Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTot hiertoe lage tot medium dosis K

Tot hiertoe lage tot medium dosis K

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Heb nu al enkele keren lage dosissen Ketamine gesnoven. Beginnend met 30mg en dan na 15min nog eens 20mg en één keer had ik nog eens 20mg bijgenomen. Dus mijn max dosis tot hiertoe is 70mg, dus steeds bewust laag gehouden. Verder ben ik voorlopig niet gegaan, deels niet durven en ook omdat de dosissen die ik tot hiertoe steeds nam een zeer fijn gevoel gaf, echt prettige roes en eerder combinatie van wat dromerig en licht stimulerend, dan echt weg vd wereld. Wel een keer dat mn ledematen tijdelijk raar voelden, gevoel dat mn armen in de lucht hingen terwijl ik ze gewoon naast mn lichaam had, maar voor de rest nog niet echt getript op K. Ben wel zeer benieuwd naar oa zo'n K-hole. Maar heb ook iets van, je hebt een dosis gevonden die lekker voelt, waarom dit veranderen, ook komen bij hogere doseringen meer lichamelijke klachten als k-cramp, misselijkheid nr voren, is de kans op deze lichamelijke bijwerkingen eerder vrij groot of toch eerder uitzondering?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kreeg pas K-cramps na jaren lang meerdere grammen per sessie snuiven. Zou me daar geen zorgen over maken. Als je je gebruik in de hand weet te houden zitten er weinig haken aan.

Zorg dat je goed blijft drinken, misselijk worden kan met elke drug maar doe het gewoon niet te vaak. Dan blijft het leuk.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Ik kreeg pas K-cramps na jaren lang meerdere grammen per sessie snuiven. Zou me daar geen zorgen over maken. Als je je gebruik in de hand weet te houden zitten er weinig haken aan.

Zorg dat je goed blijft drinken, misselijk worden kan met elke drug maar doe het gewoon niet te vaak. Dan blijft het leuk.
Klik om te vergroten...
Owké dat is dus bij zeer intensief gebruik en hoge doseringen, lol zit ik hier over 70mg bezig😝 Vanaf welke dosis ben je echt weg, ik zat met 200mg in mn hoofd of is dit nog te laag. Ik heb nog 750mg liggen dus zal er msschn wel eens voor gaan.
Indd ben nogal gevoelig soms qua misselijkheid, vb bij truffs en lsd gaan mn darmen te keer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
UmbraVitae zei:
Owké dat is dus bij zeer intensief gebruik en hoge doseringen, lol zit ik hier over 70mg bezig😝 Vanaf welke dosis ben je echt weg, ik zat met 200mg in mn hoofd of is dit nog te laag. Ik heb nog 750mg liggen dus zal er msschn wel eens voor gaan.
Indd ben nogal gevoelig soms qua misselijkheid, vb bij truffs en lsd gaan mn darmen te keer.
Klik om te vergroten...
Uit mijn hoofd wordt 75 tot 100 mg gezien als een hoge dosering. Als je dit wil doen moet je gewoon lekker gaan liggen en het gewoon over je heen laten komen. Kans op misselijkheid bestaat maar is niet altijd zo. Bij truffels heb ik het ook altijd hoor. Met de meeste drugs krijg ik last van mijn darmen maar kan me niet herinneren dat ik echt naar ben geworden op normale dosissen Ketamine. Tolerantie gaat overigens wel snel omhoog, daarom lekker af en toe blijven doen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
En anders lekker bij doseren met kleine stapjes tot je op een fijn effect zit voor jezelf.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
UmbraVitae zei:
Owké dat is dus bij zeer intensief gebruik en hoge doseringen, lol zit ik hier over 70mg bezig😝 Vanaf welke dosis ben je echt weg, ik zat met 200mg in mn hoofd of is dit nog te laag.
Klik om te vergroten...
Hoeveel je nodig hebt voor een K-hole is afhankelijk voor zover ik weet in ieder geval afhankelijk van je tolerantie en de snelheid waarmee je je dosis inneemt. Ik kan me goed voorstellen dat lichaamsgewicht ook een rol speelt. Ik heb zelf nog maar 1 keer ketamine gebruikt. Ik heb toen 4 lijntjes van 50 mg gesnoven met elke keer een minuut of 5-10 tussen de lijntjes. Dit was genoeg om stevig te trippen maar onvoldoende voor een K-Hole. Een K-hole was overigens niet mijn intentie. Als ik net iets meer of sneller achter elkaar had gebruikt was ik misschien wel in een K-hole terecht gekomen. Ik heb al eens van iemand begrepen dat 200-250mg in een keer voor hem voldoende was.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben sinds kort ook aan t experimentere me ketamine’ eerste x 40- toen bumbs van 20 genomen. ik heb het ook gemixt met 2cb dat was de mooiste trip ooit.

