#1
Hi all,
Ik kon hier zowel op google als op dit forum niks over vinden, dus vandaar mijn vraag;
ik ben in 2017 op defqon1 opgepakt voor wat xtc/2cb/keta/speed bij me te hebben, en heb met goed geluk en wat lul-werk wel een strafblad gekregen waarop enkel 2 pillen vermeld stonden. (Gelukkig geen invloed oo mijn werk etc) Heb het zo weten te praten dat de rest van mn vrienden was.
Ik ga nog steeds regelmatig naar festivals en gebruik voornamelijk ketamine. Meestal ong 1-2 gr per festival(dag)
Nou is mijn vraag. Wat zijn de consequenties voor mij als ik met bijv 1.5 of 2gr ketamine gepakt wordt bij de ingang bij ofso? (Dus in mijn geval ong 6 jaar na het krijgen van mijn strafblad)
ik heb gehoord dat 1 pil/0,5 gram gezien wordt als persoonlijk gebruik dus geen strafrechtelijke gevolgen enkel (mogelijk) ontzegging tot het festival. Maar we weten allemaal dat dat niet genoeg is vaak 😂
Hoe lang wordt er überhaupt gekeken naar een aanteken op je strafblad? Of is dat ook weer afhankelijk van waarvan je een aantekening hebt?
Ik kon hier zowel op google als op dit forum niks over vinden, dus vandaar mijn vraag;
ik ben in 2017 op defqon1 opgepakt voor wat xtc/2cb/keta/speed bij me te hebben, en heb met goed geluk en wat lul-werk wel een strafblad gekregen waarop enkel 2 pillen vermeld stonden. (Gelukkig geen invloed oo mijn werk etc) Heb het zo weten te praten dat de rest van mn vrienden was.
Ik ga nog steeds regelmatig naar festivals en gebruik voornamelijk ketamine. Meestal ong 1-2 gr per festival(dag)
Nou is mijn vraag. Wat zijn de consequenties voor mij als ik met bijv 1.5 of 2gr ketamine gepakt wordt bij de ingang bij ofso? (Dus in mijn geval ong 6 jaar na het krijgen van mijn strafblad)
ik heb gehoord dat 1 pil/0,5 gram gezien wordt als persoonlijk gebruik dus geen strafrechtelijke gevolgen enkel (mogelijk) ontzegging tot het festival. Maar we weten allemaal dat dat niet genoeg is vaak 😂
Hoe lang wordt er überhaupt gekeken naar een aanteken op je strafblad? Of is dat ook weer afhankelijk van waarvan je een aantekening hebt?