Als ik jou was, zou ik ongeveer 2/3u van tevoren beginnen thuis. Na een half uur/drie kwartier moet hij er zeker wel zijn dan (kan eerste keer wat langer duren, je lichaam denkt WTF doet dit mooie spul hier
![:tearsofjoy:]()
) en dan kun je er even mee omgaan! Zorg wel dat je thuis lekker beetje gek gaat doen en losgaat op de muziek, het is een beetje dat als jij thuis lekker gaat loungen met een pil op, je vaak in die chille lounge mood blijft hangen! Terwijl als je op een feest bent, en hij inklapt als je lekker aan het dansen bent, je NOG meer zin krijgt om te dansen en los te gaan
![:grin:]()
De tweede helft zou niet meer zo intens inklappen als de eerste, maar zeeeker aanwezig zijn! Neem hem als je binnen bent, stel je staat in de rij (weet niet waar je heen gaat) en hij klapt daar in, sta je er ook een beetje te klapperkaken en wous te kijken natuurlijk en kan meneertje de uitsmijter ook denken van hallo jij bent niet helder jij komt niet binnen
![:grin:]()
Tweede komt trouwens al heel snel opzetten
Laat ons weten hoe het ging, en een fijne trip
