Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Amnesia Haze puur met halve gram superpolm. HEERLIJK"
"Ok, ik ga dus op vakantie naar Spanje (busreis) en neem een zakwiet mee. Vooral omdat ik KAPOT ga in die bus en met wiet vind ik het allemaal wel leuk voor muziek luisteren. En in busreizen controleren ze HaasT nooit. Bij aankomst wil ik aan het water zitten met zonsondergang bij een berg (erg mooi daar) en daar paar tjaiba's smoken. Daarna (dan is die wiet al uitgewerkt) wil ik met 3 vrienden door de stad lopen beetje chillen enz. maar dit wil ik niet nuchter doen. Wat is mij aan te raden. Ik wil een opgewekte vrolijke gevoel hebben. Geen Suffe effecten. Goede zelf controle. (Zoals bij alcohol) !Heb geen ervaringen, alleen maar wiet hasj alcohol! Dit is alleen voor in de 1e nacht de rest van de vakantie hou ik het op alcohol."
"Tufnut zei: Ja, en? Wat wil je nu horen? Klik om te vergroten... Wat het beste is om te gebruiken die avond. Dus euforie-e, mdma of weet ik het wat, gewoon een tip seg maar"
"Als je elke dag wiet rookt dan word je veel minder sociaal wat naar mijn mening ernstig is. Je wilt alleen maar vrijheid hebben en geen zin in werk en school of andere verplichtingen. Je vrienden kring word al heel snel een blowers-groep. enz. Door maar gewoon afentoe in de weekend en ook niet elke weekend wat voor mij meer dan genoeg is nu."
"Ik gebruik het wel eens sizzurp. Alleen ik mix het altijd met Codeine, Promethazine, (klein beetje) Whisky en het liefst als mixdrank fernandes of chubby. Smaak is heel lekker smaakt precies naar chubby zelfs als je het mixt met cola. Maar wel heeeeel erg zoet. (Heel slecht voor je tanden). De effect is heel verschillend. Als je het puur drinkt word je heel erg sloom ervan met een hele lichte euforie maar die sloomheid overheerst. Als je het normaal mixt voel je er pas na een x aantal bekers. Als je het 50/50 mixt dan voel je em al na een paar bekkertjes. Je voelt je dan een beetje sloom (vergelijkbaar met wiet) alleen dan heb je wel zin om te praten. Euforie is redelijk niet te weinig maar ook niet heel veel. Het gevoel ervan is zeker lekker. Hoe ik eraan gekomen ben is op vakantie in spanje nam 2 liter codeine en 2 liter promethazine mee. Jammer genoeg is het op."
"Ik heb een vraagje over xtc maar ik zal eerst even in het kort van over mezelf vertellen. Ik ben 19jaar 1.70m en weeg 70 kilo. Heb nog nooit echt harddrugs gebruikt. Ik heb wiet/hasj gerookt (waar ik nu 2 weken mee gestopt ben), alcohol en sizzurp (Codeine met Promethazine) en het gaat dan vooral om in combinatie van allemaal tegelijk, Elk weekend (bijna). Ben nergens verslaafd aan alleen aan sigaretten ik word niet zo snel verslaafd wel aan andere soort dingen zoals sigaretten enzz. Zoals je hebt gelezen kan ik dus aardig wat aan als ik een halve fles whisky op heb en een x aantal jonko's en 250ml puur sizzurp dan kan ik nog recht lopen, serieuze gesprekken aangaan, scooter rijden, auto rijden, snel reageren etc. Dus mijn zelfbeheersing is HEEL ERG sterk. Nou wil ik voor het eerst XTC gaan proberen en dat is heftiger dan wat ik in het weekend doe. (Correct me if i'm wrong). Ik hou er niet van om me zelfbeheersing te verliezen daar heb ik echt een hekel aan (zoals vreemd gedragen of heletijd kauwen) Nu heb ik gehoord dat je van 1 hele xtc pil een zekere goede trip kan krijgen maar dat vele (zover ik gelezen heb) iedereen wel een stukje zelf beheersing verliest. Nou dacht ik bij mezelf om dan maar een kwart van zo'n pilletje te nemen. Mijn gewenste effect is eigenlijk alle effecten van xtc maar dan in een lichte vorm dat ik nog volle zelfbeheersing heb. Dus mijn vraag is of ik mijn gewenste effect kan krijgen met een kwart pil? Natuurlijk zal ik de pil testen als ik hem gekocht heb. Tips zin altijd welkom en ideetjes ook! Als ik mijn besluit genomen heb zal ik een trip report plaatsen."
"Thanks voor jullie handige informatie. En tufnut begrijp wat je bedoeld haha:P Ik ga er sowieso wel verantwoordelijk mee om, kijk ik heb 5 jaar geblowd en op een dag dacht ik van he heb er geen zin meer in en nu doe ik het nooit meer niet eens 1 haaltje of ook maar een kleine behoefte eraan, vandaar dat ik dat zeg en denk dat ik niet snel verslaafd raak. Mogelijk is het natuurlijk wel maar daar let ik wel goed op natuurlijk. Dus een kwart pil is dus niet aan te raden maar gelijk een halve. Ik zal binnenkort ff een pilletje halen en er 1tje laten testen en ff kijken wat eruit komt. Als het een sterke blijkt neem ik wel gewoon een kwart.. Tnkss!"
"Ben benieuwt naar je report! Ik heb het zelf nooit gedaan maar wil het ook een keertje proberen nadat ik gelezen heb dat er uit Amerikaanse onderzoek blijkt dat onvervuilde xtc helemaal niet zo schadelijk is. En dat de werking van xtc een spirituele look op het leven kan geven."
"Heey, Ik zie tegenwoordig veel zangers etc het drankje sizzurp drinken. Dat is een mix van codeine en promethazine (hoestdrank) gemixt met sprite en snoepjes(voor de smaak). Nou heb ik gehoord dat je codeine en promothazine alleen kan krijgen op recept bij de apotheek. Kent iemand een ander manier om hieraan te komen. Ik zou het graag willen proberen (1 keer) om te experimenteren of het nou echt een leuke drug is."
"Ga ik ook wel eens heen die bunkers als ik op de camping ben daarso. Kzou wel uitkijken als je zo wappie ben je heb daar soms gaten in de grond die diep genoeg zijn om iets te kunnen breken. Lijkt me wel een spacende avond XD"