat voelde en ja hoor hij voelde zich ook lekker. Ik rekte mij een paar keer uit en dat voelde ook hemels. Dit gevoel werd alleen maar sterker en ik werd warm, en had de zin om te gaan staan en praten. Normaal ben ik een heel rustig persoon die niet veel praat maar nu kon ik er niet mee stoppen. Ik vroeg aan al mijn vrienden de hele tijd "praat ik snel, praat ik snel". Hun lagen helemaal in een deuk want ik bleef maar doorpraten en oh jee wat voelde alles toch goed en vond iedereen helemaal fantastisch. Rond 22:00 na veel gepraat had ik zin in wat hardstyle en zette mijn favorieten nummer op. Ik ging helemaal los op de muziek en het voelde, het voelde gewoon perfect. Alsof ik nog nooit zoveel geluk had en dit ging gepaard met seksuele tintelingen door mijn hele lijf, in andere woorden. Ik werd geil. Och jongen zei ik tegen mij vrienden die niet hadden genomen, als jullie dit zouden voelen wat ik zou voelen jeetje. Mijn andere vriend die ook genomen had liep de hele tijd rond in mijn kamer met een big smile en zei opeens: kom, zullen we even naar buiten gaan? Ik wil lopen". Daar had ik ook wel zin in en hup daar gingen wij. Na even een lege fles met water te vullen en gedag te hebben gezegd tegen mijn vader. Eenmaal buiten voelde de frisse lucht heerlijk, of het koud was buiten wist ik niet. Ik voelde het niet. Na een paar rondjes te hebben gelopen en nog een paar mensen aangesproken te hebben op straat (die ik helemaal niet kenden) gingen wij weer naar binnen. Rond 23:30 nog even lekker tv kijken en nog even hebben lopen stampen op wat muziek. Ging ik nog even snel onder de douche want ik zweette mij dood van dat spul. Oh jee wat was dat ook weer heerlijk. Rond 0:00 gingen we richting het centrum ik voelde naarmate wij dichterbij dat het gevoel al minder aan het worden was, maar ik voelde mij nog steeds heerlijk. Toen wij er eenmaal waren was het gevoel zowat helemaal weg en was het ook saai in de stad. Mijn vriend die nog een halfje had bijgenomen ging helemaal los als een malle We hadden al afgesproken dat hij bij zou blijven overnachten. We kwamen ongeveer rond 4:00 thuis denkend aan een heel geslaagde avond/nacht. Ik heb het na mijn eerste aanvaring ermee nog een aantal keer gedaan, maar die Blauwe die ik deze avond had heb ik nooit meer kunnen krijgen. Nu al een tijdje ermee gestopt omdat de connectie van de vriend van mij jammer genoeg ermee gestopt is. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Robin EDIT: Ik heb even dat nummer er bijgezet, misschien voor de liefhebbers. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JJKdtPH4wXA&feature=related[/youtube]"
"cropp zei: Mister XTC zei: maar ik vraag me af wat voor soort drugs na XTC de lichtse is ik zat te denken aan LSD ik heb wel gelezen dat je LSDpillen en LSD postzegelpapiertjes ofzo hebt Klik om te vergroten... Geloof me, jij bent níet klaar voor lsd. Lsd is iets onbeschrijfelijks en jou additude en je voorkennis maakt dat jij er niet mee om zult kunnen gaan, doe jezelf een plezier, laat je voor 1 enkele keer vertellen wat wel en niet goed voor je is en geloof ons maar, ga nog maar even níet aan de lsd... Mister XTC zei: PS: ik ben niet vatbaar voor verslavingen alleen jointjes zie ik als sigaret want ik rook niet Klik om te vergroten... Dit is ongeveer het domste wat je kan zeggen over verslavingen, zoals ik al zei, blijf maar van lsd af, anders zit je straks in een gesticht of zo. Klik om te vergroten... Dit. Je moet niet licht denken over Lsd. Bij Lsd moet je veel meer dingen goed plannen, anders kan het omslaan van happy naar een kut trip. De mindfucks en je eigen gemoeds toestand nog uitgelaten dan. Ik heb er geen ervaring mee maar, ik heb mij aardig goed ingelezen."
"Het was een top feestje!"