#1
Lekker slapen? Plafonddienst! En de dagen erna gekke dromen, onrustig. Maarja als dat alles is.. morgen ook weer een avondje doorzakken met 4.. lekker slap ouwehoeren, spelletjes spelen en chill zin in!
Je kan er nogal zwaar space van raken, met trillende ogen en best een beetje in jezelf gekeerd. Sommige mensen zien er liever niet te veel uit alsof ze drugs op hebben tijdens het feesten. Dus wat dat betreft zou je kunnen denken dat 4-FMA een te heftig effect geeft voor op feesten.Ik had blijkbaar ook 4-fma pillen besteld een tijdje terug dus daar 2 van genomen (60mg) met 25 minuten ertussen. Ging er toch heel lekker op. Waarom zou dit niet iets zijn voor op feesten?
Ja maar dat is dus wat ik hierboven ook al zei he: 4-FMA heeft zo'n omslagpunt waarop het ineens een heftiger effect geeft.Totaal geen last van gehad. Was juist heel sociaal en praterig en vol energie. Ogen waren ook gewoon normaal op de grote pupillen na dan. En die moet je maar voor lief nemen of gewoon geen drugs doen. Als je een beetje normaal doseert valt het allemaal wel mee heb ik het idee. Maarja slechts 1 keer gebruikt nu. Maar opzich wel voor herhaling vatbaar.
Ach, weer je wat ik meestel doe als mijn serotonine is op gevroten,Heb al meerdere keren 4-fma gehad en is nu wel mijn go to drug. Let wel op om het niet te vaak te gebruiken. Het gebruikt toch wel aardig wat seretoine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."