2de xook nog is goed fout gegaan’ binnenkort weer ff nemen :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Je kan holen op 100-150mg ook hoor. Dan wel ineens alles naar binnen snuiven, muziekje op de achtergrond, weinig licht en gaan liggen met je ogen toe. Zonder tolerantie perfect mogelijk...
Klik om te vergroten...


dat had ik denk de 2de x?
ik kon in iedergeval niet bewegen voor dik den halfuur 3kwartier 6x gekotst nog ik had hem verkeerd gemixt en me zelf te hoog ingeschat.

ik moest met all me kracht proberen me muziek te veranderen want ik ging superbad ervan, en telkens dat ik omhoog was gekomen werd ik gewoon naar benede geslage en ik kwam maar niet bij me pc hij ging steeds verder weg
nam eerst 50mg en kwartiertje 70 mg
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
mitchieee zei:
dat had ik denk de 2de x?
ik kon in iedergeval niet bewegen voor dik den halfuur 3kwartier 6x gekotst nog ik had hem verkeerd gemixt en me zelf te hoog ingeschat.

ik moest met all me kracht proberen me muziek te veranderen want ik ging superbad ervan, en telkens dat ik omhoog was gekomen werd ik gewoon naar benede geslage en ik kwam maar niet bij me pc hij ging steeds verder weg
nam eerst 50mg en kwartiertje 70 mg
Klik om te vergroten...
Dan ben je er blijkbaar zeer gevoelig voor. Wat je beschrijft zou wel degelijk een hole kunnen geweest zijn. Dat aankunnen is niet iedereen gegund, het kan heel slecht vallen. Je moet je eraan overgeven, alles loslaten en laten komen wat komen zal. Dat kunnen is niet iedereen gegund.

Als ik jou was zou ik het daarom ook links laten liggen. Ik gebruik al een tijdje disso's, en heb ook al wel een angstaanval gehad bij een hogere dosis. Ketamine is niet voor iedereen weggelegd. Zelf kan ik er heerlijk op 'trippen', maar ik stijg altijd in stapjes, om te zien hoe ie valt. En als je je per sé wat waus wilt voelen, drink dan een paar glazen alcohol. Dat gevoel komt aardig in de buurt van een lage dosis Ketamine...
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
geflipt zei:
Dan ben je er blijkbaar zeer gevoelig voor. Wat je beschrijft zou wel degelijk een hole kunnen geweest zijn. Dat aankunnen is niet iedereen gegund, het kan heel slecht vallen. Je moet je eraan overgeven, alles loslaten en laten komen wat komen zal. Dat kunnen is niet iedereen gegund.

Als ik jou was zou ik het daarom ook links laten liggen. Ik gebruik al een tijdje disso's, en heb ook al wel een angstaanval gehad bij een hogere dosis. Ketamine is niet voor iedereen weggelegd. Zelf kan ik er heerlijk op 'trippen', maar ik stijg altijd in stapjes, om te zien hoe ie valt. En als je je per sé wat waus wilt voelen, drink dan een paar glazen alcohol. Dat gevoel komt aardig in de buurt van een lage dosis Ketamine...
Klik om te vergroten...


ik heb al eerder een hoge truffel bad trip gehad en da liet ik ook gaan en ik accepteer altijd wat er gebeurd ‘ de eerste x ketamine was ook gemixt in me 2cb trip en da was t mooiste ooit’
hoe me hand gecurved was en ik kon me linkerkant stil zetten en verder met rechts kijken dat soort gave dingen.

het badgaan van de ketamine accepteerde ik ook en zei tege me zelf over een uur is het voorbij’ ik zet gelukkig altijd een emmer naast me bed als ik ga trippen



ik ben die bad gaan was ja ik had ook gegeten 2 uur dervoor nog en was gigantish stoned toen ik eraan begon. ik heb ervan geleerd en weet nu ook da ik de zelfde fout niet moet aangaan en als ik het anders aanpak volgende x’ gaat het 100% goed en zo niet gooi ik derest weg:wink:

eerst 2cb dan in de peak 30mg- en bumps van 15-20


tog bedankt :)
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vorige week ook nog behoorlijk slecht gegaan. Eerst flink wat alcohol geconsumeerde toen 2 punten ket en toen dat inklapte een ballon. Dat doe ik ook nooit weer. Viel van mn stoel toen ik weer overeind kwam werd ik lijk wit mn maten dachten dat ik dood ging zo leek het. Toen potje lopen schijten toen ging het wel weer....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan holen op 100-150mg ook hoor. Dan wel ineens alles naar binnen snuiven, muziekje op de achtergrond, weinig licht en gaan liggen met je ogen toe. Zonder tolerantie perfect mogelijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."