Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: 1 van de kaders van dit forum is harm reduction en zoveel soorten drugs combineren is op alle fronten gevaarlijk. Dus het is logisch dat je daar op aangesproken wordt. Klik om te vergroten... Oké dat begrijp ik, maar wat die jongen heeft gedaan is op het moment dat hij erover schrijft al verleden tijd. Gedane zaken nemen geen keer. Kijk als iemand zou vertellen dat ie van plan is om 5 soorten drugs te gebruiken, dan kun je zo iemand het nog stellig afraden. Maar ik weet hoe het gaat, mensen zijn eigenwijs, vooral als ze jong zijn."
"De enige manier hoe ik geleerd heb is door mijn hoofd meerdere malen loeihard te stoten. Maar ik bedoel het niet verkeerd ofzo. Ieder persoon is anders."
"Zeehond zei: Ik hoop dat mensen hier ook iets leren. Door zich vooraf in te lezen en te weten wat niet zo slim is. Daar is dit forum ook voor. Er is zoveel goede informatie. Ieder zijn of haar keuze om daar wel of geen gebruik van te maken. Zien we over tientallen jaren wel wie er het minst onverstandig is geweest. Zou mooi zijn als zo min mogelijk mensen hun hoofd meerdere malen loeihard stoten toch? Klik om te vergroten... FredKroket zei: Ja iedereen moet het uiteindelijk zelf weten maar met een klein beetje inlezen hoef je je hoofd niet te stoten. Plus je bent je er ook nog eens van bewust wat de stofjes precies doen in je hersenpan. Win-win dus. Klik om te vergroten... Ik moet toegeven dat ik er in de eerste instantie er niet had over nagedacht. Ik ben hier oa ook om wat wijzer te kunnen worden. Ik besef dat soms iemand waarschuwen nodig is, of het helpt laat ik in het midden. Maar niet geschoten is altijd mis."
"Zwolle zaterdagochtend 5.00 Nam ik een halve blotter van 150 mcg en na 1 1/2 uur merkte ik nog niks, dacht ik althans. Dus ik nam de andere helft in rond 7 uur visuele ik naar de wc en voelde mij enorm op mijn gemak en had licht visuele effecten in de vorm van vliegende stippen in mijn oogveld. Ik ging naar buiten en het was lekker stil en ik genoot intens van de vogels. Ik rookte een sigaret en ging weet na binnen Over het algemeen was de trip niet echt met hallucinaties enzo. Maar dat warme gemakkelijke gevoel was heel aangenaam, Om 9.00 besloot ik even naar een coffeeshop te gaan en heb ik amnesiahaze gehaald en ben een joint gaan roken in een park. (Wat mij wel opvalt is dat als ik een tripmiddel neem is dat als het na korte tijd werkt de trip intens en kort is en als het na lange tijd werkt de trip minder intens is maar lang duurt.) Ik denk dat dit een saai trip report is want eigenlijk als ik het zo samenvat was ik na de joint me nog lekkerder gaan voelen en de trip bleef werken tot 15.00 en ik heb me dus de hele dag echt als in de baarmoeder gevoeld en het visuele bleef bij licht bewegende kleuren en vliegende dingetjes. wat ik hoopte maar eigenlijk heb ik er wel van genoten. Omstandigheden die mischien een factor waren is dat ik de nacht ervoor nog 2-mmc had genomen en ik had geen nuchtere maag. 1 ding weet ik wel, ik ga het zeker nog eens proberen en dan maak ik de Omstandigheden beter. Ik heb de 1cP-lsd nog niet opgegeven."
"Op lang termijn werkt zo'n middel vooral averechts. Dan ga je geloven dat bij elk wisje wasje die pil je redder is. Ik zou echt goed nadenken voordat ik het inneem"
"Ik besloot afgelopen week wat trip knollen te kopen in Zwolle. Ik ging naar een of andere hippie zaak in het centrum en kocht 15 gram vacuüm verpakte truffels met een sterkte van 51/2. Toen ik ze opvrat was het nog aangenaam weer, ik vrat de hele doos in een keer op. En besloot naar het park te gaan. Ik wou zo weinig mogelijk prikkels om me heen, en genieten van de stilte. Ik rookte er een jointje en begon het koud te vinden. Ik keek op de klok en de ging langzaam. 40 minuten na inname merkte ik nog niks. Ik besloot om naar huis te gaan, Tijdens het lopen begonnen de kleuren van de knoppen in de bomen nogal op te vallen. Ik begon wat tintelkriebeltjes te krijgen en lopen ging net alsof de zwaartekracht gehalveerd was. Ik besloot op weg naar huis even bij het buurthuis te gaan pissen. (Ik moest vaak pissen van dat spul) En ik besloot nog even een joint op de wc te draaien. Achter de plee had ik de ruimte ervoor. Ik merkte dat ik mijn evenwicht steeds kwijtraakte en voelde me super aangenaam. De plee was lekker warm met zacht licht en ik zag totale kleur explosies om me heen. Ik bes"
"Ik besloot buiten de joint op te roken en ik kreeg steeds gaapneigingen en neiging om te kotsen. Ik ging weer naar binnen en daar zat een kerel heel tetterent onzin te lullen, Ik werd er gallisch van. Dus ik ben naar huis gegaan. Achteraf kreeg ik wel een lachkick van die lul. Ik merkte dat als ik binnen was en het warm was dat ik de trip aangenamer vond dan buiten in de kou wind en de inmiddels begonnen harde KUT regen. Toen ik thuis was was het inmiddels 4 uur later en begon de intensiteit van de trip af. Ik stak een of andere houten stok aan die de verkoper van de truffels me mee gaf en plotselinge rook alles heel erg naar extinction rebellion en npo 3fm serious talent artiesten. ( chef's special is er niets bij) Die stok rookte wel héél heftig trouwens. Ik kreeg plotseling heel erg honger en besloot om door de KUT regen naar de AH te gaan om zoete snacks te kopen. Inmiddels was ik weer nuchter en vrat ik mezelf misselijk. Het valt me enorm op dat als ik aan het trippen ben een hekel aan pratende hoofden heb en serieus gedoe. Maar zo'n truffel trip vind ik behoorlijk lekker. Als de omstandigheden tenminste aangenaam zijn. Tot zover..."
"Miraculeus zei: Je taalgebruik stoort me te erg om je report met plezier te kunnen lezen, jammer. Misschien kun je in een volgend report de scheldwoorden en beledigingen weglaten? Klik om te vergroten... Ik schrijf vanuit mijn belevingswereld en ik heb recht op vrijheid van meningsuiting. Of is dat verboden? Mag ik mij niet in mijn gevoel uitdrukken?"
"Weet je wat het is.. Ik kom van de straat, en ik moet daar gewoon een grote mond hebben. Maar ik gebruik geen ziektes bijvoorbeeld in mijn taal."
"Als die jongen dat wil doen, is dat zijn zaak. Leren doe je door vallen en opstaan. En ik leer oa van deze topic een beetje over trip reports."