#1
Hoi,
Heb nu al enkele keren lage dosissen Ketamine gesnoven. Beginnend met 30mg en dan na 15min nog eens 20mg en één keer had ik nog eens 20mg bijgenomen. Dus mijn max dosis tot hiertoe is 70mg, dus steeds bewust laag gehouden. Verder ben ik voorlopig niet gegaan, deels niet durven en ook omdat de dosissen die ik tot hiertoe steeds nam een zeer fijn gevoel gaf, echt prettige roes en eerder combinatie van wat dromerig en licht stimulerend, dan echt weg vd wereld. Wel een keer dat mn ledematen tijdelijk raar voelden, gevoel dat mn armen in de lucht hingen terwijl ik ze gewoon naast mn lichaam had, maar voor de rest nog niet echt getript op K. Ben wel zeer benieuwd naar oa zo'n K-hole. Maar heb ook iets van, je hebt een dosis gevonden die lekker voelt, waarom dit veranderen, ook komen bij hogere doseringen meer lichamelijke klachten als k-cramp, misselijkheid nr voren, is de kans op deze lichamelijke bijwerkingen eerder vrij groot of toch eerder uitzondering?
Heb nu al enkele keren lage dosissen Ketamine gesnoven. Beginnend met 30mg en dan na 15min nog eens 20mg en één keer had ik nog eens 20mg bijgenomen. Dus mijn max dosis tot hiertoe is 70mg, dus steeds bewust laag gehouden. Verder ben ik voorlopig niet gegaan, deels niet durven en ook omdat de dosissen die ik tot hiertoe steeds nam een zeer fijn gevoel gaf, echt prettige roes en eerder combinatie van wat dromerig en licht stimulerend, dan echt weg vd wereld. Wel een keer dat mn ledematen tijdelijk raar voelden, gevoel dat mn armen in de lucht hingen terwijl ik ze gewoon naast mn lichaam had, maar voor de rest nog niet echt getript op K. Ben wel zeer benieuwd naar oa zo'n K-hole. Maar heb ook iets van, je hebt een dosis gevonden die lekker voelt, waarom dit veranderen, ook komen bij hogere doseringen meer lichamelijke klachten als k-cramp, misselijkheid nr voren, is de kans op deze lichamelijke bijwerkingen eerder vrij groot of toch eerder uitzondering?