Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over XTC

Vraagje over XTC

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RizayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje over xtc maar ik zal eerst even in het kort van over mezelf vertellen.
Ik ben 19jaar 1.70m en weeg 70 kilo. Heb nog nooit echt harddrugs gebruikt.
Ik heb wiet/hasj gerookt (waar ik nu 2 weken mee gestopt ben), alcohol en sizzurp (Codeine met Promethazine) en het gaat dan vooral om in combinatie van allemaal tegelijk, Elk weekend (bijna).

Ben nergens verslaafd aan alleen aan sigaretten ik word niet zo snel verslaafd wel aan andere soort dingen zoals sigaretten enzz.

Zoals je hebt gelezen kan ik dus aardig wat aan als ik een halve fles whisky op heb en een x aantal jonko's en 250ml puur sizzurp dan kan ik nog recht lopen, serieuze gesprekken aangaan, scooter rijden, auto rijden, snel reageren etc. Dus mijn zelfbeheersing is HEEL ERG sterk.

Nou wil ik voor het eerst XTC gaan proberen en dat is heftiger dan wat ik in het weekend doe.
(Correct me if i'm wrong).
Ik hou er niet van om me zelfbeheersing te verliezen daar heb ik echt een hekel aan (zoals vreemd gedragen of heletijd kauwen)

Nu heb ik gehoord dat je van 1 hele xtc pil een zekere goede trip kan krijgen maar dat vele (zover ik gelezen heb) iedereen wel een stukje zelf beheersing verliest.
Nou dacht ik bij mezelf om dan maar een kwart van zo'n pilletje te nemen.

Mijn gewenste effect is eigenlijk alle effecten van xtc maar dan in een lichte vorm dat ik nog volle zelfbeheersing heb.

Dus mijn vraag is of ik mijn gewenste effect kan krijgen met een kwart pil?


Natuurlijk zal ik de pil testen als ik hem gekocht heb.


Tips zin altijd welkom en ideetjes ook!
Als ik mijn besluit genomen heb zal ik een trip report plaatsen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koop er wel wat meer, anders heb je zo weinig aan je resultaat he. Het kan nl nodig zijn dat ze er een opsturen naar een lab.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
neem gewoon 1x je lichaamsgewicht in mg om mee te beginnen... dit is meestal een halve pil of net iets meer. Licht er natuurlijk aan hoe sterk ze zijn.

Begin gewoon met een halfje kijk hoe je je voelt.

doe na 2 uur dat hij is ingeslagen nog een kwartje en dan iets later dat laatste kwartje .

Dat zou ik aanbevelen...
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik jou was, en dat doe ik zelf ook al lange tijd, terwijl ik ook gewoon meestal flink naar de kloten ga :rock: is gewoon beginnen met een halfje! Zeker je eerste keer, moet een halfje helemaal perfect zijn! Oke het is per pil verschillend hoeveel er in zit, als je uit betrouwbare bron haalt weet je ongeveer hoeveel er in zit, anders laat je er 1 testen om het zeker te weten.
Ga inderdaad uit van 1x je lichaamsgewicht, dus een 70mg pil zou goed zijn! Zoek het op tussen de 70 mg en de 100 mg! Leuk om mee te beginnen, en gegarandeerd succes:grin: Fout gaan op deze hoeveelheden is als jij niet ziek bent en gewoon een normaal persoon bent niet te bereiken:grin:
Happy & save tripping:grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het advies van 1 mg per kg is een goed afvies. Dit kan een kwart, half of heel pilletje zijn. dat hangt af van jouw gewicht en het testresultaat van je pillen. Vaak krijg je een spreiding al resultaat. Neem in dat geval het gemiddelde als uitgangspunt.

In je bericht heb je het over niet zo snel verslaafd zijn... Hoe harder jij het zegt, hoe minder ik er in geloof. Als je daar te overtuigd van bent is de kans aanwezig dat je een drugs onderschat en/of niet oplet op je eigen handelen. 'Jij hoeft er immers niet verantwoord mee om te gaan, jij wordt toch niet verslaafd'. :wave: Ook bestaat er niet zoiets van verslavingsgevoeligheid voor alleen sigaretten. Als je daaraan verslaafd kan raken dan kan dat ook aan andere dingen.
R
RizayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks voor jullie handige informatie.
En tufnut begrijp wat je bedoeld haha:P
Ik ga er sowieso wel verantwoordelijk mee om, kijk ik heb 5 jaar geblowd en op een dag dacht ik van he heb er geen zin meer in en nu doe ik het nooit meer niet eens 1 haaltje of ook maar een kleine behoefte eraan, vandaar dat ik dat zeg en denk dat ik niet snel verslaafd raak. Mogelijk is het natuurlijk wel maar daar let ik wel goed op natuurlijk.

Dus een kwart pil is dus niet aan te raden maar gelijk een halve.
Ik zal binnenkort ff een pilletje halen en er 1tje laten testen en ff kijken wat eruit komt.
Als het een sterke blijkt neem ik wel gewoon een kwart..

Tnkss!
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb dit eigenlijk weinig bij xtc, ik kan m'n kaken en doeningen onder controle houden en beheersen.
maar bij MDMA is het helemaal omgekeerd, moet nog maar een bommetje van 100mg
(of iets meer) binnen hebben, en mijn kaken slaan helemaal op hol.
Ik weet niet hoe dit komt, hangt af van persoon tot persoon denkik.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA is xtc en vice versa
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tufnut zei:
MDMA is xtc en vice versa
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk maar voor iedereen is de werking toch anders.
Persoonlijke beleving en mijn ervaring is lang leve de mdma kristallen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."