Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind het een combinatie van slappe coke en uitwerkende x.. en de katers zijn om te janken, voor mij liever niet nog een keer."
"Ik weet niet of het mag maar ik wil graag waarschuwen voor een online verkoper. Als je ff googled op 6 apb dan kom je vanzelf uit op de site met een groene kikker... Ik hoop dat het zo vaag genoeg is maar als je op de site zit begrijp je het wel. Ik had hier dus een gram 6 apb gekocht en dit vorige week laten testen. Vandaag kreeg ik de uitlag en het was geen 6 apb maar waren 2 onbekende stimulerende stoffen. Gebruik werd afgeraden en bij de test service maakten ze zich nogal zorgen om dit product. Ik kan het dus niet aanraden om hier te bestellen en deze producten te gebruiken. Ben benieuw of anderen hier ook ervaring met dit soort zaken hebben. Groetjes,"
"Wat is dan een handige app om het in bij te houden?"
"Snuffelaar zei: ‎Dose - Drug Journal ‎Dose helps you track and moderate your use of recreational drugs. Do you want to cut back on drinking? Maybe allow yourself a joint only after getting the job done? We got you covered! With Dose, you get a clear overview of your use and progress over time. People often don't realize that their... apps.apple.com Klik om te vergroten... Dankjewel! Vorig jaar na een paar maand gestopt met bijhouden en notities maken. Werd er nogal langdradig van maar aan de andere kant wel interessant om ook doseringen en de ervaring te noteren."
"Vind de semento geur van coke wel lekker. Van pep kan ik na tijd niet slapen dat weerhoudt mij van gebruiken."
"Hallo beste mensen. Wat zijn julie ervaringen met spacecake? Ik heb namelijk iets meegemaakt wat zeer onprettig was. Dit was de eerste keer dat ik een cake maakte en ook de eerste keer dat ik iets zou nemen op basis van wiet. Het gekke is dat ik niet eens cake heb gegeten maar teveel van het beslag en de boter heb gesnoept De wietboter die we hadden gemaakt bestond uit 200 gram boter en 36 gram knipresten van mijn eerste wiet kweek wat achteraf belachelijk veel is. Toen begon het... In het begin werd ik gigantich melig en moets ik overal om lachen daarna heb ik heerlijk op de bank gelegen. Maar toen begon de ellende ik moest wel een kwartier keihard lachen echt gewoon de slappe lach wat in eens omsloeg in de meest beangstigende en realistische angst om dood te gaan ik begon ook heel expliciet uit te spreken "ik ga dood". mijn kameraad probeerde mij gerust te stellen wat wel iets hielp. Daarna had ik nog het gevoel dat ik honderden meters door de bank viel en ik zag allemaal rare Visual met name strepen flitsen en vierkanten. Ook had ik een raar gevoel in mn benen en kon ze later nog maar amper bewegen. Mijn kameraad ging nu ook echt heel slecht en kon niet meer lopen en reageerde amper. Ik ben daarna op bed gegaan en heb echt raar geslapen met allemaal lichtflitsen de hele tijd. Toen ik wakker werd voelde ik me vaag en heb de hele dag om de bank gelegen. Alles leek niet echt en dingen leken ook anders allemaal scheef en krom. 18 uur na inname tijdens het avondeten zag in het het gezicht van mm vader smelten, het gezicht leek echt niet meer normaal. Toen werd het me teveel en ben ik weer op bed gegaan de volgende dag was alles weer normaal. Mijn vraag is dus wat is hier invredesnaam met mij gebeurd. Bij voorbaat dank✌"
"Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind een mdma tripje. Alleen sominge bijwerkingen mogen van mij wel wat minder. Toch vind ik het gek dat mensen om mij heen 3/4 pillen er in stampen en dat ze weinig veranderen terwijl ik van een normale dosis er al bij loop als een waus."
"Verschrikkelijk. Als je er hard van af wil liggen is dat een goede manier. Ik word er extreem waus en verward van. Ook voelt het niet heel gezond. Een echte afraden als je het mij vraagt."
"Goeiedag Wat is de correcte manier van berekenen van een dosering? Stel je wilt een dosering maken van 160mg mdma. Weeg je dan 160 mg af en flikker je dat in je mik? Of als voorbeeld de mdma is 72% puur weeg je dan ongeveer 222mg af zodat je 160mg puur werkzame stof mdma hebt? Dus altijd terug terug rekenen naar 100 procent werkzame stof als je weet wat de puurheid van het product is? Groeten"
"Toevallig, dit jaar net mee begonnen. Staat nog maar 1 ding in dit jaar. Maar gebruik het een beetje om mn gebruik kritisch te bekijken en zo te bepalen of het nog binnen mn zelf afgesproken normen blijft. Zo kun je ook een beetje in de gaten houden waneer het weer tijd is voor een feesie🎉"