#1
Manonnie zei:Hij stond in de agenda.
Maar afgelopen zaterdag ook party gehad, aankomende vrijdag & zaterdag werken en daarna party, en denk dat ik de 22e dan maar even rust neem. (Damn ik klink oud haha)
Ik vind het wel jammer, had er graag heen geweest. Maar er gaan ook geen mensen heen die ik goed ken en vertrouw, en ik ga daar niet met mensen staan die ik niet vertrouw als ze zwaar van de kaart zijn. Ik ben zegmaar een beetje machteloos nu :P
Iedereen die daar is, is je vriend haha
Verder ben ik te vinden bij Roms/cardiac en tripped 
