Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmnesia

Amnesia

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Hoeveel gram heb ik nodig voor 4 joints..?
1 gram lijkt me wel precies goed, maar weet het niet zeker..
Ik heb deze soort nog nooit gehad, is het sterk?

Mengen met tabak of niet? :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan je adviseren om niet met tabak te roken, gewoon lekker puur, maar daar haal je geen 4 joints mee hoor.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh die man zei dat t genoeg moest zijn voor 4.
Maarja, anders gooi ik er misschien beetje tabak bij.

Ervaring met deze wiet?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maddo17 zei:
Oh die man zei dat t genoeg moest zijn voor 4.
Maarja, anders gooi ik er misschien beetje tabak bij.

Ervaring met deze wiet?
Klik om te vergroten...
Amnesia, heerlijk.
Ik heb er bomen van weggerookt. :stoned:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 moet wel lukken van 1 gram. Het zijn geen dikke jointjes maar de sterkte van de Amnesia maakt het goed. Met iets meer dan een halve peuk erbij.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pizza Haze zei:
4 moet wel lukken van 1 gram. Het zijn geen dikke jointjes maar de sterkte van de Amnesia maakt het goed. Met iets meer dan een halve peuk erbij.
Klik om te vergroten...

Ik rol er gewoon 3 uit...heb zelf nog nooit amnesia gehad maar eentje daarvan is voor iemand die nog nooit heeft geblowd. Kan geen kwaad neem ik aan :grin:


@ The upsetter.

Haha lijp...
m
miljowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaak Amnesia Haze gerookt uit Alkmaar :P
Uit een 10je haal ik meestal 4 joints, maar ik zeg je eerlijk die Amnesia Haze was heerlijk

:grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??
Klik om te vergroten...
Jij bent vast een Belg hè?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mandragora zei:
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??
Klik om te vergroten...

hahaha whatever!

Het was zeker een van de beste wiet die ik ooit heb gerookt dit spul, bracht je wel ff weg zeg :hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat zal dan niet alleen door de thc komen :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
dat zal dan niet alleen door de thc komen :)
Klik om te vergroten...
Dat jij het misschien ooit bent tegengekomen betekent nog niet dat al die wiet bewerkt is.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :rolleyes: :tearsofjoy: :rolleyes:


Mandragora is toch een harry potter plant?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat weet ik niet, ik ben geen harry potter fan. ik heb voldoende kennis omtrent mandragora, wil je weten wat het is, zoek het op.
R
RizayLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die spul ruikt naar soort zeepXD
En smaakt heel apart beetje fris achtig maar wel lekker.

Ik geef je als tip mee Rook die amnesia haze met een heel klein beetje tabak en superpolm hasj bij. Die smaak is onbeschrijvelijk lekker dayumm.

Het is wel zeer sterk je krijgt bijna die effect als in je aller 1e blow periode, lachkicks enz.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben je botanicus dan?
S
ShadowNLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amnesia Haze neem ik aan...

maar zelf rook ik het heel graag, ong 2-3 joints / gram :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."